Pratite nas

Apps & Software

Microsoftovo ozbiljno upozorenje za Windows 7 – zašto ih ne nadograditi na Windows 10 za samo 8,8€

Objavljeno

-

Navodno postoji više od 200 milijuna korisnika Windows 7 operativnog sustava, za koji je podrška prestala u siječnju 2020. godine. Sad je pravo vrijeme za nadogradnju vašeg računala sa sedmice na novi Windows 10 operativni sustav.

Naravno, i novi Windows 10 operativni sustav u svim svojim inačicama ima svojih bugova i nedostataka, ali su daleko pouzdaniji, sigurniji i brži od “sedmice” koju navodno koristi još više od 200 milijuna korisnika. Microsoft je preporučio nadogradnju na novi Windows 10 operativni sustav, bilo koju inačicu, a to možete napraviti preko Keysworlds webshopa.

Prema najnovijim informacijama, Microsoft je počeo slati ozbiljna upozorenja korisnicima za nadogradnju, pa ako ste korisnik sedmice tada ste ih sigurno itekako već primijetili. Ova se upozorenja odnose na sve korisnike starije inačice operativnog sustava – Windows 7 Home Basic, Home Premium, Professional ili Ultimate korisnike. Prema najnovijim podacima, više od dvije stotine milijuna korisnika još uvijek ima sedmicu, za koju Microsoft više ne daje podršku.

“Vaš Windows PC više nema podršku”, stoji u Microsoftovom upozorenju. “Od 14. siječnja 2020. godine ukinuta je tehnička podrška za Windows 7 operativni sustav. Vaš je PC od sada osjetljiviji na viruse i malware, jer više nema sigurnosnih i softverskih nadogradnji, kao niti tehničke podrške. Microsoft preporučuje korištenje Windows 10 OS-a, a kako bi imali najnovije sigurnosne i druge nadogradnje protiv malicioznog softvera”.

Ovo upozorenje treba shvatiti ozbiljno, a što su već napravili mnogi korisnici koji su migrirali na novi operativni sustav. Kako nema više nadogradnji u Windows 7 OS-u, vjerojatno će hakeri posebno targetirati ove korisnike, pošto Microsoft više neće slati sigurnosne zakrpe.

Mnogi vole svoj Windows 7 OS koji je zasigurno jedan od najboljih operativnih sustava koje je Microsoft napravio, no on više nije sigurno mjesto za pohranu vaših podataka. Sad je pravo vrijeme za nabaviti novi Windows 10 operativni sustav, ali i druge Office uredske pakete i softverske ključeve koji vam trebaju. Da stvar bude bolja, pomoću kuponskog koda “KWNY35” ćete dodatno sniziti ionako niske cijene za sve softverske ključeve.

Evo i nekih najzanimljivijih:
• Windows 10 Professional (1PC) – 8,88€ (13,99€)
 Windows 10 Home (1PC) – 9,74€ (14,99€)
• Windows 10 Pro Professional (2 PC) – 14,94€ (22,99€)
• Office 2016 Professional Plus (1PC) – 21,44€ (32,99€)
• Office 2019 Professional Plus (1PC) – 40,29€ (61,99€)
• Windows 10 Pro + Microsoft Office 2019 Pro – 45,49€ (69,99€)
• Windows 10 Home + Office 2019 Pro – 40,29€ (61,99€)
• Windows 10 Professional + Office 2016 Pro – 25,34€ (38,99€)
• Windows 10 Home + Office 2016 Pro – 24,69€ (37,99€)
• Microsoft Office 365 Professional Plus (1PC) – 14,29€ (21,.99€)

Već smo dobro zagazili u novu godinu, a upravo je sada je prava prilika iskoristiti ove velike popuste te si za vrlo malo novca priuštiti neke od najtraženijih softverskih alata kao što su operativni sustavi, uredski paketi, a pronaći ćete i brojne druge zanimljive ključeve. Primjerice, Keyworlds platforma ima snižene cijene i do 35% za Windows 10 i Office 2019, svakako prilikom kupovine upišite kuponski kod “KWNY35” i cijena će se za Windows 10 Pro 1PC spustiti na samo 8,88 eura, odnosno za Windows 10 Pro 2PC po samo 14,94 eura.

Zašto Keysworld?

Keysworlds platforma zahvaljujući automatiziranom sustavu nudi kvalitetnu uslugu, tako da će vaša kupovina biti ugodna i brza uz 100% zadovoljstvo kupaca! Nakon kupovine ključa on će stići na vaš email u roku nekoliko minuta. Mogućnosti plaćanja su razne kao što su PayPal, bankovni transferi, kreditna ili debitna kartica, a ako imate nekih dodatnih pitanja možete kontaktirati korisničku podršku 24/7 na service@keysworlds.com.

Svakako posjetite Keysworlds i pogledajte ponudu.

Sve ove navedene ponude vrijede dok su dostupni odgovarajući kodovi. Prije aktivacije ključeva svakako provjerite jeste li instalirali najnoviju inačicu operativnog sustava ili uredskog paketa. U slučaju nekih problema kontaktirajte ih na service@keysworlds.com. Aktivacijski ključevi stižu na vaš email nekoliko minuta nakon što ste napravili uplatu. Načini plaćanja su razni, preporučujemo PayPal.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Apps & Software

Milijuni ljudi koriste aplikaciju Zoom za rad od kuće, ali koliko je sigurna?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Zoom

Popularnost aplikacije Zoom vrtoglavo je porasla tijekom pandemije koronavirusa, a rijetko tko je ispitao njena pravila o zaštiti privatnosti.

Zoom, aplikacija za videokonferencije doživjela je znatno veći broj korisnika tijekom karantene, piše BBC. To se događa jer je sada milijuni ljudi koriste kako bi mogli raditi od kuće.

Čak je i britanski premijer, Boris Johnson ovog tjedna stavio na Twitteru fotografiju iz svog kabineta, koja prikazuje sastanak preko ove aplikacije.

To nas dovodi do pitanja, koliko je ova aplikacija sigurna za sastanke državnih službenika?

U čemu je problem?

Najprije je stigao Johnsonov twit koji je praćen izvještajima o tome da je Ministarstvo obrane suspendiralo aplikaciju, što je Johnson oštro demantirao.

Brojne sugestije o tome da ova aplikacija nije sigurna, naljutile su Zoom, koji je izjavio da oni sigurnost svojih korisnika shvaćaju iznimno ozbiljno.

“Općenito, 2.000 institucija, od najvećih svjetskih tvrtki za financijske usluge do vodećih telekomunikacijskih providera, vladinih agencija, fakulteti, zdravstvene zaštite itd., obavile su sigurnosne preglede naših korisnika, mreža i centara podataka, samouvjereno birajući Zoom za potpuno postavljanje”, kažu čelnici ove tvrtke.

“U bliskoj smo komunikaciji s Ministarstvom obrane Velike Britanije i Nacionalnim centrom sigurnosti na internetu i fokusirani smo na pribavljanje dokumentacije koja im je potrebna”, navodi se u njihovoj izjavi.

Što je točno ta dokumentacija, nitko nije znao reći.

Je li aplikacija Zoom sigurna?

Zoom je u prošlosti imao sigurnosnih problema, uključujući omogućavanje napadaču da ukloni prisutne sa sastanka, šalje lažne poruke korisnika i “otme” zajedničke ekrane. Drugi su vidjeli da su Mac korisnici forsirani na pozive bez njihovog znanja.

Zbog toga, neki stručnjaci i dalje smatraju da ova tvrtka nema ozbiljan pristup sigurnosti.

“Zoom je imao iscrpnu sigurnosnu prošlost, s nizom slučajeva zbog kojih bi se mogli zapitati govore li zaista tako o “privatnosti i sigurnosti””, kaže internetski konzultant, Graham Cluley.

“Trenutno dosta ljudi koristi Zoom prvi put i možda se neće najbolje snaći s postavljanjima sigurnosti kako bi neželjene ljude držali dalje od svojih razgovora. Oni također, vjerojatno, nisu čitali uvjete, već samo kliknu ‘Yes’ kako bi se povezali što prije. Zoom i druge aplikacije za videoporuke trenutno nude dragocjenu uslugu, ali ljudi bi trebali biti oprezni kada žure s povezivanjem online”, dodaje on.

Profesor Alan Woodward, stručnjak za kompjutere sa Sveučilišta u Surreyju, smatra da bi vlada trebala biti oprezna.

“Ne postoje nikakvi dokazi za to da Zoom ima bilo kakve probleme s najnovijim verzijama, ali u ovim ludim vremenima djeluje razumno koristiti samo sustave koji su provjereni i testirani. To šalje poruku da, što god da koristite, trebali bi koristiti samo posljednje verzije”, rekao je on.

Odakle aplikacija Zoom dolazi?

Zoom možda nije bilo zvučno ime sve do sada, ali njegova popularnost raste već godinama. Kada je debitirao na burzi prošle godine, njegova je vrijednost procijenjena na 15 milijardi dolara, a sada je porasla na 38,5 milijardi dolara.

Osnovao ga je kineski softverski inženjer, Eric Yuan, 2011. godine. On je emigrirao iz Kine u Silikonsku dolinu kada je imao 27 godina, a Zoom je tiho nadvladao suparnike kao što su Skype i Microsoft Teams, zbog nekih prilično jednostavnih funkcija, uključujući i prilagođavanje pozadine.

Besplatan je za sve koji ga žele koristiti, ali taj osnovni paket ima ograničenje sastanaka na 40 minuta.

Skinut je s interneta 50 milijuna puta otkad je karantena natjerala ljude širom svijeta da potraže digitalne načine kako bi ostali u kontaktu s kolegama, prijateljima i obitelji.

Postoje li razlozi za brigu o privatnosti?

Zoom skuplja razne vrste podataka, kako bi analizirao svoj servis i poboljšao posao. Fond za elektronske granice upotpunio je listu publiciranja privatnosti:

  • Domaćin na Zoomu ima mogućnost praćenja aktivnosti sudionika tijekom dijeljenja ekrana. On može vidjeti je li određeni prozor na Zoomu aktivan ili nije
  • Također omogućava administratorima da vide nadzorne ploče aktivnosti sudionika, uključujući i sustav rangiranja korisnika temeljen na ukupnom broju minuta provedenih na sastancima
  • Ako korisnik snimi bilo kakav poziv putem Zooma, administratori mogu pristupiti sadržaju
  • Tijekom svakog sastanka koji je održan ili je u tijeku, administratori mogu vidjeti operativni sustav, IP adrese, podatke o lokaciji i informacije o uređaju svakog sudionika.

Unatoč ovim upozorenjima, ljudi općenito djeluju sretno što dijele sve više aspekata svog života putem aplikacija, uključujući i one koji odaju više nego što bi željeli.

Domaćini sastanka trebali bi omogućiti “dijeljenje podataka” kako bi spriječili dijeljenje bilo kakvog zlonamjernog sadržaja.

Nastavi čitati

Apps & Software

#ostanidoma uz Netflix Party

Objavljeno

-

Objavio

To što ste u karanteni i pazite na socijalnu distanciranost u vremenu globalne pandemije COVID-19, još uvijek ne znači da ne možete provesti kvalitetnu večer s prijateljima gledajući filmove. Zahvaljujući tehnologiji dovoljno je samo par koraka koje trebate napraviti da bi si to omogućili i nikako ne zaboravite na kokice.

Netflix Party je Google Chrome ekstenzija koja će omogućiti da se virtualno povežete sa grupom prijatelja kako bi zajedno pogledali neke od Netflixovih naslova. Osim što ćete svi gledati isti sadržaj u isto vrijeme, ova ekstenzija dolazi sa chat sobom u kojoj možete podijeliti reakcije na ono što gledate. Ako već niste, instalirajte Google Chrome, a mi vam donosimo upute kako provesti nezaboravne dane u krugu najmilijih unatoč samoizolaciji kroz koju prolazimo.

Kako radi?!

KORAK 1: Kako bi krenuli s instalacijom Netflix Party ekstenzije kliknite ovdje. Nakon toga bit ćete prebačeni u Chrome Web Store u kojem ćete odabrati instalaciju na način da kliknete ”Add to Chrome” i pričekati da se instalacija završi.

KORAK 2: Otiđite na Netflixovu glavnu stranicu i odaberite bilo koji od filmova ili serija koje želite gledati i pokrenite video.

KORAK 3: Kreirajte svoj ”Party” na način da kliknete na crvenu ikonu na svojoj adresnoj traci u Google Chrome browseru pod nazivom ”NP” Potom kliknite ”Start Party” ikonu, i podijelite link svojim prijateljima kako biste ih pozvali u zajedničko gledanje.

KORAK 4: Pridružite se ”Party-u” na način da kliknete na dobiveni URL koji će vas odvesti do Netflixove stranice, kad stignete tamo kliknite na ”NP” ikonu u adresnoj traci i trebali biste se automatski pridružiti vašoj grupi za gledanje.

Nadamo se da će vam ovo skratiti dane u samoizolaciji i zabaviti vas. I ne zaboravite #ostanidoma!

Nastavi čitati

Apps & Software

Zbog korona virusa, rad od kuće sve popularniji

Objavljeno

-

Objavio

Rad od kuće nije nešto nepoznato, no u posljednje vrijeme ovaj je pojam doživio pravi bum. Zbog novonastale situacije “koronavirus”, sve se više ljudi odlučilo raditi od kuće. Za rad od kuće ne treba mnogo, ali neki preduvjeti su ipak potrebni.

Ne možemo sve poslove obavljati od kuće, no u digitalnom poslovanju 99% stvari možemo započeti, raditi i završiti u vlastitom domu, koristeći kućno računalo i internet konekciju.

Poslovi koje obavljamo, koristeći računalo, najčešće su komunikacija e-mail porukama, pisanje dokumenata i slaganje ponuda. Postoje tu još mnoge radnje koje možemo obavljati, no zadržat ćemo se na uredskim poslovnim obvezama koje se zapravo najčešće i koriste.

U nastavku teksta ćemo spomenuti neke korisne alate, koje možete iskoristiti za rad od kuće. Alate koje ćemo spomenuti možete koristiti u klasičnom uredskom poslovnom opusu, a to znači: rad s različitim dokumentima, kreiranje novih dokumenata, ispravke na postojećim dokumentima, i slanje završene dokumentacije na krajnju adresu (klijentu).

PDF dokumenti standardni su format modernog poslovanja i komunikacije. Svaki drugi prilog u poslanoj e-mail poruci je neka .PDF datoteka. Po svojoj logici, PDF je datoteka zamišljena da bude dokument koji se ne može lako uređivati. Za razliku od MS Word, ili OpenOffice Write dokumenta, .PDF ne možemo tek tako uređivati i raditi izmjene u njemu. Za takve korake trebamo specijalne aplikacije, jer se pojavi potreba za uređivanjem već gotovog PDF dokumenta.

PDFelement aplikacija za uređivanje dokumenata

PDFelement je prva aplikacija koju ćemo spomenuti. Prvo da spomenemo da pdfelement možete preuzeti za Android (Google play) i za iOS (Apple store) da radite uz pomoć smartphone uređaja. Mi ćemo ovom prilikom opisati desktop aplikaciju. Za desktop postoje dvije verzije: Windows i macOS aplikacija.

pdfelement

Riječ je o profesionalnoj aplikaciji posebno usmjerenoj za rad sa uredskim dokumentima, obavijestima, ugovorima isl… PDFelement je potpuno funkcionalna aplikacija za uređivanje PDF dokumenata, dodavanje sadržaja, i potpisivanje završenog dokumenta. Ima ugrađene opcije za rad s MS Word dokumentima, prezentacijama i nekim drugim kompleksnim sadržajima unutar spomenutih datoteka. Uz pomoć alata koje nudi pdfelement možete izraditi tablice, dijagrame i tehničke crteže. Aplikacija podržava konverziju dokumenata na sve veće (značajnije) formate dokumenata (.doc, .docx,  …). Koristeći PDFelement lako možete urediti postojeću PowerPoint prezentaciju, ali i napraviti novu, uzimajući elemente iz neke PDF datoteke. Uz pomoć ugrađenih alata, dokumente koje ste izradili možete digitalno potpisati, možete ih zaštititi lozinkom i zamaskirati povjerljive podatke unutar dokumenta.

Aplikacija pdfelement ima više opcija licenciranja, prilagođenih pojedinačnim korisnicima, i timu korisnika koji zajedno radi i ima potrebu za korištenjem aplikacije. Posebna ponuda je licenciranje u edukacijske svrhe, što naravno povlači za sobom i dokaz o ostvarenim uvjetima za ovu vrstu licence.

Ukoliko ste neodlučni, možete besplatno isprobati trial verziju aplikacije, da se upoznate s mogućnostima i uvjerite se u kvalitetu alata za rad s dokumentima.

Proučite PDFelement alate, da imate bolju produktivnost dok uređujete dokumente i radite od kuće.

PDF Expert for MAC

Možete iz naziva pretpostaviti da je PDF Expert for MAC alat za uređivanje PDF datoteka, ali za macOS korisnike. Za razliku od prvog spomenutog, koji radi u Windows i macOS okruženju, drugi alat se može preuzeti isključivo za MAC sustave, i pametne telefone iz kompanije Apple.

PDF Expert je aplikacija s integriranim alatima za obradu PDF dokumenata. Korištenjem ove aplikacije lako možete označiti dio teksta u dokumentu, popuniti formular i potpisati dokument.

Pored toga, u dokument možete pisati (dodati tekst), i sažeti postojeću PDF datoteku, u slučaju da je velika i ne možete je poslati kao prilog u e-mail poruci.

Ukoliko imate više manjih PDF datoteka, pomoću Merge alata možete napraviti jedan dokument. Svakako zgodna stvar, za osobe koje redovno šalju i primaju raznu dokumentaciju.

Google Docs web servis za rad s dokumentima

Možda nije tako dobar skup alata, kao što je MS Office, ali je Google na dobrom putu da uzme sve veći i veći dio korisnika. Najveća prednost korištenja Google dokument alata je web pristup dokumentima. Jednom kada kreirate dokument, i spremite izmjene, možete ga podijeliti s drugim osobama uz pomoć poveznice. Pored toga, kada podijelite dokument, osobama možete dodijeliti prava nad tim dokumentom. Na taj način možete kreirati grupu koja može da uređuje dokument, kao i grupu koja može da pregledava dokumente, bez mogućnosti dodavanja ili brisanja sadržaja.

Google Docs

Google korisnicima nudi alternativne alate, odavno poznatim MS alatima, a to su: uređivanje teksta, alat za tablice, slide prezentacije i alat za formulare.

Gore spomenute opcije su besplatne, i za osobnu su upotrebu. Ipak, možete ih iskoristiti da s vremena na vrijeme odradite neki posao. Da bi iskoristili profesionalne, napredne opcije, morat ćete zakupiti neki poslovni plan.

Dobra organizacija za dobro obavljen posao

Za kvalitetno obavljen posao treba dobra organizacija, i profesionalan pristup poslu. Bez obzira, da radimo iz ureda, ili iz svog doma, za bolju produktivnost i profesionalnost, trebamo se organizirati.

Spomenuli smo u samom uvodu kako se danas većina posla obavlja putem e-mail poruka, slanjem i primanjem raznih dokumenata, dogovaranjem i vođenjem projekata.

Da bi bili u mogućnosti obaviti sve spomenuto, trebamo se znati služiti web e-mail aplikacijama. Posebno se ovo odnosi u vrijeme koronavirusa, kada smo primorani ostati u svom domu, bez prethodne najave i potrebnih priprema.

Dok ste u uredu, na raspolaganju imate računalo sa instaliranim alatima za slanje i primanje e-mail poruka. To često nije slučaj za rad od kuće. Ipak, možete se koristiti istom e-mail adresom, kojoj pristupate putem web e-mail servisa.

Da bi poslali e-mail poruku, a nemate pristup aplikaciji koju koristite u uredu, pristupite vašem e-mail sandučiću uz pomoć web e-mail aplikacije. Dovoljno je da utipkate valjani url, te korisničko ime i lozinku. Komunikaciju sa klijentima možete održavati od kuće, a potrebnu dokumentaciju izraditi možete uz pomoć neke od gore spomenutih aplikacija. Rad od kuće trebate samo dobro organizirati, da bi postigli razinu profesionalnog odnosa i pristupa prema klijentu s kojim radite.

Slanje dokumenata, raznih naputaka i općenito e-mail poruka uz pomoć web aplikacija nije posebno teško, čim se malo upoznate s njima. Većina današnjih web e-mail klijent aplikacija imaju mogućnost dodavanja potpisa u samu poruku, možete kreirati nove kontakte, i voditi konverzaciju bez velike potrebe za desktop e-mail klijent aplikacijom.

Neke od najpoznatijih web aplikacija za slanje i primanje e-mail poruka su: Roundcube, Horde, SquirrelMail.

Par riječi za kraj i uspješan rad od kuće

Za kraj da zbrojimo i oduzmemo; gore spomenuti alati dobro će doći svima koji rade od kuće. Neki imaju besplatne opcije, ograničene naravno, dok su plaćene verzije u potpunosti funkcionalne web aplikacije za rad s dokumentima. Tko zna do kada će koronavirus trajati, no jedno je sigurno: u buduće ćemo se sve više oslanjati na spomenute aplikacije, i druge slične koje nam koriste da posao obavljamo od kuće. Don’t kill the messenger, ali je takav scenarij lako moguć.

U ovoj objavi smo dali kratke naputke kako raditi od kuće, i spomenuli neke važne alate za poslovanje. Sve što vam treba je dobra organizacija, kvalitetni alati za rad i snalažljivost izvan uredskih prostorija.

Nastavi čitati

Preporučeno