Pratite nas


No Man's Sky

Svemir u No Man’s Sky je sličan stvarnom

No Man’s Sky ima toliko planeta da je čovječanstvu nemoguće sve istražiti. Hello Games osnivač Sean Murray je to najbolje objasnio tijekom svog gostovanja na The Late Showu sa Stephen Colbertom: 18 kvintilijuna planeta. To je broj “18” iza kojeg ide 18 nula.

Teško je pojmiti toliki broj, ali Hello Games ga objašnjava na zanimljiv način. Igrači vjerojatno nikad neće sresti drugog igrača, a tim će svaki od njih imati priliku ostaviti svoj trag na nedirnutim galaksijama i sistemima. Sean Murray je istaknuo kako bi naše Sunce prije izgorilo, nego što bismo istražili cijeli No Man’s Sky.

Evolucija planeta bez uplitanja

Murray objašnjava da je njegov tim imao priliku “igrati se Boga” i stvoriti svemir te veličine pomoću proceduralnog stvaranja galaksija računalom. Kako je objasnio Colbertu – projekt se temelji na matematici, evolucijskoj biologiji i fizici koji skupa stvaraju kriterije za stvaranje planeta. Svi su različiti i imaju različite oblike života koji žive na njima. Hello Games je jednostavno prepustio računalu da stvori cijeli svemir i ne upliće se u evoluciju planeta.

Iako igra ima puno mogućnosti poput davanja smiješnih imena novim galaksijama, pravi cilj No Man’s Sky igre je pronaći centar svemira. Neki će sigurno zagristi za taj cilj, ali će većina vjerojatno biti više usredotočena na bijeg iz stvarnosti.

Zasad se ne zna kad će No Man’s Sky biti izdan, ali s obzirom na pojavljivanje osnivača Hello Gamesa u medijima, vjerojatno možemo očekivati igru uskoro.


Aurelius je pravi geek. U jednoj osobi su povezana svojstva tech geeka, gamera, ljubitelja znanosti, SF-a, fantasyja i animea. S njim uvijek možete pričati o najnovijim trendovima, vijestima ili svjetskoj politici. Neutralan je u razdoru Star Wars/Trek, LOTR/Harry Potter i DC/Marvel. Uzori su mu Stephen Colbert, Yoda i Neil deGrasse Tyson.

Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Gaming

Odgođene čak četiri dugo iščekivane igre

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Steam/ Cyberpunk 2077

Početkom tjedna, japanska tvrtka Square Enix najavila je odgodu izlaska za dvije igre : Final Fantasy VII Remake i Marvel’s Avengers. Predviđeni datum izlaska igre Final Fanatasy VII Remake trebao je biti 3. ožujka 2020. godine, a 15. svibanj 2020. je bio rezerviran za akcijsko-pustolovnu igru Marvel’s Avengers. Obje igre su odgođene, a iz tvrtke su se ispričali zbog ovakvog poteza i zamolili za strpljenje. Novi predviđeni datum izlaska igre Final Fantasy VII Remake trebao bi biti 10. travnja. Za Marvel’s Avengers trebat će ipak malo više vremena, pa je izlazak najavljen tek 4. rujna.

Jučer je vijest o odgodi izlaska najiščekivanije igre 2020. godine, Cyberpunk-a 2077, rastužila fanove. Cyberpunk 2077 trebao je izaći 16. travnja, no čini se kako to ipak neće biti moguće. Predstavnik poljske tvrtke CD Projekt izjavio je kako igra još treba doradu i usavršavanje, pa su izlazak igre pomaknuli na jesen 2020., točnije 17. rujna.

Danas je najavljena još jedna odgoda, a radi se o igri Marvel’s Iron Man VR za PlayStation VR. Igra je trebala izaći 28. veljače, a datum izlaska je pomaknut na 15. svibanj 2020. godine.

S obzirom na sve odgode, čini se kako će proljeće i jesen biti prepuni novih igara i raj za gejmere.

Nastavi čitati

Gaming

Sands of Salzaar – kineska open world RPG igra postaje jedna od najprodavanijih na Steamu

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Steam/ Sands of Salzaar

Čini se kako svakih par mjeseci na samom vrhu Steamove liste najprodavanijih igara nađe se neka kineska indie igra. Igre China Parents i Scroll of Taiwu postigle su ogroman uspjeh prošle godine, prodavši više od milijun primjeraka. To zapravo i nije iznenađujuća informacija ako uzmemo u obzir da je Steamovo drugo najveće demografsko područje upravo Kina.

Igra Sands of Salzaar objavljena je 2. siječnja ove godine i već se našla na Steamovoj globalnoj listi najprodavanijih igara, s procjenom od oko 50.000 prodanih primjeraka u prvom tjednu. Očekuje se da će se igra prodati u 200.000 primjeraka do kraja siječnja. Iako je igra dostupna samo na pojednostavljenom kineskom, igra je prikupila više od 2600 uglavnom pozitivnih recenzija i trenutno je 31. najigranija igra na Steamu prema broju istodobnih igrača.

Prema recenzijama, izgled Sands of Salzaar definitivno opravdava njegov uspjeh, a igrači igru opisuju kao dinamičan svijet smješten u mističnu pustinju.

Sands of Salzaar bi s vremenom trebala postati dostupna i na engleskom. Iako ne znamo točno kad bi se engleska verzija mogla pojaviti, na Steamu navode kako im je to trenutno prioritet.

Nastavi čitati

Gaming

Fortnite je igra s najvećom zaradom u 2019. godini

Objavljeno

-

Objavio

Nepokolebljivi uspjeh Fortnitea nastavio i drugu godinu zaredom, a Epicov svestrani (uključujući Star Wars) battle royal zaradio je nevjerojatnih 1,8 milijardi dolara u 2019. godini, navodi se u “SuperData Year in Review” izvješću. To nije rekord kojeg je Fortnite imao prve godine, ali niti jedna druga igra nije generirala toliko novca u 2019. godini.

Free-to-play igre i dalje su na vrhu liste po zaradi, a četiri od pet dolara potrošenih na digitalne igre ide upravo njima. Većinski se radi o mobilnim igrama, koje su tijekom godine ostvarile 64,4 milijarde dolara, a slijede ih PC igre sa 29,6 milijardi dolara. Konzole su generirale oko 15,4 milijarde dolara. Na konzolama i računalima, zarada od free-to-play igara je opala, dok je na mobilnim uređajima porasla za nekoliko milijardi dolara.

Premium igre nisu imale tako dobru godinu, gdje je prihod smanjen za pet posto. FIFA 19, Call of Duty: Modern Warfare i GTA 5 zauzeli su prva mjesta na ljestvici.

Sveukupno gledano, digitalne igre i interaktivni mediji zaradili su više nego u bilo kojoj drugoj godini, rekordnih 120,1 milijardi dolara, iako ta brojka uključuje i novac zarađen od YouTube videozapisa i Twitch streamova. Samo digitalne igre dostigle su 109,4 milijarde dolara, što je također rekord.

Nastavi čitati

Preporučeno