HiTech

Prvi put jedna aviokompanija nudi usluge virtualne stvarnosti

Emirates

Foto: Pixabay

Emirates je predstavio svoje 3D modele sjedala, postajući tako prva  aviokompanija koja je uvela za putnike web tehnologiju virtualne stvarnosti (Virtual Reality, VR ) na svoju digitalnu platformu.

3D model sjedala je vizualizirajuća platforma s uvjerljivim 3D pogledom od 360 stupnjeva na unutrašnjost zrakoplova Emirates Boeing 777 i Emirates A380. Korisnicima se omogućuje šansa da istraže svoja sjedala, prostrane kabine i proizvode dostupne na letu.

Ta nova značajka korisnicima daje mogućnost navigacije kroz klase, kao i kroz Onboard Lounge te Shower Spa u Emirates A380 zrakoplovu, uz upotrebu navigacijskih točaka.

Kvaliteta 3D grafike daje osjećaj blizak stvarnosti. 3D pogled od 360 stupnjeva na sve tri klase također sadrži element virtualne stvarnosti za dodatno iskustvo.

Putnici mogu doživjeti hands-free navigaciju kabinom i odabir sjedala pomoću bilo kojih od VR naočala, poput Google Cardboarda. Ta nagrađivana tehnologija je kompatibilna sa svim uređajima bez potrebe za dodatnim vanjskim aplikacijama.

Modeli 3D sjedala su razvijeni u partnerstvu s Renacenom koji je dobio nagradu Crystal Cabin za najbolji vizionarski koncept tog projekta na nedavnoj dodjeli nagrada Crystal Cabin Awards.

Korisnici koji pristupaju stranicama emirates.com preko svojih mobilnih uređaja ili Emirates aplikaciji za Android i iOS uređaje također će biti u mogućnosti istražiti svoja sjedala čak i bez internetske veze putem 3D karte sjedala.

Taj alat znatiželjnicima pruža mogućnost navigacije s jednog mjesta na drugo, a svim potencijalnim putnicima nudi čak i rezervacije željenih mjesta izravno iz 3D okruženja.

Osim spomenutih novih 3D modela kabine, na stranicama emirates.com su dostupni i novi video materijali koji pokazuju putničko iskustvo u svim kabinama.

Videozapisi služe poput vodiča, pružajući tako novim korisnicima jasniju predodžbu o svim jedinstvenim značajkama kroz iskustvo putovanja s dotičnom aviokompanijom.

Emirates također nastavlja provođenje redovitih studija upotrebljivosti s korisnicima i čestim putnicima u različitim geografskim područjima ne bi li utvrdili dodatne mogućnosti za unapređenje svog digitalnog korisničkog iskustva.

Komentiraj

Odgovori

Vrh