Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

SEO jučer i danas

SEO se poprilično promijenio unazad 10 godina uglavnom zato što je Google počeo bolje razumijevati internetske stranice i namjere ljudi na internetu.
Malo povijesti
U početku je postojao Page Rank koji je čini se riješio problem koji je u to vrijeme mučio tražilice a taj je bio kako pozicionirati stranice za određene ključne riječi. Osnivanje Google tvrtke je donijelo značajnije promjene a redoslijed događaja je sljedeći:
• Larry Page i Sergy Brin osmislili su sustav po kojemu su linkovi pokazivali koje su stranice najvažnije (Page Rank) i osnovali Google
• SEO eksperti su shvatili kako izrada linkova može pomoći za bolje pozicioniranje
• Google ručno kažnjava stranice koje manipuliraju linkovima
• Velika količina internetskih stranica ima stranice sa preoptimiziranim sadržajem i malo vrijednosti za korisnike
• Google kreira algoritam nazvan Panda i kažnjava stranice sa niskokvalitetnim sadržajem
• Google kreira algoritam nazvan Penguin i kažnjava stranice sa niskokvalitetnim linkovima
Ukratko rečeno u nekoliko točaka tako su tekle stvari koje su vodile ka današnjici kada Google želi pokazati korisnicima internetske stranice koje su interesantne i korisne.
Ali kako Google zna koje stranice pozicionirati višlje i bolje od drugih? Nitko točno ne zna, ali ono što znamo jeste da postoji preko 200 čimbenika koji utječu na dobro pozicioniranje te znamo kako je bitno imati stranice sa dobrim sadržajem koji zanima korisnike interneta a druge stranice žele linkati prema tom sadržaju prirodnim-organskim putem.
Ali kako Google zna da linkovi nisu nastali prirodnim putem?
• Linkovi imaju isti anchor tekst
• Linkovi su na lošim, nekvalitetnim stranicama
• Vidi se određeni šablon u linkovima
• Velike količine linkova se pojavljuju u kretkom vremenskom roku
Lista se može nastaviti i dalje ali ovo bi bilo ukratko i znajte kako Google zna što ste radili prošlog ljeta.
Kako su se tražilice i SEO promijenile
I eto nas 15 godina kasnije kada vidimo kako se SEO značajno promijenio, ali stare taktike čini se još uvijek vrijede. Dvije značajne promjene ipak postoje:
1. Google bolje prepoznaje sadržaj niske kvalitete
2. Google bolje prepoznaje manipulativne linkove
Što onda SEO eksperti rade kako bi poboljšali pozicioniranje? Još uvijek izrađujemo linkove i još uvijek optimiziramo sadržaj. Ali naravno postoje agencije i agencije, neke se drže Google smjernica za optimizaciju internetskih stranica a neke ne.
I da, još uvijek možete raditi link building, ali ne bez ograničenja. Ukoliko su Vaše stranice niskokvalitetne prirodno je kako će na Vaši linkovi biti niskokvalitetni.
Postaje opće prihvaćeno kako je jedina dugoročno dobra strategija kreiranje visokokvalitetnog sadržaja. A to je ono što Google i korisnici interneta žele.
Nastavite raditi na kvalitetnom sadržaju i Vaš rad će se isplatiti visokim pozicioniranjem u tražilicama, organskim linkovima a sve će to voditi ostvarenju Vaših ciljeva.
Ukoliko trebate pomoć za SEO Vaših stranica slobodno se obratite jednoj od tvrtki koje se bave SEO optimizacijom. Ali naravno i ovdje treba biti oprezan te provjeriti reference onih kojima ćete povjeriti budućnost Vaših stranica u ruke. Postoji i ona druga tamna strana SEO optimizacije. Tamna strana je laka i zavodljiva, lako joj se predati. Tamna strana SEO-a bi Vam vrlo brzo mogla donijeti dobre rezultate, ali vjerujte ne zadugo. Držite se white hat SEO tvrtki koje će raditi Vaš SEO sigurno i u skladu sa Google smjernicama optimizacije internetskih stranica.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Oglašavanje