Gadgeti

AirPods – vjerojatno najveći pobjednik SP-a u Rusiji

Svi ih vole

Foto: YouTube

Gotovo se svaki igrač gotovo svake države, kada nije provodio vrijeme na terenu, pojavio noseći AirPods (ili Beats) slušalice. 

Foto: YouTube

Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji je jedno od onih masovnih događanja koja se u gotovo svim državama svijeta slave poput državnog praznika, a deseci milijuna ljudi grozničavo prate događaje iz utakmice u utakmicu (recimo, ukupno je 3,2 milijarde gledatelja pratilo SP 2014. g.).

Ne čudi onda da se kompanije koje se nalaze na dobrim položajima nastoje pojavljivati kao sponzori na događaju. FIFA, kao upravno tijelo sporta, bi na ovogodišnjem prvenstvu trebala ostvariti oko 1,6 milijardi dolara prihoda od marketinga. To dobro svjedoči o itekako učinkovitom i skupom marketinškom alatu.

Glavna zanimljivost je možda ipak u tome što je Apple kao brand izuzetno popularan, ili previše kul, za korištenje takvih alata za promociju svojih proizvoda.

Njihovi proizvodi su naprosto toliko popularni da oni čak i ne moraju plaćati nogometne zvijezde da ih koriste ili nose u javnosti. A kome onda treba vjerodostojnija promocija od toga?

Najveći pobjednik ovogodišnjeg nogometnog prvenstva, barem s tog gledišta, su svakako onda AirPods, koje su naizgled najpopularnije među nogometašima. Iako ni Beats slušalice ne zaostaju puno za njima.

Foto: YouTube

Zanimljivo je to što FIFA ima prilično stroga pravila kad je u pitanju ono što se zove “marketing iz zasjede”. To bi bilo ono kad neki brand plati igračima da nose ili upotrebljavaju njihove proizvode prije ili u tijeku Svjetskog prvenstva, iako ta kompanija nije platila da postane službeni sponzor nogometnog prvenstva.

Zato bilo koji igrač kojeg spazite da nosi Beats slušalice prije utakmice, primjerice, ima logo kompanije – prekriven. Na AirPodsima također nije prikazan logo, ali je njihov dizajn naprosto toliko jedinstven da ih ne možete zabunom zamijeniti s nekim drugim slušalicama.

Komentiraj

Odgovori

Vrh