Pratite nas

Web & IT

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (3.dio)

Objavljeno

-


Lider u svemiru upravljanja društvenim marketingom. Nudi sve što jedan voditelj social marketinga treba – od objavljivanja, preko praćenja objava i prikazivanja društvenog sadržaja, pa sve do detaljnih izvještaja i funkcija za timsku suradnju.
Ono što je bitno, činjenica je da sve račune društvenih mreža prikazuje u nekoliko streamova, na zasebnim ekranima. Neki korisnici preferiraju unificirani stream poput onog koji nude Sprout Social i Agorapulse, dok neki više vole ovakav pristup. Ovisi o vama. Napomenimo još da Hootsuite ima i mobilnu aplikaciju kako biste upravljali svojim društvenim streamovima gdje god bili.
HootSuite nudi besplatnu verziju, dok plaćene kreću od 9 dolara na mjesec.
U prvom smo članku obradili povijest i dobre strane HootSuite-a, a u drugom smo mainstreamovski počeli s tamnom stranom. Danas nastavljamo s tom pričom. Podsjetimo, prva je negativna strana bila skrivena u skupim izvještajima i bodovnom sistemu HootSuite-a. Danas ćemo obraditi problem tamne strane Sile – naime, sile vas da koristite Owly.

  1. Prisiljavanje na korištenja Owlyja.

Gdje bismo danas bili bez URL skraćivača (URL shorteners)? Počeli su kao rezultat potrebe ljudi da dodaju linkove na tweetove bez da koriste puno prostora, proširili se i na druge mreže i stranice. Sjetite se kako je samo čudno kad na Facebook chatu pošaljete link koji zauzima pola dosadašnjeg razgovora. Jednostavno, mogu biti vrlo korisni. A to su još unaprijedili dodavanjem posebnih opcija – poput mogućnosti da prate klikove, jer su imali tu prednost da mogu znati koliko je klikova generirao taj link (kao i praćenje informacije o osobi koja je kliknula poput njene lokacija i browsera koji je koristila).
HootSuite ima vlastite shortenere – ow.ly i ht.ly, što je OK. Osim činjenice da ih moraš koristiti (osim ako dodaš svoj custom url shortener, o tome malo više poslije). Osim što obznanjujete svima da koristite HootSuite, ovdje možete pratiti bilo koji link koji je generiran unutar ovog servisa. No, kako je već spomenuto, ovo može biti veliki problem jer mnogi koriste i druge servise poput Buffera, SocialOompha, pa i TweetDecka, a njihovi se linkovi onda ne mogu pratiti. Tako da teško stečeni novac potrošen na izvještaj na kraju neće dati punu sliku. Isto tako, koristite li druge analitičke usluge poput one od SumAll-a, bit.ly-a ili Buffer-a, oni neće pokazati HootSuite-ov click-through. Naravno da možete pratiti izvještaje od svakog od njih zasebno, ali to i nije baš lagan posao.
No, to je vjerojatno ono što HootSuite želi. Privući vas i zaključati kod njih. Žele da prijeđete na njihovu stranu (come to the.. ne, prelagano je). Nekima, naravno, ovo nije veliki problem. Za velika poduzeća koja nude usluge putem Twittera, to je u redu – neće morati koristiti Buffer ili Twit Pic. Ipak, ako koristite više računa na Twitteru, na primjer, nemate sreće. Konačno, iako je ovo bio privremeni problem, dogodila se i situacija da je Facebook blokirao sve ow.ly url-ove. Nadamo se kako se to više neće događati.
Toliko o ovoj mani, a u nastavku ćemo se boriti s novim problemom koji ima lice skupih custom url skraćivača koje trebate koristiti ako želite obuhvatiti sve što radite sa svim alatima. Spremni?

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Web & IT

Twitter će ukloniti neaktivne račune i osloboditi korisnička imena?

Objavljeno

-

Objavio

Prije nekoliko dana Twitter je započeo slanje upozorenja trenutno neaktivnim korisničkim računima o tome da bi se trebali prijaviti do 11. prosinca, ako ne žele da njihov račun ode u povijest skupa s njihovim korisničkim imenom.

U upozorenju je stajalo kako će neaktivni računi biti obrisani, a korisnička imena će opet postati dostupna. Twitter je tvrdio da će obavijest primiti svi računi u koje se nije prijavilo više od šest mjeseci.

To je povuklo dosta pitanja o tome što se događa s računima preminulih osoba, a kako Twitter u ovom trenutku nije imao plan za to, ovakav potez odgodio je do daljnjeg.

Tvrtka se u srijedu ispričala zbog zbrke koja je nastala povodom ovih obavijesti, a najavili su da neće ukloniti niti jedan račun dok ne ponude način za memoriranje računa preminulih.

Nastavi čitati

Preporučeno