razno

Dobivaju hrpe misterioznih Amazon paketa

Foto: Pixabay

Kako biste se osjećali da dobivate svakog tjedna neki paket s Amazona za kojeg ne znate tko ga je platio i naručio? Nije baš uobičajena situacija, složit ćete se, no to je upravo ono što se događa jednom američkom bračnom paru.

Na početku im je otvaranje svih tih misterioznih paketa i bilo možda zanimljivo, no poslije je postalo pomalo jezivo,  jer im nije bilo poznato zašto netko pakete šalje i tko ih je uopće platio.

Kad je prvi paket s Amazona došao na njihovu adresu, Kelly i Mike Gallivan iz Actona pomislili su da je riječ o zabuni i naprosto krivoj isporuci, no paket nisu mogli vratiti, jer na njemu nije bilo informacija o pošiljatelju i adresi.

Ubrzo nakon toga je pristigao još jedan paket, zatim još jedan i do danas je ovaj par na kućnu adresu primio već 25 paketa s pretežno jeftinim stvarima koje nisu naručili niti platili. Dok im je ta situacija na samom početku bila zanimljiva te im je bilo pomalo i zabavno otvarati misteriozne kutije (u kojima su bili punjači za mobitel koji su ujedno i grijači za ruke, pseće ogrlice, mali ventilatori i slično) s vremenom im je to postalo jezivo pa su počeli strahovati da su dio neke prijevare te su kontaktirali Amazon i objasnivši im situaciju.

Iz kompanije su im objasnili kako su svi paketi plaćeni poklon-karticom te kako na njima nema imena pošiljatelja niti adrese, također su im poručili da će provesti istragu i javiti im se, no prošla su od tada dva mjeseca i stigli su brojni drugi paketi, ali iz Amazona se još nitko nije javljao.

Prema bivšim zaposlenicima kompanije koji su bili upoznati sa sličnim situacijama, ovdje je zaista riječ o prijevari, no u ovom slučaju to nije usmjereno protiv ovog bračnog para (oni su samo “žrtve” situacije, iako se njihova žrtva svodi samo na primanje besplatnih i često beskorisnih stvari), već je samo riječ o manipulaciji recenzijama na online trgovini.

Naime, da bi proizvodi na Amazonu bili u što boljoj poziciji, važne su ocjene i recenzije vjerodostojnih kupaca, a neki prodavači su pokušavali prevariti Amazon i njihov algoritam tako što bi otvorili drugi lažni profil i putem njega i poklon-kartice (jer tako ne moraju ostavljati osobne podatke) kupili svoj proizvod koji bi poslali na neku adresu.

Nakon toga bi s tog drugog profila napisali odličnu recenziju i dali najveću ocjenu za proizvod koji su sami sebi prodali (iako su ga poslali nekom drugom). Što više proizvoda takvim načinom prodaju, odnosno recenziraju s najvišim ocjenama, njihova prodavateljska pozicija na Amazonu bit će sve bolja i bolja.

James Thomson, koji je bio stručnjak za e-trgovinu u Amazonu, naglasio je važnost rješavanja te situacije, jer bi Amazonu na prvom mjestu trebali biti korisnici, tj. kupci. U slučaju proizvoda sa sličnim cijenama i svojstvima, korisnici će se obično odlučiti na kupnju proizvoda s najboljim recenzijama i ocjenama, čime u ovakvim slučajevima oni tada postaju žrtve prijevare.

Što se tiče spomenutog bračnog para Gallivan, oni nisu nimalo sretni s ovom situacijom. “Mi smo obični ljudi i ne želimo biti dio svega toga, a paketi i dalje samo dolaze”, komentirali su za Boston Globe.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Vrh