Web & IT

Ako je vjerovati najavama Facebook više neće biti isti

Foto: REUTERS

“Učinit ćemo kameru prvom mainstream platformom za proširenu stvarnost”, izjavio je čelnik IT diva, Mark Zuckerberg na uvodnoj prezentaciji konferencije.

Ova platforma će korisnicima društvene mreže Facebook omogućiti spajanje klasičnog foto i video sadržaja s digitalnim modelima, a već sada su vidljivi rezultati posvećenosti tvrtke ovom novom svijetu i multimedijalnom iskustvu kojeg pruža. “Umjesto trenutnih nekoliko opcija, imat ćete ih na tisuće”, dodao je Zuckerberg.

Filteri koje će donijeti ova otvorena platforma omogućit će tisućama developera diljem sviejta da razviju vlastite jedinstvene filtere za kamerice, a koji će u konačnici svjetlo dana ugledati na svemu što je u šapama Facebooka – Messenger, Instagram, WhatsApp

Ovo je vrlo bitan korak za IT diva koji je davno prešao okvire obične društvene mreže. Facebook se do sada oslanjao na tekstualni i foto sadržaj za izvornim materijalom, no pristup proširenoj stvarnosti stvari bi mogao pomaknuti na potpuno novu razinu.

Novi Facebook efekti za kamericu rade mnogo više od analiziranja piksela koje snima senzor. Nova AR platforma na kojoj rade u tvrtki zapravo će omogućiti developerima da saznaju i lokacijske podatke te prilagode prikaz vremenu vani, samoj lokaciji ili nečem trećem.

Štoviše, Facebook će analizirati snimljeni sadržaj i pokušati prepoznavati predmete i osobe. Ovo možda zvuči jezivo za one koji strahuju za svoju privatnost, no stvar je praktički neizbježna za sve koji uživaju u društvenoj mreži i njenim vezanim servisima. Neke stvari se jednostavno moraju prodati oglašivačima.

Jedna od najbitnijih stavki Facebookove platforme za proširenu stvarnost je to da će developeri moći dodati digitalne objekte u bilo kakvo okruženje, piše tportal.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

ZTE
Vrh