Pratite nas

Web & IT

HootSuite – upravljanje društvenim marketingom (6.dio)

Objavljeno

-

Hej, ekipa! Nakon kratke stanke, evo nas natrag s puno sjajnih novosti. Dotad, dovršimo priču o HootSuite-u!
Nadam se da se još dobro sjećate gradiva: u prvom smo članku obradili povijest i dobre strane HootSuite-a, a u drugom, trećem i četvrtom smo pričali o lošim navikama ovog servisa. Zatim smo razgovarali i o skupim prilagođenim (custom) URL skraćivačima (ili, kako bi ih HootSuite nazvao, custom vanity url shorteners). Naposljetku, u posljednjem članku, fokus je bio na zaključivanju priče o negativnoj strani HootSuite-a i razgovoru o Facebooku. Danas ćemo zaključiti tu priču i dodati još malo o tome kako se sve to tiče timova u poduzećima. Počnimo!

  1. Problem Facebook EdgeRank-a

Ovo je diskutabilan problem. Točnije, neki tvrde da, iako je možda to bio slučaj u prošlosti, ovaj se nedostatak više ne pojavljuje. No, spomenimo ga barem kao povijesnu zanimljivost. Naime, brojni su ljudi tvrdili kako su primijetili pad u vidljivosti svojih objava na Facebooku kad su koristili aplikacije poput HootSuite-a. Iako EdgeRank, sustav koji determinira koliko je vjerojatno da će se vaš post pojaviti na newsfeed-u fanova, nije trebao biti pogođen tim problemom, mnogi tvrde da jest. Naposljetku, sad kad Facebook ima vlastiti sistem zakazivanja, možda je bolje koristiti izravno njega.

  1. Timovi, ispraznite džepove.

Nije tajna da je timsko korištenje jedna od najsnažnijih funkcija HootSuite-a. Naime, on dopušta da više članova pristupe različitih kanalima društvenog marketinga bez da si međusobno moraju znati passworde. Ovo je vrlo važno sa sigurnosne strane i, kao takvo, veliki plus i razlog iz kojeg velika poduzeća obožavaju HootSuite. Također, koristite li Twitter za korisničku podršku, postoji mogućnost delegiranja zadataka između članova tima što vrlo brzo postane integralni dio vašeg poslovanja, zahvaljujući izrazitoj korisnosti.
Ipak, postoji i druga strana priče. HootSuite Pro i Enterprise mogu biti relativno isplativi velikim poduzećima kojima će biti super raditi na ovakav način. Ipak, za manja poduzeća, HootSuite je jednostavno preskup.
Na primjer, po novom načinu naplate, dva člana tima su uključena u godišnju naknadu HootSuite Pro-a od 119.88 dolara (9.99 dolara na mjesec). Svaki dodatni tim plaća se 14.99 dolara mjesečno ili 119.98 dolara ukoliko se odlučite odmah pokriti cijelu godišnju naknadu za tog člana. No, u tu je priču uključeno maksimalno 10 članova.
Ako, pak, želite 11 članova, trebat ćete prijeći na HootSuite Enterprise. A cijena njega obavijena je velom tajne. Zaista. Kruže priče da se vrti oko 18.000 dolara godišnje. Naravno, zasigurno je brojka prilagođena veličini kompanije, ali ipak – teško isplativo srednje velikom hrvatskom poduzeću.
I to je to, ljudi! Za kraj, najavimo još puno priče o društvenim medijima i uvijek korisnim alatima, ali i brojna iznenađenja koja slijede! Rastemo i drago nam je da nas pratite. I da, mali sneak peek? Pa, možemo reći da ćemo u novoj stranici priče o Webmajstorima početi i s dovođenjem ljudi iz svijeta marketinga i web developmenta kako bi donosili više odličnih priča iz prve ruke!

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Google će pratiti kretanja ljudi kako bi pomogao znanstvenicima u borbi s koronavirusom

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Google će javno pratiti kretanja ljudi tijekom pandemije koronavirusa. Iz tvrtke su rekli kako se nadaju da će informacije koristiti nadležnima u zdravstvu i drugima kako bi se izborili s pandemijom.

Tvrtka će objavljivati detalje o različitim mjestima na koja ljudi odlaze u 130 zemalja. Plan je svakodnevno ažurirati podatke o aktivnostima starim dva ili tri dana, piše BBC.

Iz tvrtke su obećali da će privatnost pojedinaca ostati sačuvana. Objavljeno će se temeljiti na podacima prikupljenim putem aplikacije Google Maps ili neke druge usluge. Google je ovu opciju obično koristio kako bi otkrio kada su određeni muzeji ili druga mjesta najfrekventnija, kao i da bi vozačima pomogao da izbjegnu gužvu u prometu.

U ovom slučaju podaci će pokazati koliko su frekventna sljedeća mjesta u odnosu na vrijeme prije uvođenja blokada: maloprodaja, trgovine prehrambene robe i ljekarne, parkovi, autobusne i željezničke stanice, poslovne zgrade i stambeni blokovi.

“Ove informacije bi mogle pomoći nadležnima kako bi lakše razumjeli promjene na osnovu kojih bi mogli izdati daljnje preporuke. Podaci mogu biti iznenađujući za ljude koji nisu svjesni koliko informacija prikuplja Google. Također, pružit će fascinantan uvid u to kako blokade funkcioniraju. Međutim, moglo bi se dogoditi da ljudi odluče izbjeći zauzete lokacije ili da se iznenade koliko ljudi izlaze pa im se odluče pridružiti”, rekao je dopisnik BBC-a Rory Cellan-Jones.

Ovaj novitet dolazi dan nakon što je šefica EU za pravosuđe Vera Jourova pozvala tehnološke divove na dijeljenje više podataka sa znanstvenicima koji se bore protiv virusa.

Nastavi čitati

Web & IT

Tko je jači, virus ili internet?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Sve više ljudi radi od kuće, sve se više gledaju filmovi ili igraju video igre. Može li internet to izdržati? Kako gdje. U Njemačkoj kažu da nema razloga za brigu čak ni kad bi svi odjednom bili na internetu.

Švicarska Vlada prijeti isključenjem Netflixa i drugih sličnih ponuđača. Najveći internet provider Swisscom je prije nekoliko dana upozorio da mreža može biti preopterećena. To je nuspojava virusa i mjera izolacije – svi su kod kuće odakle rade ili gledaju video sadržaje za razonodu.

Zabrinutost raste i u EU. Povjerenik za zajedničko tržište Thierry Breton traži od velikih providera da razmotre kako se može uštedjeti protok podataka. Na to su već reagirali Netflix i YouTube, spuštajući kvalitetu slike u Europi.

YouTube u narednih 30 dana dozvoljava gledanje videa samo u standardnoj kvaliteti (SD) umjesto u visokoj (HD). Netflix je smanjio količinu podataka koje prenosi za četvrtinu, ali nije sasvim prešao na SD već prilagođava kvalitetu trenutnoj opterećenosti lokalne mreže. To znači da će neki pretplatnici ove platforme primijetiti da je slika lošija, dok drugi neće primijetiti ništa.

Bolja kvaliteta slike traži više piksela, a to znači više podataka. HD zato ovih dana postaje luksuz.

U Njemačkoj se ne brinu

Prema pisanju medija, Francuska je već tražila od Disneya da odgodi pokretanje platforme Disney+ koja bi trebala od utorka nuditi sadržaje poput Netflixa.

U Njemačkoj još nema takvih briga. U Frankfurtu se nalazi jedno od najvećih internet-čvorišta svijeta. Za sada je registrirano pojačano korištenje interneta za deset posto, ali to još nije alarmantno. Kada bi svi kapaciteti bili iskorišteni, brzina bi pala na 9,1 terabita u sekundi, kaže Harald Summa, šef uprave internet-čvorišta u Frankfurtu.

“Ovih 9,1 terabita su najveće opterećenje koje sada možemo imati na mreži. Ali trenutno je protok 41 terabit, dakle još ima puno prostora”, dodao je on.

Da u Njemačkoj nema razloga za brigu kaže i Dorothee Bär, koja je u Kancelarskom uredu zadužena za digitalizaciju: “Čak i kad bi sve bilo uključeno, kad bi svi u Njemačkoj radili od kuće i paralelno gledali preko interneta nogometno prvenstvo, čak i tada bi bilo dovoljno kapaciteta.”

Puno više videa

U čvorištu u Frankfurtu nemaju podatke koji se točno sadržaji više koriste, ali znaju da je korištenje videa poraslo za pedeset posto. To nije samo rezultat pojačanog gledanja filmova i serija, već i više video-konferencija preko platformi poput Skypea ili Zooma. Više se igraju i video igre, piše Deutsche Welle.

“Vidimo da ljudi sada ranije koriste internet. Uobičajeno je vrhunac između 20 i 21 sat, a sada već počinje u 10 sati. Vidimo da se ponašanje ljudi s druge strane mreže znatno promijenilo”, kaže Summa.

On kaže da se u cijelom svijetu po pojačanom korištenju interneta vidi koji su dijelovi posebno jako pogođeni epidemijom te su ljudi više kod kuće. Recimo, u Madridu se prenosi 60 posto više podataka nego inače.

Nastavi čitati

Web & IT

Nabavite Win 10 Pro jeftinije za samo 13.33 EUR na CDKeysales. Zalihe su ograničene!

Objavljeno

-

Objavio

Globalna pandemija korona virusa natjerala vas je da radite od kuće, a računalo koje koristite još uvijek je na Win 7 za kojeg je Microsoft ukinuo svu podršku i ažuriranja. Kako bi doskočili tom problemu potrebno je u najkraćem roku ažurirati računalo na noviji operativni sustav, u ovome slučaju Win 10. Da biste si to omogućili potrebno je kupiti odgovarajuću licencu i izvršiti nadogradnju.

Kupnja preko službenih kanala daleko je skupnja pa nerijetko stoji i preko 100€ po licenci. No, online trgovina CDKeysales bavi se isključivo prodajom licenci za softvere i razne igre, a na svojim stranicama nudi kupnju originalne licence za Win 10 Pro po cijeni od samo 16.66 €. Da to ne bi bilo sve, svim našim čitateljima geek.hr portala nude poseban popust od 20% uz pomoć kupona što cijenu spušta na samo 13.66 €. Kako bi ostvarili popust dovoljno je iskoristiti kupon GH20 prilikom kupnje licence. Osim licence za Win 10 Pro u ponudi su još:

Microsoft Windows 10 Pro OEM key po cijeni od 13.33€ uz korištenje koda GH20
Microsoft Windows 10 Home OEM CD KEY GLOBAL po cijeni od 11.7€ nakon popusta
Office2016 Professional Plus CD Key Global po cijeni od 25€ nakon popusta
Office2019 Professional Plus CD Key Global  po cijeni od 43.6€  nakon popusta

Nakon registracije mailom, preko Google ili Facebook računa, kliknut ćete na Buy Now pored proizvoda kojeg odaberete i otvorit će vam se novi prozor. U novom ćete prozoru unijeti promotivni kod, cijena će se korigirati prema unesenom kodu te će te nakon toga odabrati način plaćanja. Možete koristiti Visa karticu, Paypal, Mint, Neosurf, Alipay ili Bitcoin način plaćanja, a idući korak je prihvaćanje plaćanja i isporuka licence.

Kako aktivirati Win 10?

Prvi način je da ovisno o tipu licence otvorite Settings->System-> Information ->Change product key or upgrade Windows version ->Change product key. Ili da skinete Windows 10 Pro i klasično instalirate, te nakon instalacije otvorite Control Panel-> System-> te kliknete na Change Product Key i unesete ključ licence koji ste kupili na CDKeysales.com te zatim aktivirate.

Nemojte propustiti priliku da vrlo povoljno osposobite svoje računalo kako vaš posao ne bi trpio. Nažalost, količina je licencnih ključeva u prodaji vrlo ograničena, tako da će najbrži najbolje iskoristiti ovaj popust. Jednako tako, za sve nedoumice ili pitanja, na CDKeysales.com stranici postoji korisnička podrška kroz live chat ili mailom. Ako vam nešto nije jasno, možete kontaktirati direktno korisničku podršku i riješiti sva pitanja koja vas muče. Požurite i iskoristite ovu idealnu priliku!

Nastavi čitati

Preporučeno