Pratite nas

Gaming

Platforma Nvidia GeForce Now ostala bez Blizzardovih igara

Objavljeno

-

Foto: Nvidia

Ovih dana većina gamera slavila je konačan izlazak platforme GeForce Now, koja omogućuje igračima igranje bilo koje igre u oblaku, bez razmišljanja ispunjava li njihovo računalo sistemske zahtjeve ili ne. Međutim, pojavio se veliki uvjet, a to je da možete igrati samo one igre koje već posjedujete, i to samo ako izdavač dozvoli. Danas je Nvidia otkrila da je Activision Blizzard otkazao svoju listu igara, u koje između ostalih spadaju i Overwatch, WoW i Call of Duty serijal.

Blizzard nije odgovorio na pitanja

Iako je samo tjedan dana prošlo od lansiranja GeForce Now servisa, Activision Blizzard je odlučio povući katalog svojih igara koje se inače mogu pronaći na Battle.net-u. Na pitanje tko se zapravo povukao, je li je to učinio Blizzard, ili Nvidia nije uopće dobila dozvolu za njihove igre, ostaje za saznati. Na službeni zahtjev da se na ovo pitanje odgovori, Blizzard nije dao nikakav komentar.

Što se tiče ostalih izdavača igara, i tu Nvidia ima problema, pa je tako na predstavljanju GeForce Now platforme nedostajao veliki broj igara iz sljedećih studija: Capcom, Electronic Arts, Remedy, Konami, Rockstar & Square Enix. Nakon beta testiranja, svi ovi izdavači su se povukli iz daljnje suradnje, piše The Verge.

Platforma zamišljena kao win-win za sve

Nvidijina platforma GeForce Now zamišljena je kao dobitna kombinacija za sve sudionike u procesu. Tvrtke koje prave igre bi ih i dalje prodavale na svojim servisima kao što su Steam, Epic, Battle.net, a Nvidia bi iznajmljivala pristup udaljenom računalu, a igrač bi dobio mogućnost igrati najnovije naslove bez obzira na to koje računalo ima. Međutim, kako sada stvari stoje, nešto je krenulo po zlu.

Službena izjava Nvidije glasi kako će surađivati s Blizzardom oko povratka njihovih igara na platformu, ali da igrači ne mogu znati hoće li se to dogoditi za par dana ili par tjedana. Potrebno je vrijeme, najavljuju iz ove tvrtke.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Gaming

Zastrašujuće predviđanje: Ovako bi današnji gameri mogli izgledati za 20 godina

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Twitter/@MirrorTech

Brojni ljudi širom svijeta su se, u vrijeme globalne pandemije koronavirusa, okrenuli trošenju viška slobodnog vremena uz video igre. Tu im na ruku idu i brojne akcije u kojima su brojni izdavači omogućili besplatan download pojedinih svojih starijih izdanja.

Činjenica je da danas sve veći broj djece i tinejdžera provodi vrijeme prikovao uz ekrane igrajući igrice, što u situaciji nužne kućne izolacije još više dolazi do izražaja. Zato je kanadski site Online Casino proveo istraživanje o navikama gamera, na osnovu kojeg su nastali crteži koji prikazuju kako bi današnji gameri mogli izgledati kroz dva desetljeća.

Kako bi kreirali model “starog gamera”, kojem su dali ime Michael, istraživači su proučavali medicinske izvještaje o fizičkim efektima dugotrajnog ostajanja u zatvorenom prostoru i sjedenja na stolici tijekom istovremenog gledanja u ekran.

Ova vizualizacija pokazuje da Michael ima izrazito blijedu kožu, što je posljedica godina provedenih pod umjetnim svjetlom i nedostatka vitamina D i B12. Ruke i noge su mu pune ekcema, izazvanog stresom, dok mu je kičma iskrivljena od godina nepravilnog sjedenja pred ekranom.

Glavne Michaelove zdravstvene karakteristike su još i stalno krvave oči od dugotrajnog “buljenja” u ekran, nepravilan rast noktiju (oniholiza), čak i artritis. Godine provedene za tipkovnicom i s gamepadom u rukama dovele su do deformacija dlanova i zglobova.

Foto: Twitter/@_wakkoyok

Najuočljiviji deformitet na Michaelovom tijelu je grba na leđima, dok su njegova ramena zaobljena i spuštena, prenosi Mirror.

U zaključku, Michaelovi kreatori navode detaljne razloge za pojavu svakog od deformiteta:

Ovakvo stanje tijela se relativno sporo razvija tijekom vremena. Odlikuju ga izdužen vrat, zaobljena ramena i grba na leđima, koji se polako stvaraju, što ponekad može biti popraćeno tupom boli. Ovakvo stanje kreće od vrata i širi se preko leđa u ruku. Vrat se polako krivi, što kasnije dovodi do stvaranja grbe.

Sva opisana stanja i deformacije izazvane su ponajviše dugotrajnim sjedenjem u neudobnim položajima, bez povremenog istezanja ili vježbanja. Zbog svega toga, stručnjaci savjetuju gamerima pravljenje dužih pauza tijekom igračkih sesija i više fizičke aktivnosti.

Nastavi čitati

Gaming

Sud presudio: “Kompjuterske igre su umjetnost!”

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Screenshot YouTube / Hello Road / Ethan Tufts

U sporu između poznatog izdavača video igara Activision i proizvođača poznatog vojnog terenskog vozila HUMVEE tvrtke AM General, koji se odnosio na prikazivanje tog vozila u igrama Call of Duty serijala, američki savezni sud je presudio u korist proizvođača igara.

AM General je tužio Activision za ubacivanje popularnih “hamera” u CoD igre bez plaćanja licence, navodeći da je “Activision zaradio silne milijune na tuđem intelektualnom vlasništvu”.

Ovo posljednje nije sporno, ali sud, na sreću Activisiona, o tome nije ni odlučivao, već je donio presudu u skladu s odredbama prvog amandmana američkog ustava: “Igre su umjetnost i njihovi autori ne mogu biti prisiljeni na plaćanje komercijalnih licenci tog tipa.”

Ovo će imati dalekosežne posljedice na više razina, prije svega zbog karaktera precedentnog prava koje se primjenjuje u Americi. Tako će se u slučaju svakog budućeg spora ovakvog tipa (“Copyright claima”), obrana moći pozvati na ovu presudu.

Nastavi čitati

Gaming

Mackerelmedia Fish je čudna i neobična retro avantura

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Nathalie Lawhead

Inspirirana već zastarjelom platformom Macromedia Flash, retro igra Macromedia Fish je ipak zabavna, i što je također važno – besplatna.

U pitanju je najnoviji projekt nezavisne developerke Nathalie Lawhead, koji igračima pruža mogućnost da postanu internet arheolozi koji istražuju „prastari” web site koji se oko njih ruši. U glavnu igru su implementirane i mini-igre, a osnovna potraga podrazumijeva jurnjavu za najvećom ribom, potom za štakorom koji gricka djeliće starog koda, a tu su i brojne Error 404 slijepe ulice, piše PC Gamer.

Foto: Nathalie Lawhead

Riječ je o nečemu između interaktivnog narativa (ARG), grafičkog romana i tekstualne avanture, a igra se pokreće u okviru pretraživača, čime se otvara prozor u doba prije društvenih mreža, kad je postojalo puno amaterskih stranica na koje se postavljalo ono što se danas stavlja na Facebook, Twitter, te druge platforme. Oni koji se ovog vremena sjećaju tvrde da su online građani bili daleko više prijateljski nastrojeni od modernih korisnika socijalnih platformi.

Igricu možete pronaći i zaigrati OVDJE.

Nastavi čitati

Preporučeno