Pratite nas

Hi-tech

Najveći sajam igračaka na svijetu ima geekovske poslastice

Kad igračke dobiju tech dodir

Objavljeno

-

Foto: YouTube


Relativno nedavno se održao najpoznatiji sajam igračaka na svijetu, njujorški Toy Fair 2019. Ima nekih zaista zanimljivih tehnoloških novotarija:

Star Wars Lightsaber Academy

Hasbro je predstavio svjetlosnu sablju iz Ratova zvijezda koja se Bluetoothom može povezati s mobitelom. Sablja u sebi ima senzore za pokret. Zato uz pripadajuću aplikaciju može mladog Padawana naučiti korisnim trikovima i pokretima potrebnima za borbu s međuzvjezdanim zlikovcima.

Pictionary Air

Digitalna verzija superpoznate društvene igre s crtanjem i pogađanjem nudi posebnu “zračnu” olovku. Uz nju, mobilnu aplikaciju i tehnologiju proširene stvarnosti sada se osvježava iskustvo igranja i podiže na neku novu razinnu. Crta se olovkom po zraku, a ekran sudionicima prenosi ono što je nacrtano. Uostalom, pogledajte sami:

Stanley Jr. modularna vozila

Kolekcija za mlađe makere ili graditelje u nastajanju se sastoji od “uradi sam” modularno izrađenih igračaka-vozila. Teretni kamion, bager, rovokopač, ili miješalica za beton. Sve nabrojano se može sastaviti tek jednim komadom plastičnog alata.

Lego Hidden Side

Sajam igračaka ne bi bio to što jest da se na njemu ne predstavi legendarni Lego. Od svojih noviteta su u Velikoj Jabuci pokazali nekoliko setova koji se mogu proširiti kroz mobilnu aplikaciju i proširenu stvarnost. Lego kuća kroz AR tako postaje ukleta, nad grobljem se mogu pojaviti duhovi te se općenito otkriva skrivena strana igračaka.

Nerf N-Strike Elite Titan CS-50

Neobično ime otkriva nerf automatsku strojnicu s rotirajućim bubnjem i čak 50 projektila. Da je riječ o opakom komadu oružja potvrđuje i podatak da ga pogone velike D baterije, te da uz njega dolazi i remen za nošenje ove opasne pljuce preko ramena.


Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Hi-tech

Huawei će koristiti TomTom kao alternativu Google kartama

Objavljeno

-

Objavio

Kinesko-američki odnosi su završili pogubno za Huawei i odsjekli tvrtku u potpunosti od Googlea i Google usluga. S obzirom na to da se Huawei više nije mogao osloniti na GMS (Google Mobile Services), neophodno je bilo pronalaženje alternative i novog partnera. Dobra vijest za sve korisnike Huaweija je ta da su pronašli alternativu Google kartama i to u nizozemskoj tvrtki TomTom.

Kineski gigant sklopio je dogovor s nizozemskom tvrtkom TomTom koja se bavi pružanjem lokacijske tehnologije, te će im omogućiti korištenje karata, prometnih informacija i navigacijske softvere koji će služiti za razvoj vlastitih mobilnih aplikacija.

Ovaj dogovor je pozitivan korak za Huawei jer znači da kompanija poduzima što više koraka kako bi smanjila učinke američke trgovinske zabrane. Pošle godine, SAD je stavio Huawei na vladinu crnu listu nazvanu “Entity List”, koja sprječava američke kompanije da posluju s Huaweijem bez posebne licence, a kao razlog tome navode zabrinutost za nacionalnu sigurnost.

Kao rezultat toga, Google je zabranio Huaweiju pristup svim aplikacijama koje su u vlasništvu Googlea, a tu se našla i aplikacija Google karte. Huawei se godinama oslanjao na američke softvere i komponente za svoje pametne telefone.

Iako američka zabrana nije velika stvar za Huawei u Kini gdje su Google usluge ionako blokirane, važna im je na međunarodnoj razini jer se mnogi kupci oslanjaju na Google aplikacije.

Hoće li Huawei ostati na američkoj “Entity” listi, nije poznato. Huawei nije bio predmet pregovora u prvoj fazi američko-kineskog trgovinskog sporazuma, potpisanog prije nekoliko dana. U stvari, neposredno prije nego što su obje zemlje potpisale sporazum, ministar financija Steven Mnuchin rekao je da na Huawei ne gleda kao na “šahovskog pijuna” i da je tvrtka dio dijaloga o nacionalnoj sigurnosti, a ne ekonomskog dijaloga. To bi u konačnici značilo da bi se o tome pitanju trebalo pregovarati odvojeno.

Nastavi čitati

Hi-tech

Na noć s robotom bi pristala četvrtina žena i trećina muškaraca

Biste li i vi pristali na seks s robotom?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Realbotix

Čak trećina muškaraca i četvrtina žena bi provela noć s robotom. Ako su seks roboti i bili neki tabu kad se za njih prvi put čulo – više izgleda da nisu.

To da robot može greškom pošpricati zaposlenike Amazona jakim suzavcem nije sporno. Može on i nešto drugo. Barem oni njegovi čovjekoliki rođaci, jer već znamo da ima realno napravljenih robota za nešto intimnije stvari.

Strastvena noć s umjetnom inteligencijom

Provedeno je istraživanje o razonodi za odrasle vezano uz internet, robote, virtualnu stvarnost i slične napredne tehnologije. Pokazalo je neke prilično zanimljive podatke.

Naime, istraživanje portala za pronalaženje partnera Saucydates propitkivalo je utjecaj modernih tehnologija na navike “u spavaćoj sobi”.

Obuhvatili su gotovo 30 tisuća ispitanika koji su bili podijeljeni na muškarce, žene i transseksualne osobe.

Pitanja u anketnom upitniku su se bavila gledanjem pornografije online i korištenjem tehnologija virtualne stvarnosti za te potrebe. Također su ih zanimale navike korištenja raznih tehnoloških pomagala koja su sezala sve do robota i umjetne inteligencije.

Foto: YouTube

Zanimljivo je da bi otprilike jedna trećina muškaraca i jedna četvrtina žena te čak polovica transseksualnih osoba odgovorila potvrdno. Pitanje je, dakako, bi li se upustili u vođenje ljubavi s robotom kojeg pokreće umjetna inteligencija.

Dio populacije koji je najotvoreniji za ovu ideju

Najzainteresiraniji dio populacije za ovakvu vrstu aktivnosti su dvije skupine. Prema dobi su tako nečemu naklonjeni ispitanici u dobi od oko 18 godina, kao i oni starosti od 40 do 50 godina.

Prilično je zanimljivo i to da je oko 40% ispitanika reklo kako nije gledalo pornografiju u VR tehnici, ali bi voljelo isprobati. To onda otvara velik potencijal za razvoj takvog tržišta.

Zaključak svega je da transseksualne osobe imaju najveći interes i prepoznati su kao rani prihvatitelji tehnologija u području zabave za odrasle. Općenito su moderne tehnologije i njihovi dosezi privlačniji mlađima.

Nastavi čitati

Hi-tech

Xiaomi svoj Poco brend pretvara u novu tvrtku

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Xiaomi

Prošle godine Xiaomi je uspio nadmašiti OnePlus lansiranjem snažnog Pocophone F1 pametnog telefona kojeg su opremili Snapdragon 845 procesorom, i to sve za samo 300 dolara. Kineska tvrtka najavila je da će se taj pod-brend sad pretvoriti u potpuno novu tvrtku naziva Poco. Izvršni direktor tvrtke izjavio je za TechCrunch kako je došlo vrijeme da Poco postane samostalan.

Foto: Xiaomi

Xiaomi je četvrti najveći proizvođač pametnih telefona na svijetu, a posebno je popularan u Indiji. Iako se pretežito bavi prodajom uređaja srednjeg i nižeg ranga, 2018. godine lansirao je Poco pod-brend kako bi se mogao natjecati s pametnim telefonima visokog ranga kao što su Samsung, OnePlus i drugi.

Xiaomi već ima svoje pod-marke, a to su Mi/ Redmi, koje su stvorili za prodaju pametnih telefona, računala, televizora i drugih proizvoda u Europi i na drugim tržištima. Ti pod-brendovi ostaju pod Xiaomijem, dok će se Poco pretvoriti u potpuno novu tvrtku.

Detalji o budućim Poco proizvodima još nisu poznati, a šef Poco brenda Alvin Tse izjavio je da Poco radi na drugim pametnim telefonima i ostalim kategorijama proizvoda. Također nije poznato koje će resurse (proizvodnja, marketing) nova tvrtka dijeliti s Xiaomijem.

Poco će se pridružiti prepunom i relativno teškom tržištu koje nije puno poraslo u posljednjih nekoliko godina. Xiaomi odnedavno proizvodi i premium uređaje poput K20 Pro i CC9, pa će se Poco osim s ostalim proizvođačima, također natjecati i s vlastitim tvorcem.

Nastavi čitati

Preporučeno