Pratite nas

Web & IT

Svi vole online kupovine, pogotovo pod utjecajem alkohola

Amerikanci godišnje alkoholizirani potroše 45 milijardi dolara

Objavljeno

-

Foto: BoredPanda

Noćna kupovina nije ništa neobično. Otkad smo se i u našoj zemlji riješili geoblokiranja sada mirne duše možemo kupovati čak i pod utjecajem alkohola, kao primjerice Amerikanci, koji tako godišnje potroše otprilike 45 milijardi dolara.

Zanimljiva anketa

Naime, američki portal The Hustle je proveo je anketu između 2000 ispitanika kako bi saznao sve o navikama “pijane” online kupovine. Riječ je, dakako, o opuštenoj internetskoj anketi, ne o znanstvenoj studiji. Rezultati su i dalje bili prilično zanimljivi.

Ispitanici su u nadmoćnom broju, njih 79%, odgovorili kako su u stanju alkoholiziranosti barem jednom dosad otišli na internet te u tom stanju obavili kupovinu.

Foto: Pixabay

Prosječni godišnji iznos koji su korisnici procijenili da potroše online trgovinama dok su pripiti iznosi čak 444 dolara. Iz toga se zaključuje da je industrija “pijane kupovine” u SAD-u na godišnjoj razini vrijedna oko 45 milijardi dolara (ako uzmu da u SAD-u alkohol konzumira oko 130 milijuna ljudi).

Najčešće se pijanim shoppingom bave žene (80%). Kategorije na koje korisnici “pod gasom” ostave novac su obično odjeća, filmovi, igre, tehnologija, hrana, knjige, ulaznice, oprema za dom, putovanja i sportska oprema.

Foto: BoredPanda

Gdje spiskati, pitanje je sad

Prvo mjesto za pijane američke kupce je Amazon, a u stopu ga slijede eBay, Etsy, Target i Walmart. Zanimljivo je što 85% Amerikanaca tvrdi da im alkohol povećava potrebu za impulsnom kupovinom. Njih je tek 6% izjavilo da obično, u trijeznom stanju, zažali takvu kupovinu.

20% kupaca obično vrati ono što su kupili pod utjecajem alkohola. Poslije pijanog kupovanja očito ima kajanja.

Što, dakle, ljudi kupuju na internetu kad su pijani? Odgovor na to pitanje dali su i članovi BuzzFeed zajednice. Kao što se može pretpostaviti, našlo se tu svakakvih ulova.

Ljudima se zna dogoditi da im se lažni urin učini kao zgodna stvar za spiskati 180 dolara. Drugi časte svoje kućne ljubimce suludim modnim detaljima.

Imate li vi kakvu sličnu pustolovinu za priznati?

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Ovogodišnji YouTube Rewind video uči iz prošlogodišnjih grešaka

Objavljeno

-

Objavio

YouTube Rewind je video serija stvorena i producirana od strane YouTubea i Portal A Interactivea. Predstavlja pregled i sažetak viralnih videozapisa, događaja, trendova, memeova i glazbe koji su obilježili pojedinu godinu. Svake godine se povećava broj predstavljenih YouTube persona, a serije se mogu pronaći na službenom YouTube kanalu.

Završava još jedna godina, a to znači da je vrijeme za YouTube Rewind, osvrt na posljednjih dvanaest mjeseci kako bi istaknuo najpopularnije videozapise na platformi.

Nakon prošlogodišnjeg urnebesnog debakla u kojem je Rewind 2018. postao najomraženiji videozapis ikada, YouTube se uistinu trudi da ovog puta napravi nešto drugačije. Ove godine osim poznatih kategorija, YouTube je uključio i ‘memeove’.

Umjesto originalnog sadržaja koji je sačinjavao prošlogodišnji Rewind, ovogodišnji video je sažetak najgledanijih videozapisa i kreatora u posljednjih dvanaest mjeseci. Video sadrži glazbeni, gaming i beauty sadržaj, a može se pohvaliti velikim imenima poput PewDiePiea i Jellya, a u glazbenoj kategoriji s glazbenicima poput Lil Nas X i Billie Eilish.

Video je podijeljen na kategorije kao što su glazbeni videozapisi, plesni videozapisi, gaming, beauty videozapisi, popularni i novi kreatori.

YouTube se nada da će ovaj Rewind koji je praktički sažetak najpopularnijih videa, pomoći u izbjegavanju neprilika koje su ih snašle prošle godine.

Nastavi čitati

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Preporučeno