Web & IT

Facebook lansirao App Center


Mitski Facebookov mobilni telefon još nije realiziran, ali zato je zaživjela online trgovina s aplikacijama, Facebook App Center. Službeno je lansiran na iOS-u, Androidu i službenoj internetskoj stranici.

The App Center, kojega je Facebook najavio još u svibnju, donosi više od 600 aplikacija za mobitele i internet, a koje se spajaju na Facebook. Iako se čini da ovim potezom Facebook pokušava prestići Appleov App Store i Google Play, prema pisanju Wired magazina, to nije tako.

Kao prvo, App Center nalazi se direktno unutar Facebookovih postojećih mobilnih aplikacija. Za korisnike iz Sjedinjenih Američkih Država, link za App Center pojavljivat će se u izborniku lijevog klika mišem na Facebookovoj stranici. Ovo je temeljna razlika u odnosu na Apple App Store i Google Play koje postoje kao samostalne aplikacije na mobilnim uređajima.

Ako još niste imali prilike isprobati novi App Center, možete to učiniti na poveznici facebook.com/appcenter  u bilo kojem pretraživaču. Ukoliko ovu poveznicu posjetite putem iPhonea ili uređaja s Android operativnim sustavom, preusmjeriti će vas na Facebookovu mobilnu aplikaciju baziranu na internetu te vam pružiti isto iskustvo kao i u prvom slučaju.

Dizajn je vrlo jednostavan i pregledan, možete pregledavati aplikacije i igre, a u zaglavlju je prikaz novih aplikacija u dolasku. Popularna aplikacija za razmjenu fotografija Instagram, koju Facebook kupuje, izrazito je istaknuta na ovoj stranici, ali i u kategorijama izbornika social picks i top apps. Na svakom popisu aplikacija možete vidjeti rang ocjena izražen kroz pet zvjezdica, čime je vidljivo kako je aplikacija ili igra rangirana kod vaših prijatelja. Klikom na jednu od izlistanih aplikacija vidjet ćete koliko vaših prijatelja ju koristi, opis aplikacije kao i nekoliko screenshotova.

Aplikacije ne kupujete direktno u Centru jer Facebook nije platforma za trgovinu aplikacijama, pa je App Center tek posrednik u pronalasku željenih proizvoda na drugim platformama.

U pretraživačima na računalu izgled nije suviše mijenjan, no lijevim klikom miša otvara se izbornik koji omogućava korisniku da vidi aplikacije rangirane u kategorijama, poput igara, zabave, glazbe, životnog stila, kao i aplikacije kompatibilne s opcijom Timeline. U verziji za mobilne uređaje, ova opcija ne postoji. „Preporučene aplikacije“ softver odabire samostalno, sudeći prema vašim prijašnjim pretraživanjima.

Vizualno, App Center je napravljen tako da ne odskače od standardnog dizajna Facebooka, primarno u plavim, bijelim i sivim tonovima. Stilski nije toliko razrađen kao Apple App Store i Google Play, no ipak prati liniju po kojoj je Facebook prepoznatljiv. Broj aplikacija znatno je manji od Appleove verzije koja ima 600 tisuća aplikacija u ponudi, odnosno Googlea sa 450 tisuća aplikacija.

2 komentara

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh