Pratite nas

Hi-tech

Luis Suarez potpisao za Tronsmart i postao službeno lice kineskog tech brenda

Objavljeno

-

Luis Suarez, popularni nogometaš koji igra za FC Barcelonu, postao je službeni ambasador kineskog brenda Tronsmart.

Kineski Tronsmart sve je prisutniji na globalnom tržištu i postavlja se kao jeftinija i kvalitetna alternativa brendovima poput Samsungsa ili Phillipsa.

Tronsmart se bavi proizvodnjom prijenosnih zvučnika, punjača i kablova. Polaganim korakom ova oprema postaje sve popularnija, a tome svjedoči i uspjeh kompanije da si priskrbi jedno ovako slavno lice kao službenog predstavnika i glasnogovornika brenda.

Sklapanje ugovora s popularnim europskim nogometašem mogao bi biti pravi potez za Tronsmart, koji će na ovaj način privuči pozornost desetaka tisuća kupaca koji su ujedno i poklonitelji nogometa i koji će pratiti ovogodišnji Svjetski kup FIFA 2018. Stoga je jasno zašto Tronsmart sada želi ostvariti veću prisutnost upravo u našoj regiji .

Mi već neko vrijeme zagovaramo njihove proizvode jer su se pokazali iznimno dobrom alternativom na tržištu zasićenom precijenjenim proizvodima s jednog kraja, i potpuno bezvrijednim proizvodima s drugog kraja lanca. Luis Suarez je izjavio kako je vrlo uzbuđen što je dio ovog putovanja s Tronsmartom te se zajedno nadaju da će ponuditi dobre proizvode fanovima i kupcima.

Element Mega je odnedavno na tržištu i prodaje se kao lud. Ovaj 40W Bluetooth zvučnik je prijenosan i nevjerojatno glasan te jeftin u odnosu na ono što nudi. Tronsmartovi zvučnici zaradili su reputaciju dobrog basa pa s te strane sigurno neće razočarati ni Element Mega. Dizajn je također vrlo privlačan a to da se kompanija ne straši potpisati se na proizvod velikim slovima reći će da žele da se ovaj uređaj prepozna kao njihov.

U ponudi je i stariji, iskušani Element T6 zvučnik koji izgleda vrlo efektno u crvenoj boji, a veličine je boce vode. Povezuje se s pametnim telefonom ili tabletom putem Bluetooth-a ili 3,5mm audio kabela (analogni prijenos podataka u ovom slučaju, pa je kvaliteta zvuka smanjena). Ima i ugrađeni mikrofon, što znači da podržava hands-free pozive. Dizajn? Jednostavan, elegantan, praktičan. Ispod okruglog zvučnika sa 360° surround sustavom, smjestio se subwoofer. Prijenosni zvučnici nerijetko su opremljeni poput velikih, i donose jak, dubok bas i niske frekvencije. Jednostavne kontrole nalaze se na vrhu, poput čepa.

Tronsmart ima šaroliku ponudu proizvoda i lepezu uređaja, ali svakako su najupečatljiviji njihovi prijenosni zvučnici koji osim kvalitete zvuka donose i iznimno atraktivne i privlačne dizajne kojima je teško odoljeti. Primjerice, Element T4 je mali zvučnik koji izgleda poput džepnoga sata (otprilike je i tih dimenzija), a sadrži kvalitetu vodootpornosti što znači da je prikladan i za tuš-arije i za chillanje uz potok.

Tronsmart Beam je pak građen potpuno vanserijski, a sadrži ambijentalna svjetla i vrlo dobro pristaje toplim stanovima. Ovaj zvučnik jedan je od najboljih dokaza da tehnologija ne mora narušavati tankoćutnost nekog interijera nego se u njega može uklopiti, ali ne samo to, može ga podići na znatno viši nivo.

Lista se nastavlja.

>> Tronsmart službene stranice

U ovaj događaj povučen je još jedan suradnik Tronsmarta a to je trgovina GeekBuying, na kojoj možeš sudjelovati u igri i osvojiti besplatne uređaje. Pravi fanovi zaigrat će ovu igru kako bi osvojili nogometnu loptu sa Suarezovim potpisom, a ljubitelje tehnologije očekuju vrijedne, također potpisane Tronsmartove nagrade.

>> Klikni i sudjeluj u nagradnoj igri

Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Hi-tech

Xiaomi svoj Poco brend pretvara u novu tvrtku

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Xiaomi

Prošle godine Xiaomi je uspio nadmašiti OnePlus lansiranjem snažnog Pocophone F1 pametnog telefona kojeg su opremili Snapdragon 845 procesorom, i to sve za samo 300 dolara. Kineska tvrtka najavila je da će se taj pod-brend sad pretvoriti u potpuno novu tvrtku naziva Poco. Izvršni direktor tvrtke izjavio je za TechCrunch kako je došlo vrijeme da Poco postane samostalan.

Foto: Xiaomi

Xiaomi je četvrti najveći proizvođač pametnih telefona na svijetu, a posebno je popularan u Indiji. Iako se pretežito bavi prodajom uređaja srednjeg i nižeg ranga, 2018. godine lansirao je Poco pod-brend kako bi se mogao natjecati s pametnim telefonima visokog ranga kao što su Samsung, OnePlus i drugi.

Xiaomi već ima svoje pod-marke, a to su Mi/ Redmi, koje su stvorili za prodaju pametnih telefona, računala, televizora i drugih proizvoda u Europi i na drugim tržištima. Ti pod-brendovi ostaju pod Xiaomijem, dok će se Poco pretvoriti u potpuno novu tvrtku.

Detalji o budućim Poco proizvodima još nisu poznati, a šef Poco brenda Alvin Tse izjavio je da Poco radi na drugim pametnim telefonima i ostalim kategorijama proizvoda. Također nije poznato koje će resurse (proizvodnja, marketing) nova tvrtka dijeliti s Xiaomijem.

Poco će se pridružiti prepunom i relativno teškom tržištu koje nije puno poraslo u posljednjih nekoliko godina. Xiaomi odnedavno proizvodi i premium uređaje poput K20 Pro i CC9, pa će se Poco osim s ostalim proizvođačima, također natjecati i s vlastitim tvorcem.

Nastavi čitati

Hi-tech

Kina lansirala prvi širokopojasni satelit

Objavljeno

-

Objavio

Prvi kineski širokopojasni satelit s komunikacijskimkapacitetom od 10 gigabajta u sekundi lansiran je u 11:02 sati po lokalnom vremenu iz Centra za lansiranje Jiuquan.

Satelit, koji je napravila svemirska kompanija Galaxy Space, sa sjedištem u kineskoj prijestolnici Pekingu, lansiran je na nosaču raketa Kuaizhou-1A (KZ-1A).

Riječ je o prvom satelitu navedene kineske firme i on će se nalaziti u nižoj Zemljinoj orbiti, navode kineski mediji.

Globalna mreža

Ova vrsta satelita u niskoj orbiti pomaže stabilnom i brzom signalu u pustinjama i oceanima, kao i brzim vozovima i avionima do kojih nekada ne dopire telekomunikacijski signal.

Navodi se kako Galaxy Space želi izgraditi mrežu širokopojasnih satelita u nižoj orbiti i tako stvoriti globalnu 5G komunikacijsku mrežu.

Raketa KZ-1A je niskotarifni nosač s čvrstim gorivom i visokom pouzdanošću.

Nastavi čitati

Gadget

OVEVO Q65 Pro bežične slušalice dostupne svima

Objavljeno

-

Objavio

Danas su bežične slušalice na vrhuncu popularnosti i definitivno se radi o jednom od najpoželjnijih gadgeta uopće. Velika potražnja učinila je svoje – tržište je odgovorilo bujanjem ponude, ali i agresivnim obaranjem cijena. To nas je dovelo u situaciju da više ni kupci s vrlo ograničenim budžetom ne moraju u startu odustati od bežičnih modela.

U današnjoj ponudi, popularna internet trgovina eBay donosi nam OVEVO Q65 Pro bežične slušalice po super jeftinoj cijeni.

Slušalice podržavaju novi Bluetooth 5.0 standard tako da se brže uparuju, nema kašnjenja i gubitka kvalitete, a i troše manje baterije. Inače podržavaju dvokanalnu TWS tehnologiju (True Wireless Stereo) što znači da se svaka slušalica istovremeno uparuje s pametnim telefonom za razliku od velike većine konkurentskih slušalica koje se prvo međusobno upare, a onda s pametnim telefonom.

Vrlo su lagane, samo 4,5 grama, a svaka slušalica ima mikrofon tako da možete primati telefonske pozive. Isto tako, slušalice imaju i bateriju od 55mAh, dok kutija za punjenje ima bateriju od 500mAh tako da ih možete nekoliko puta napuniti. S jednim punjenjem mogu raditi oko 6 sati što je poprilična izdržljivost. Na sebi imaju dodirne senzore tako da reagiraju na dodir tako da kada želite pojačati ili stišati zvuk, primiti i završiti telefonski poziv i slično samo ih dodirnete. Uz Hi-Fi kvalitetu i duboki bas zasigurno ćete uživati u glazbi.

Slušalice su otporne na znojenje, ali i kišu te prskanje vodom tako da ih uvijek i u svakoj prilici možete koristiti, bez obzira u kojoj se prilici nalazite.

OVEVO Q65 Pro bežične slušalice možete pronaći na eBayu po cijeni od 14,59 eura.

Nastavi čitati

Preporučeno