Apps

Aplikacija zbog koje ćete imati Marsov rover u svojoj sobi

Želite li rovera u svom domu?

Foto: Nasa.gov

Besplatnu i zanimljivu AR aplikaciju su razvili NASA i Google pomoću ARCore tehnologije.

NASA-in letjelica putuje u svemiru, ali zato ova nova mobilna aplikacija koju proizvodi NASA-in Jet Propulsion laboratorij, iz Pasadene u Kaliforniji, donosi slavnu svemirsku letjelicu korisnicima ravno u njihove domove.

To, zapravo, znači da vam se pruža jedinstvena prilika da bilo na koju ravnu površinu smjestite prilično detaljni 3D model Curiosity rovera (i to visoke rezolucije), a potom ga pomno istražujete sa svih strana ili se fotografirate pored njega direktno iz same aplikacije. Kad uperite kameru u željeni prostor, aplikacija će detektirati nekakvu ravnu površinu, čime će vam omogućiti smještanje rovera na pod ili pak stol.

Aplikacija vam nudi tako mogućnosti promatranja i istraživanja Zemlje, Marsa te drugih planeta, odabir raznih misija i NASA-inih letjelica. Ukoliko u svom prostoru imate dovoljno potrebnog mjesta, samo jednim pritiskom gumba možete smjestiti rovere i letjelice realne veličine na pod. One zasad uključuju Curiosity Marsov rover, Juno, Cassini te Voyager letjelice, no NASA namjerava također dodavati i neke druge letjelice.

Spacecraft AR aplikacija je zasad dostupna samo za Android uređaje, a možete ju lako preuzeti ovdje. Bitno je samo za napomenuti (ili upozoriti9 da spomenuta aplikacija zasad podržava pomalo sužen izbor modela telefona, odnosno samsungove flagshipe od Galaxya S7 na dalje, LG V30, LG V30+, Asus Zenfone AR, Google Pixel, Pixel XL, Pixel 2, 2 XL te OnePlus 5.