Gaming

No Man’s Sky je nemoguće istražiti za čovječanstvo

No Man's Sky

Svemir u No Man’s Sky je sličan stvarnom

No Man’s Sky ima toliko planeta da je čovječanstvu nemoguće sve istražiti. Hello Games osnivač Sean Murray je to najbolje objasnio tijekom svog gostovanja na The Late Showu sa Stephen Colbertom: 18 kvintilijuna planeta. To je broj “18” iza kojeg ide 18 nula.

Teško je pojmiti toliki broj, ali Hello Games ga objašnjava na zanimljiv način. Igrači vjerojatno nikad neće sresti drugog igrača, a tim će svaki od njih imati priliku ostaviti svoj trag na nedirnutim galaksijama i sistemima. Sean Murray je istaknuo kako bi naše Sunce prije izgorilo, nego što bismo istražili cijeli No Man’s Sky.

Evolucija planeta bez uplitanja

Murray objašnjava da je njegov tim imao priliku “igrati se Boga” i stvoriti svemir te veličine pomoću proceduralnog stvaranja galaksija računalom. Kako je objasnio Colbertu – projekt se temelji na matematici, evolucijskoj biologiji i fizici koji skupa stvaraju kriterije za stvaranje planeta. Svi su različiti i imaju različite oblike života koji žive na njima. Hello Games je jednostavno prepustio računalu da stvori cijeli svemir i ne upliće se u evoluciju planeta.

Iako igra ima puno mogućnosti poput davanja smiješnih imena novim galaksijama, pravi cilj No Man’s Sky igre je pronaći centar svemira. Neki će sigurno zagristi za taj cilj, ali će većina vjerojatno biti više usredotočena na bijeg iz stvarnosti.

Zasad se ne zna kad će No Man’s Sky biti izdan, ali s obzirom na pojavljivanje osnivača Hello Gamesa u medijima, vjerojatno možemo očekivati igru uskoro.