Pratite nas

Web & IT

Što je kumovalo nedavnom padu Googlea, YouTubea i drugih servisa?

Ne pada samo Facebook

Objavljeno

-

Gmail, YouTube, Snapchat, Nest, Discord, Vimeo i mnogi drugi. Svi su oni na naslavnom popisu servisa koji nisu funkcionirali kako treba 2. i dijelom 3. lipnja.

Kao uzrok svih zala se pokazala Googleova usluga u računalnom oblaku Cloud. Inače ona pogoni aplikacije koje nisu u vlasništvu tog tehnološkog diva. Trebalo je proći i više od četiri cijela sata prije no što su problemi napokon riješeni. No to nije (bilo) sve. Ponegdje su se smetnje i nastavile, unatoč obavijesti da je sve popravljeno.

Korisnici na istočnoj obali Sjedinjenih Država i u Europi su se suočavali s povremenim smetnjama i generalnom sporošću nekih servisa. I Hrvatska je bila počašćena ovim događanjima. Najviše su smetnjama bili zaposjednuti oni najbitniji igrači: YouTube i Gmail, koji nisu ponegdje uopće mogli omogućiti pristup svojim uslugama.

Ispad iz sustava su osjetili su i korisnici Pokemona Go, igrice iza koje stoji Niantic, kompanije koja je ponikla u Googleu. Trgovine kao što je Shopify zbog problema u radu satima nisu bile u stanju obrađivati transakcije putem kreditnih kartica.

U Googleu su za nevolje dodatno okrivili i “visoke razine zagušenosti mrežnog prometa istočnih dijelova SAD-a”. Najavili su i svoju istragu te obećali poboljšati sustav kako se neugodan incident ne bi ponovio.

U YouTube-u ovakav događaj nije novost. Zabilježili su ozbiljne probleme u radu tijekom siječnja ove te listopada prošle godine. Taj put su se mogli “pohvaliti” s nedostupnošću na sat i pol.

Gmail i Google Drive su već imali problema s radom još u ožujku ove godine. Nešto je poslije svega toga očigledno: nije Facebook jedini koji ima propuste.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

SQUID App bit će dobavljač vijesti na Huawei pametnim telefonima

Objavljeno

-

Objavio

SQUID App, vodeća medijsko-tehnološka tvrtka, odabrana je kao pružatelj vijesti za Huawei pametne telefone u svim zemljama Europe. 

SQUID će biti sadržajni partner vijesti u Huawei Pregledniku (Browser) i u Huawei Pomoćniku (Assistant). Do Huawei Pomoćnika možete doći kada prelazite prstom udesno (-1 zaslon). Korisnicima Huawei Preglednika i Huawei Pomoćnika poslužit će se preporučeni feed sa vijestima iz nekoliko različitih kategorija vijesti i nekoliko različitih izdavača. Preglednik Huawei već je dostupan za preuzimanje s Huawei AppGallery. Huawei Assistant bit će lansiran na nove modele Huawei-a, ali već sada je dostupan za testiranje. 

“Iznimno smo uzbuđeni što nas je Huawei odabrao za partnera kako bi njihovim korisnicima pametnih telefona pružili najzanimljivije vijesti. Naš cilj je potaknuti korisnike na čitanje kvalitetnijeg novinarstva i istovremeno pomoći izdavačima u većem prometu i prihodima”, kaže Johan Othelius, predsjednik uprave i osnivač SQUID Aplikacije. 

SQUID aplikacija pruža korisnicima Huawei pametnih telefona vijesti i sadržaje na 29 različitih jezika. Cilj SQUID aplikacije je milenijalcima olakšati pristup zanimljivim i relevantim vijestima iz pouzdanih izvora, poput portala GeeK.hr koji će se također nalaziti na ovoj aplikaciji.

Nastavi čitati

Web & IT

Google Doodle slavi globalne heroje borbe protiv koronavirusa

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Google

“Hvala svim liječnicima, medicinskim sestrama i medicinskim radnicima”

Aktualni Google Doodle, prikaz na glavnoj stranici najpoznatijeg svjetskog internet pretraživača, posvećen je zdravstvenim radnicima širom svijeta koji se bore protiv pandemije koronavirusa.

Doodle koji prikazuje slovo “e”, unutar Google loga, iznad koga stoji srce sa zaštitnom maskom i u medicinskoj “uniformi”, jedan je u nizu ovih karakterističnih crteža kojima će internet gigant iskazivati podršku onima koji najviše od sebe daju na suzbijanju pandemije.

Kad se mišem pređe preko loga Google, javlja se natpis: “Hvala svim liječnicima, medicinskim sestrama i medicinskim radnicima”.

Ovo je prvi prikaz u serijalu od ukupno 14 Doodleova i objavljen je u ponedjeljak. Ova dva, kao i budućih 12 bit će dizajnirani u istom formatu. Logo je stiliziran tako da prvo slovo “G” šalje srce posljednjem slovu u nazivu Google – “e”.

Svakoga dana, tijekom ovog i sljedećeg tjedna, neko slovo bit će stilizirano u obliku nekog od medicinskih ili drugih radnika čiji posao je od velikog značaja za suzbijanje globalne pandemije koronavirusa.

Nastavi čitati

Web & IT

Nemojte instalirati novi Windows 10 update, inače vam prijeti “plavi ekran smrti”

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Wikimedia Commons /WhiteWindow - Own work

Stranice koje prate svijet tehnologije posljednjih dana su pune negativnih reakcija na posljednje ažuriranje koje je Microsoft objavio za Windows 10 operativni sustav.

Nakon instaliranja posljednje nadogradnje brojni korisnici tog operativnog sustava prijavljivali su različite probleme koje je ona prouzrokovala njihovim računalima, za koje tvrde da su vrlo širokog raspona, od manjih i lako rješivih bugova, do “katastrofalnih” koji računala čine gotovo neupotrebljivima.

Microsoft je objavio opcionalno ažuriranje, pod oznakom KB4541335, u kojem bi trebale biti sadržane sve najnovije “zakrpe”.

Nakon preuzimanja ažuriranja, koje su korisnici preuzeli nadajući se ispravljanju prethodnih problema i bugova, kod nekih je došlo do znatnog usporavanja rada operativnog sustava. Osim toga, korisnici su počeli prijavljivati i da se brojne aplikacije sporo pokreću i rade.

A da sve bude još gore, veliki broj korisnika je prijavljivao “pad” sustava i pojavu tzv. “plavog ekrana smrti” (BSOD – Blue Screen of Death), a u pojedinim slučajevima Windows 10 se jednostavno odbijao pokrenuti pa su im računala zapala u tzv. “bootloop”.

Iako se Microsoft povodom problema sa svojim posljednjim updateom službeno još uvijek nije oglasio, korisnicima se preporučuje da obrate pažnju na KB4541335 i da ga ne instaliraju.

Preostaje nam jedino nadati se da će Microsoft u skorije vrijeme uspjeti ispraviti sve probleme koje korisnici trenutno imaju i objaviti zakrpu koja će im omogućiti da ponovno bez problema mogu koristiti svoje računalo, savjetuje site MSPowerUser.

Nastavi čitati

Preporučeno