Pratite nas

Apps & Software

Je li Vero novi Instagram?

Jeste li već čuli za Vero?

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Medije preplavljuju vijesti da je nova društvena mreža srušena zbog navale korisnika. Što je, uopće, Vero?

U pitanju, tehnički, nije nova društvena mreža (jer postoji već godinu dana), ali poznato je da je razvijena kao protuteža Instagramu i Facebooku. Poznato je kako razni umjetnici i drugi korisnici u sve većem broju napuštaju Instagram u korist ove aplikacije.

Iznenadna pomama je i dovela do privremene nestabilnosti platforme. Mnogi korisnici tvrde da se ne mogu prijaviti na stranicu, a oni koji se uspiju prijaviti – ne mogu ništa objavljivati. Vero je potom putem Twittera izjavio da se trenutno muče zbog povećanja broja korisnika i da rade na otklanjanju problema.

Korisnici su dosad ukazali na to da su uvjeti korištenja potencijalno nepovoljni za kreativce koji planiraju objavljivati sadržaje. Naime, po pravilima, korisnici objavama na stranici svoja autorska prava prenose na Vero, a Vero ih onda može koristiti bez plaćanja tantijema.

Iz Vera su vrlo decidirano rekli kako će u budućnosti naplaćivati korištenje servisa. “Naš poslovni model će se temeljiti na pretplati. Naši kupci će biti naši korisnici, a ne oglašivači”, riječi su iz njihovog manifesta. Druge kompanije će morati plaćati određeni iznos ukoliko žele korisnicima omogućiti direktnu kupovinu preko Vera.

Vero trenutno ne broji ni milijun korisnika, a poručili su da će prvih milijun korisnika besplatno koristiti servis.

U svom manifestu također obećavaju da će izbjegavati probleme s kojima se bore Instagram i neke druge društvene mreže. Vero će, navodno,sadržaj prezentirati kronološki i neće koristiti algoritme kako bi korisnicima donosili sadržaj. Korisnici pojedinci i korisnici kompanije također neće moći plaćati kako bi njihove objave bile bolje vidljive.

Uz sve to, Vero neće prikupljati podatke o korisnicima na način na koji to radi Facebook. “Prikupljat ćemo samo onu količinu koja nam je bitna za to da naši korisnici uživaju u korištenju aplikacije i da su pritom sigurni.”

Što se same aplikacije tiče, novinarima koji su je isprobali se sviđa atraktivni dizajn te kretanje kroz aplikaciju koje je logično i intuitivno. Sadržaji koji postoje se dijele u različite kategorije, a objave filmova ili pjesama koje se mogu podijeliti popraćene su i dodatnim informacijama ili isječkom.

Privatnost objava se može lako podesiti i odrediti tko će vidjeti koji sadržaj ili jednostavno podesiti da su objave potpuno privatne.

Pitanje je treba li svijetu novi sadržaj ovakve vrste ili je posrijedi samo pomodna faza pomame koja neće potrajati dugo.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Apps & Software

Svi koristite ovu aplikaciju – zato pripazite!

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Koristite WhatsApp? Čini se kako integracija te aplikacije s Google ekosistemom pravi velike sigurnosne probleme po pitanju privatnosti korisnika.

Prema objavi portala Engadget vaše privatne poruke, koje razmjenjujete preko WhatsApp aplikacije možda i nisu baš toliko privatne…

Naime, čudan razvoj situacije, koji je dokazao novinar DW njemačkog portala, pokazuje da Google pretraga indeksira (izlistava i pamti) najmanje neke od pozivnica za grupni chat, što znači da su te grupe javno dostupne i sav njihov sadržaj može vidjeti bilo tko s tom javno izlistanom pozivnicom.

Istraživanjem ovog propusta ustanovljeno je da se podaci u okviru WhatsApp grupa mogu špijunirati, a među otkrivenim grupama bila je i jedna od službenih UN grupa s 48 članova, čiji podaci, koji su razmijenjeni unutar privatne grupe bili vidljivi svima s linkom, iako sudionici grupne konverzacije toga nisu bili svjesni i otkriveni su čak i brojevi sudionika s njihovim slikama.

Navodno, WhatsApp je povodom ove situacije, korisnicima, čije su grupe javno izlistane i njihove pozivnice pomoću kojih su se i stranci mogli pridružiti, rekao da su korisnici sami krivi za ovaj propust, jer su javno dijelili pozivnicu za grupu, što je Google potom sačuvao. Što se Google tvrtke tiče, oni su izjavili da ova situacija nije nimalo drugačija od bilo koje druge u kojoj su linkovi bili javno podijeljeni.

Ipak, ni jedna ni druga tvrtka ne objašnjavaju kako su se stranci uspjeli priključiti tim izlistanim WhatsApp grupnim chatovima, kad nisu bili isprva ni pozvani da se nađu u njima.

Šuškalo se još od 2019. godine da WhatsApp ima problema s pozivima u grupni chat, ali je taj problem tek nedavno potvrđen.

Stoga, ne dijelite javno pozive za grupni WhatsApp chat i držite se ove aplikacije za razmjenjivanje svega što ima veze s tom aplikacijom – u svakom slučaju ne dijelite linkove za poziv u grupni chat nigdje, osim u WhatsApp aplikaciji. Naravno, ako se tiču te aplikacije…

Nastavi čitati

Apps & Software

Najveća promjena u posljednjih 7 godina uskoro stiže na Facebook

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook se izgleda sprema za promjene unutar News Feeda i načina na koji se informacije prikazuju korisnicima. Čini se kako će ovo biti najveće promjene od 2013. godine.

Korisnicima te društvene mreže sada se prvo prikazuje sadržaj koji je prema njihovim interesima i povijesti pretraživanja odabrao algoritam. S nekoliko klikova mišem ili dodira prstom po ekranu mobitela, moguće je promijeniti postavke i privremeno omogućiti prikazivanje najnovijeg sadržaja, odnosno prikaz sadržaja kronološkim redom.

Način promjene prikaza uskoro bi mogao postati još jednostavniji i brži, pošto se razmišlja o postavljanju novih kartica na vrhu ekrana, kojima bi se upravljalo tim postavkama.

Tri kartice koje bi se mogle pojaviti su: kartica s najvažnijim sadržajem (za čije uređivanje će biti zadužen algoritam), kartica sa sadržajem poredanim kronološkim redoslijedom (posljednje objave se prikazuju na vrhu) i kartica “viđeno”.

Tu bi se prikazivale prethodno viđene objave, koje bi korisnicima mogle biti zanimljive i koje bi mogli opet poželjeti pročitati ili pogledati nove komentare na starijim objavama. Zanimljivo je da takva opcija već postoji, a do nje se može doći na adresi Facebook.com/seen.

Riječ je o opciji koja se testira, naveli su iz Facebooka za TechCrunch i poručili da razmišljaju i o njenom testiranju među korisnicima.

Ako do svega toga zaista dođe, ta promjena bila bi najveća unutar News Feed-a još od 2013. godine. Ta promjena bi, ujedno, mogla duže zadržati korisnike na toj društvenoj mreži.

Tako će, korisnici kad im dosadi sadržaj koji je za njih odabrao algoritam, jednim dodirom prsta po ekranu moći otvoriti najnovije objavljen sadržaj i novitete koje su objavili njihovi prijatelji, grupe čiji su članovi ili stranice koje prate. Time bi se skrolanje po ekranu moglo nastaviti dalje, što znači da će se korisnicima prikazivati i više reklama.

Nastavi čitati

Apps & Software

Facebook objavio novu aplikaciju – Hobbi

Objavljeno

-

Objavio

Foto: 9to5mac

Tvrtka Facebook je objavila novu aplikaciju, koja za sada djeluje kao konkurencija već poznatom i uspješnom Pinterestu. Iz Facebooka su još prošle godine najavili da će jedan tim raditi na eksperimentalnom kreiranju novih aplikacija izvan glavnih brendova tvrtke.

Nova Facebookova aplikacija nazvana je Hobbi, a namijenjena je za dijeljenje fotografija, u kojoj možete i organizirati svoj kreativni proces. Tu spadaju kuhanje, pečenje, umjetnost, zanati, fitness, uređenje doma i mnoge druge kategorije. Ovo su samo neke od ideja koje su navedene na službenoj stranici aplikacije na App Store-u, prenosi portal The Information.

Ideja je da ovu aplikaciju koriste svi oni koji imaju određene hobije i htjeli bi svoje načine rada podijeliti s drugima, kako bi drugi ljudi mogli pratiti njihov napredak tijekom vremena. Još uvijek ne postoji mogućnost dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama, ali aplikacija nudi mogućnost kreiranja video zapisa projekata nakon što su oni gotovi.

Hobbi aplikacija prvo je puštena u trgovinama u Kolumbiji, Belgiji, Španjolskoj i Ukrajini, ali se od četvrtka navečer može preuzeti i u Americi. Kompatibilna je s iPhone-om, iPad-om i iPod touch uređajima počevši od iOS 11 i novijim. Još uvijek nije definirano kako bi ova aplikacija mogla upotpuniti portfolio koji Facebook već ima, ali s obzirom na dosadašnje neuspjehe, moguće je da će i ova otići u zaborav ako se ne proslavi dovoljno, piše The Verge.

Nastavi čitati

Preporučeno