Gadgeti

Google vam se želi uvući i u spavaonicu

Nikad bliži. Doslovno.

Foto: Pixabay

Podaci danas znače bogatstvo. Upravo zato Google radi na patentima kojima bi se uvukao i u vašu spavaonicu. I to ne figurativno.

Što odijevate, što imate u svom domu, koliko stoji sve to što imate? Sve bi to rado doznao ovaj internetski gigant. Nije potrebno pretjerano puno razmišljanja da ustanovite zašto su te informacije Googleu zlata vrijede. Upravo tako će vam moći nuditi ne samo da kupite ono što volite, nego i ono što ste si u mogućnosti priuštiti.

Pametne kamere

Rade, naime, na patentu proizvoda s pametnim kamerama. Njima bi se skeniralo i analiziralo kako izgleda unutrašnjost vašeg doma, a temeljem tih zaključaka bi se onda nudili proizvodi.

Ako, primjerice, u ormaru imate majicu s printom Willa Smitha i ako se to poklapa s vašim pretragama na toj najslavnijoj tražilici, mogli biste dobiti obavijest da se novi film tog glumca uskoro prikazuje u kinu.

Također bi zbog procjene vašeg modnog ukusa mogle dolaziti preporuke nove slične odjeće. Dakako, u skladu s vašim mogućnostima. Analiza glasa bi isto tako otkrila Googleu vaš spol i starost.

Preinvazivno?

Koješta. To sve već postoji, samo online. Sve što pregledavate na internetu, a dok se ulogirani u Facebook ili Gmail, bilježi se. Oglasi koji vam se nude usklađeni su s vašom povijesti pretraživanja.

Još jedan Googleov patent predlaže pametne kućanske sustave kao pomoć u održavanju kućanstva. Koriste senzore i kamere u ograničavanju ponašanja kod djece. Roditelji bi programirali uređaj da sluša koriste li djeca neprimjeren rječnik ili otvaraju li odjeljak s alkoholnim pićima.

Ako vam se ovo s djecom čini bizarnim, čitajte dalje.

Taj isti nadzor uređajima mogao bi koristiti zdravstvenim osiguravateljskim kućama preko bare. Pametni uređaji bi kući javljali kakve su prehrambene navike osiguranika. Jesu li štetne ili korisne za zdravlje? To bi onda pomoglo formiranju cijene osiguranja koja bi bila posve prilagođena korisniku.

Ovi patenti još nisu stasali u prave proizvode i sumnja se da će ih ljudi mahnito kupovati, ali dobar su pokazatelj smjera u kojem bi naši životi mogli krenuti.

Komentiraj

Odgovori

Vrh