Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Gaming

Pro gaming lige bilježe veliki porast gledanosti

U vrijeme pandemije, kad su ljudi zatvoreni u svojim kućama i u potrazi za stvarima koje bi mogli gledati, neke od najvećih e-Sports liga na svijetu bilježe veliki skok u gledanosti. To uključuje profesionalna natjecanja za League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive, gdje su oba natjecanja zabilježila rekordne brojke u posljednjih nekoliko tjedana.

Jedanaesta sezona ESL Pro lige, koja je trajala od 16. ožujka do 12. travnja, bila je kako liga opisuje „najuspješnija sezona u povijesti natjecanja.“. To uključuje novi rekord od 489.120 gledatelja istovremeno na svim platformama za CS:GO ligu. Također, liga navodi da je ukupno vrijeme gledanja poraslo za 113,2% u odnosu na prošlu godinu i da je AMA (Average Minute Audience) dostigla 164.494, skok od 215,5% u usporedbi s 10. sezonom, piše The Verge.

Europsko prvenstvo League of Legends oborilo je i svoj rekord gledanosti u piku, s 476.599 ljudi koji su gledali utakmicu između eventualnih finalista G2 Esports i Fnatic-a. Iz LEC-a kažu da je ovo bila najgledanija regularna sezonska utakmica u povijesti natjecanja. Slično tome, AMA je porasla za deset posto u odnosu na prošlo proljeće, iako nije objavljen niti jedan određen broj.

Brojke su još veće kad se uvrste u play-off. Prema analitičkoj tvrtki Esports Charts, meč prvenstva za League of Legends Champions Korea je zabilježio rekordnih 1.074.561 gledatelja koji su gledali kako T1 pobjeđuje Gen.g na putu do devete titule LCK-a. U Europi je LEC na sličan način dostigao impresivan broj od 807.033 gledatelja za finale između G2 i Fnatic. Liga kaže da je AMA dostigla 694.266 na svim platformama. LEC navodi da su navijači gledali 10.662.283 sati play-off sadržaja, što je povećanje za 71,35% u odnosu na prošlu godinu.

To su veliki brojevi, ali zajedno ilustriraju kako su e-Sports natjecanja uspjela popuniti prazninu tijekom posebno teškog perioda. S većinom otkazanih sportskih događanja i nekolicinom drugih natjecanja uživo, profesionalne gaming lige su jedinstvene jer se mogu prilagoditi strukturi koja zahtjeva samo online pristup realizacije kako bi nastavili dalje.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Gaming

Igra bi trebala biti lansirana 18. kolovoza, a oni koji su je imali prilike testirati usporedili su je s meditacijom.

Gaming

League of Legends jedan je od giganata u današnjem svijetu igrica. Samo u 2014. godini imali su 27 milijuna igrača koji igraju svaki dan,...

Gaming

Ako je suditi prema dosadašnjim rezultatima, 2020. godina bit će najbolja godina za proizvođače igara i igračkog hardvera u posljednjih 10 godina.

Apps & Software

Iz tvrtke navode da žele biti pristupačni svim svojim korisnicima.

Oglašavanje