Geekmaxi
Web & IT

Airbnb namjerava provjeriti sve oglase nakon izvješća o pucnjavi i prijevari

Airbnb namjerava provjeriti svaki pojedinačni oglas na svojoj platformi do kraja sljedeće godine, što predstavlja glavni pomak politike tvrtke koji bi trebao povećati povjerenje i sigurnost nakon pucnjave u unajmljenom prostoru u kojem je ubijeno petoro ljudi i izvještaja o prevarantima.

Brian Chesky, izvršni direktor Airbnb-a, rekao je da kompanija planira biti “100-postotno provjerena” do kraja 2020. Svi domaćini i popisi bit će pregledani, s ciljem da se pobrinu da domaćini budu oni za koje se predstavljaju, da fotografije i informacije budu točne i da lokacije odgovaraju sigurnosnim standardima.

“Pobrinut ćemo se da možemo stajati iza svakog oglasa, svakog pojedinog domaćina”, rekao je Chesky. Nazvao je planove “najznačajnijom” promjenom Airbnba do sada. Najave su objavljene na The New York Times DealBook konferenciji tijekom intervjua s Andrewom Rossom Sorkinom.

Provjera ne znači da će Airbnb slati inspektore u svaki pojedinačni dom i stan oglašen na web stranici. Umjesto toga, provjera će se provesti mješavinom praćenja tvrtke i zajednice. Airbnb će tražiti od gostiju da odgovore na više pitanja o mjestima na kojima su boravili, kako bi tvrtka mogla dobiti što više informacija o tome jesu li navedeni podaci točni.

Airbnb najavljuje i nekoliko drugih novih pravila koja bi trebala povećati sigurnost gostiju. Tvrtka će od sada pružati jamstvo za goste – ako prostor iz oglasa nije onakav kakav je opisan, Airbnb će im pokušati pronaći novo mjesto jednake ili veće vrijednosti ili će u potpunosti vratiti novac.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh