Geekmaxi
HiTech

Microsoft izabrao hrvatski projekt kao najbolji u Europi

Domaći proizvod predstavlja revolucionaran uređaj za oglašavanje koji nas pomalo plaši.

Proizvod tvrtke Monolith Group OU u rujnu je odabran za najbolji startup projekt u Europi od strane Microsofta.

Riječ je o inovativnom uređaju koji će po prvi put omogućiti oglašivačima da u izvanmrežnim kanalima u stvarnom vremenu raspolažu s podacima o to me koliko je njihov oglas primijećen.

Interaktivni ekran, koji korištenjem Microsoft Kinect tehnologije reagira na pokret ili podražaj, korisnika čini aktivnim sudionikom samog oglasa, dok ujedno oglašivačima u stvarnom vremenu daje informaciju o efikasnosti njihove poruke.

Iza ove priče stoji šest mladih inovatora na čelu s direktorom i vlasnikom Monolith Group OU, Martinom Biračem, koji je postao poznat po sustavu oglašavanja Xclaim.

Ako vam nije jasno što bi ovo moglo predstavljati u svijetu oglašavanja, reći ćemo vam samo da je to nešto najbliže onom što ste mogli vidjeti u filmu Minority Report, kada potrošača pri dolasku u računalni dućan sustav prepozna, prikaže na ekranu i nudi mu personalizirane oglase te ga ubacuje u video proširene stvarnost (AR), gdje postaje dio oglasa.

Monolith u sadašnjoj fazi možda neće biti toliko pametan kao filmski uzor, već će prije svega imati ulogu da potrošače privuče prikazivanjem njihovih slika u izlozima, koje će se pojavljivati uz interaktivan sadržaj ili reklamne poruke, dok će s druge strane bilježiti statistike o tome koliko je ljudi vidjelo oglas, koliko su se dugo zadržavali ispred njega te kakve je reakcije izazvala ponuđena poruka kod ciljane skupine.

Iskreno rečeno, mada moramo čestitati ekipi iz tvrtke Monolith Group OU na ovom priznanju Microsofta, moramo reći i da se pomalo pribojavamo njihove tehnologije, jer se temelji na još jednoj vrsti korištenja naše privatnosti u ulozi oglašavanja.

Izvor: Vidi.hr

6 komentara

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh