Razno

Je li Vero novi Instagram?

Jeste li već čuli za Vero?

Foto: Pixabay

Medije preplavljuju vijesti da je nova društvena mreža srušena zbog navale korisnika. Što je, uopće, Vero?

U pitanju, tehnički, nije nova društvena mreža (jer postoji već godinu dana), ali poznato je da je razvijena kao protuteža Instagramu i Facebooku. Poznato je kako razni umjetnici i drugi korisnici u sve većem broju napuštaju Instagram u korist ove aplikacije.

Iznenadna pomama je i dovela do privremene nestabilnosti platforme. Mnogi korisnici tvrde da se ne mogu prijaviti na stranicu, a oni koji se uspiju prijaviti – ne mogu ništa objavljivati. Vero je potom putem Twittera izjavio da se trenutno muče zbog povećanja broja korisnika i da rade na otklanjanju problema.

Korisnici su dosad ukazali na to da su uvjeti korištenja potencijalno nepovoljni za kreativce koji planiraju objavljivati sadržaje. Naime, po pravilima, korisnici objavama na stranici svoja autorska prava prenose na Vero, a Vero ih onda može koristiti bez plaćanja tantijema.

Iz Vera su vrlo decidirano rekli kako će u budućnosti naplaćivati korištenje servisa. “Naš poslovni model će se temeljiti na pretplati. Naši kupci će biti naši korisnici, a ne oglašivači”, riječi su iz njihovog manifesta. Druge kompanije će morati plaćati određeni iznos ukoliko žele korisnicima omogućiti direktnu kupovinu preko Vera.

Vero trenutno ne broji ni milijun korisnika, a poručili su da će prvih milijun korisnika besplatno koristiti servis.

U svom manifestu također obećavaju da će izbjegavati probleme s kojima se bore Instagram i neke druge društvene mreže. Vero će, navodno,sadržaj prezentirati kronološki i neće koristiti algoritme kako bi korisnicima donosili sadržaj. Korisnici pojedinci i korisnici kompanije također neće moći plaćati kako bi njihove objave bile bolje vidljive.

Uz sve to, Vero neće prikupljati podatke o korisnicima na način na koji to radi Facebook. “Prikupljat ćemo samo onu količinu koja nam je bitna za to da naši korisnici uživaju u korištenju aplikacije i da su pritom sigurni.”

Što se same aplikacije tiče, novinarima koji su je isprobali se sviđa atraktivni dizajn te kretanje kroz aplikaciju koje je logično i intuitivno. Sadržaji koji postoje se dijele u različite kategorije, a objave filmova ili pjesama koje se mogu podijeliti popraćene su i dodatnim informacijama ili isječkom.

Privatnost objava se može lako podesiti i odrediti tko će vidjeti koji sadržaj ili jednostavno podesiti da su objave potpuno privatne.

Pitanje je treba li svijetu novi sadržaj ovakve vrste ili je posrijedi samo pomodna faza pomame koja neće potrajati dugo.

Komentiraj

Odgovori

Vrh