Hi-tech

Honeywell uskoro predstavlja kompjuter jači od onih koje prave Google i IBM

Tvrtka Honeywell priopćila je kako će uskoro predstaviti snažni kvantni kompjuter na kojem radi više od desetljeća. Najavili su kako će njihov kompjuter biti jači od onih kojeg su napravili “velikani” poput Googla i IBM-a.

Jedan od prvih klijenata je JPMorgan Chase s kojim će raditi na nadogradnji kvantnog kompjutera namijenjenog za financijsko poslovanje u područjima kao što su otkrivanje prevara i umjetna inteligencija za trgovanje.

Kvantni kompjuteri mogu procesuirati podatke brže od normalnih kompjutera, što im omogućava da testiraju više rješenja problema odjednom. Eksperti su rekli da kvantni kompjuteri mogu riješiti kompleksne probleme koji su izazov za današnje kompjutere poput financijskih opcija cijena ili razvoja novih lijekova.

Ovaj potencijal predstavlja veliku šansu za Honeywell koji radi u različitim sektorima industrije od zrakoplovne preko obrambene do industrije nafte i plina.

Kompanija je kombinirala tehnološku ekspertizu iz različitih područja svog poslovanja među kojima je i sistem visokog vakuuma i elektronike preciznog upravljanja, kako bi razvili ovaj kompjuter. Honeywell je investirao u dvije firme za razvoj kvantnog softvera koje će raditi s ovom kompanijom i kvantnim kupcima.

“Želimo biti u mogućnosti oblikovati kako će se kvantni kompjuter koristiti. Mi želimo biti naš vlastiti najbolji kupac u ovome”, rekao je za CNN Tony Uttley, predsjednik kompanije Honeywell Quantum Solutions.

Oni već rade na kvantnom kompjuteru za segment svemirskog zrakoplovstva.

Poručili su kako će njihovi kompjuteri biti jači od njihovih protivnika jer koristi različitu metodu rada zbog koje su njihove mašine točnije i daju im veći “kvantni volumen”, jedinicu koja se koristi za mjerenje performansi i mogućnosti obrade.

Poređenja radi, Honeywellov kompjuter će imati kvantni volumen od 64, dok IBM-ov ima 32.