Pratite nas

Web & IT

Facebook testira oglasne jedinice u videu: Profitirat će i autori!

Objavljeno

-

Foto: techradar.com

Facebook je odlučio zadati novi udarac YouTube-u jer, ako je vjerovati glasinama koje kruže, najveća društvena mreža kreće u testiranje oglašavanja unutar video zapisa. Da, ono najbitnije, zaradu će dijeliti s autorima, po uzoru na najveći video servis… 

Recode donosi veliku priču koja će zanimati baš sve youtubere. Naime, svi vi koji ste do sada stvarali kvalitetan video sadržaj, te ga unovčili preko YouTube-a ili sličnog servisa, sada ćete imati još jedan izvor prihoda. Da, znamo da vam je bilo zlo kada ste objavili bilo koji video na Facebooku, jer u njega ste uložili mnogo truda i novca, a povratne “informacije” nije bilo. Mnoge autore je ta činjenica odvlačila da dijele svoj sadržaj, no uskoro bi se to trebalo promijeniti, jer tim Facebook stručnjaka radi na mogućnosti ugradnje oglasa unutar video zapisa.

Prema spomenutom izvoru, želja Marka Zuckerberga je privući autore kvalitetnih, dužih video zapisa. Oglasi bi se prikazivali gledateljima nakon 20 sekundi odgledanog videa (jasno je da bi video trebao biti osjetno duži od toga, da se oglas prikazuje dovoljno dugo). Zarada bi se prvotno dijelila u omjeru 55% u korist kreatora. Pogađate? Upravo toliko daje i YouTube. Hoće li nova konkurencija natjerati ovog diva u industriji video oglasa da poveća postotak? Ostaje nam za vidjeti.

Ostaje i druga strana medalje, a to su – obični korisnici. Njima se ova novost nikako neće svidjeti.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Web & IT

Twitter će ukloniti neaktivne račune i osloboditi korisnička imena?

Objavljeno

-

Objavio

Prije nekoliko dana Twitter je započeo slanje upozorenja trenutno neaktivnim korisničkim računima o tome da bi se trebali prijaviti do 11. prosinca, ako ne žele da njihov račun ode u povijest skupa s njihovim korisničkim imenom.

U upozorenju je stajalo kako će neaktivni računi biti obrisani, a korisnička imena će opet postati dostupna. Twitter je tvrdio da će obavijest primiti svi računi u koje se nije prijavilo više od šest mjeseci.

To je povuklo dosta pitanja o tome što se događa s računima preminulih osoba, a kako Twitter u ovom trenutku nije imao plan za to, ovakav potez odgodio je do daljnjeg.

Tvrtka se u srijedu ispričala zbog zbrke koja je nastala povodom ovih obavijesti, a najavili su da neće ukloniti niti jedan račun dok ne ponude način za memoriranje računa preminulih.

Nastavi čitati

Preporučeno