Pratite nas

Web & IT

Airbnb namjerava provjeriti sve oglase nakon izvješća o pucnjavi i prijevari

Objavljeno

-

Airbnb namjerava provjeriti svaki pojedinačni oglas na svojoj platformi do kraja sljedeće godine, što predstavlja glavni pomak politike tvrtke koji bi trebao povećati povjerenje i sigurnost nakon pucnjave u unajmljenom prostoru u kojem je ubijeno petoro ljudi i izvještaja o prevarantima.

Brian Chesky, izvršni direktor Airbnb-a, rekao je da kompanija planira biti “100-postotno provjerena” do kraja 2020. Svi domaćini i popisi bit će pregledani, s ciljem da se pobrinu da domaćini budu oni za koje se predstavljaju, da fotografije i informacije budu točne i da lokacije odgovaraju sigurnosnim standardima.

“Pobrinut ćemo se da možemo stajati iza svakog oglasa, svakog pojedinog domaćina”, rekao je Chesky. Nazvao je planove “najznačajnijom” promjenom Airbnba do sada. Najave su objavljene na The New York Times DealBook konferenciji tijekom intervjua s Andrewom Rossom Sorkinom.

Provjera ne znači da će Airbnb slati inspektore u svaki pojedinačni dom i stan oglašen na web stranici. Umjesto toga, provjera će se provesti mješavinom praćenja tvrtke i zajednice. Airbnb će tražiti od gostiju da odgovore na više pitanja o mjestima na kojima su boravili, kako bi tvrtka mogla dobiti što više informacija o tome jesu li navedeni podaci točni.

Airbnb najavljuje i nekoliko drugih novih pravila koja bi trebala povećati sigurnost gostiju. Tvrtka će od sada pružati jamstvo za goste – ako prostor iz oglasa nije onakav kakav je opisan, Airbnb će im pokušati pronaći novo mjesto jednake ili veće vrijednosti ili će u potpunosti vratiti novac.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Ovogodišnji YouTube Rewind video uči iz prošlogodišnjih grešaka

Objavljeno

-

Objavio

YouTube Rewind je video serija stvorena i producirana od strane YouTubea i Portal A Interactivea. Predstavlja pregled i sažetak viralnih videozapisa, događaja, trendova, memeova i glazbe koji su obilježili pojedinu godinu. Svake godine se povećava broj predstavljenih YouTube persona, a serije se mogu pronaći na službenom YouTube kanalu.

Završava još jedna godina, a to znači da je vrijeme za YouTube Rewind, osvrt na posljednjih dvanaest mjeseci kako bi istaknuo najpopularnije videozapise na platformi.

Nakon prošlogodišnjeg urnebesnog debakla u kojem je Rewind 2018. postao najomraženiji videozapis ikada, YouTube se uistinu trudi da ovog puta napravi nešto drugačije. Ove godine osim poznatih kategorija, YouTube je uključio i ‘memeove’.

Umjesto originalnog sadržaja koji je sačinjavao prošlogodišnji Rewind, ovogodišnji video je sažetak najgledanijih videozapisa i kreatora u posljednjih dvanaest mjeseci. Video sadrži glazbeni, gaming i beauty sadržaj, a može se pohvaliti velikim imenima poput PewDiePiea i Jellya, a u glazbenoj kategoriji s glazbenicima poput Lil Nas X i Billie Eilish.

Video je podijeljen na kategorije kao što su glazbeni videozapisi, plesni videozapisi, gaming, beauty videozapisi, popularni i novi kreatori.

YouTube se nada da će ovaj Rewind koji je praktički sažetak najpopularnijih videa, pomoći u izbjegavanju neprilika koje su ih snašle prošle godine.

Nastavi čitati

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Preporučeno