Razno

Mladi ljudi vjeruju Amazonu i PayPalu više nego bankama

Rezultati anketa

Foto: Pixabay

Iako su istraživanja javnog mnijenja u Sjedinjenim Državama pokazala da afera Cambridge Analytica nije pretjerano naštetila Facebooku i Marku Zuckerbergu te da se spomenuta društvena mreža koristi čak i više nego prije, u Velikoj Britaniji je situacija malo drukčija.

Nedavna anketa koju je provela kompanija RFi Group, i to isključivo među mladim Britancima, pokazala je da mlade generacije baš i ne vjeruju bankama kada je posrijedi čuvanje osobnih podataka.

Preciznije, kada su bili upitani kojim kompanijama najviše vjeruju da će se dobro brinuti za njihovu privatnost i sigurnost privatnih podataka, mladi Britanci su mahom na prvo mjesto stavljali Amazon i PayPal.

Vrlo slično su reagirali i mladi iz SAD-a koji su tom istom izboru dodali i – Google.

Ipak, još je najzanimljiviji podatak vezan baš uz Facebook. Poslije afere Cambridge Analytica, u kojoj su bili neovlašteno korišteni i podaci mnogobrojnih Britanaca, čak je 77% ispitanika u Velikoj Britaniji odgovorilo kako ne vjeruju da će Facebook dobro zaštititi njihove privatne podatke.

Upravo je ta zaštita osobnih podataka, a u svjetlu primjene GDPR-a, naročito došla do izražaja u spomenutoj anketi. Tako su ispitani istaknuli da ih, ako aplikacija ili kompanija traže od njih osobne podatke, zaštita tih istih podataka najviše brine.

Istovremeno, svejedno su spremni dati pristup osobnim podacima, ukoliko im to osigurava bolju ili povoljniju uslugu.

Komentiraj

Odgovori

Vrh