Web & IT

Je li odzvonilo “dislike” gumbu?

Stišćete li katkad dislike prije nego što pogledate sadržaj?

Foto: Pixabay

Tzv. “dislike” gumb može biti uzrok tjeskobe mnogima koji stvaraju sadržaje za YouTube. Zato sad ta kompanija razmatra najbolje načine kako se boriti s tim ili čak ukloniti nesretni gumb.

Raspravlja se

Tom Leung iz YouTubea je objavio kako se u zadnje vrijeme unutar kompanije održavaju “lagane rasprave” o tome kako se boriti protiv ljudi koji namjerno zloupotrebljavaju dislike gumb i dislajkaju nešto prije nego što pogledaju video do kraja. Ili prije nego što uopće pogledaju.

Imate li vi neki od takvih “prekršaja” na duši?

Iako još ništa nije odlučeno, slavna platforma će možda probati eksperimentirati s nekoliko različitih sustava.

Trenutno je rating videa po defaultu javno prikazan. Vidljivo je koliko je puta stisnut “palac gore”, a koliko “palac dolje”. Jedno od mogućih rješenja je da se taj rating makne. Točnije, da se broj makne te da ga vidi samo autor videa. Ili da autor videa samostalno odluči želi li da se rating vidi ili ne.

Ideje za rješenja?

Drugi potencijalni prijedlog je da se korisnika koji stisne “palac dolje” pita više informacija o toj odluci. Možda u obliku neke checklist forme.

Treća opcija je posve maknuti dislike gumb, no logično je pitanje onda treba li “like” gumb uopće. U YouTubeu su navodno svjesni da svaka opcija ima prednosti i mana pa će testirati jednu po jednu.

Ili ćete vi kao korisnik nasumično dobiti neku od navedene tri solucije i oni će gledati kako ćete reagirati na to (hoćete li manji broj puta dislajkati).

Također, uklanjanjem dislike gumba se radi korak unazad što se tiče “demokracije”  i toga su, kažu, svjesni. Zato je Leung pozvao korisnike da daju vlastite prijedlog kako poboljšati situaciju i riješiti ovaj problem. Možda njima promiče neka genijalna ideja. Imate li vi kakvu zamisao za iznenađujuću problematiku iza ovog, naizgled, nebitnog gumba?

Za inspiraciju pogledajte najomraženiji video u povijesti YouTubea kojemu se posljedično smanjuje i vidljivost zbog algoritama:

Komentiraj

Odgovori

Vrh