HiTech

Međunarodna svemirska postaja večeras nadlijeće Hrvatsku

Navijte sat u 22:19

Foto: Pixabay

Ako nas vrijeme dobro posluži, večeras ćemo od 22:19 moći vidjeti Međunarodnu svemirsku postaju (ISS) kako nam prolazi iznad glava.

Naime, na svom profilu na društvenoj mreži Twitter talijanski je astronaut Ignazio Magnani objavio vijest da će Međunarodna svemirska postaja večeras (preciznije, 21. svibnja) biti vidljiva golim okom onima na području Hrvatske te Bosne i Hercegovine. Postaja će prolaziti, dakle, oko 22:19 sati i trebala bi biti vidljiva oko pet minuta.

Više informacija o tome kad i gdje će Međunarodna svemirska postaja biti vidljiva golim okom može se potražiti na stranici američke svemirske agencije NASA-e spotthestation.nasa.gov.

Međunarodna svemirska postaja inače služi kao istraživački laboratorij s mikrogravitacijskim uvjetima u kojem posada provodi eksperimente iz biologije, fizike, astronomije i meteorologije, pružajući tako jedinstveno okružje za testiranje sustava svemirskih brodova koji će se koristiti za ljudske misije na Mars i Mjesec.

Postaja kruži oko Zemlje na visini od 278 do 460 kilometara, i to prosječnom brzinom 27.724 kilometara na sat.

Također, u siječnju ove godine je skupina zagrebačkih srednjoškolaca izravno imala priliku popričati s astronautom Scottom Tingleom dok je bio na boravku na Međunarodnoj svemirskoj postaji.