Web & IT

Svi žele u oblak, ali postoji kvaka

Problem o kojem nitko ne razmišlja

Foto: Pixabay

Poslovanje i pohrana podataka u oblaku je mnogima želja. No, što se događa kad taj “oblak” nije dostupan?

Istraživanje “The Truth in the Cloud” provedeno od strane Veritas Technologies pokazalo je kako većina ispitanih (60 posto) nije razmotrila troškove nedostupnosti oblaka te posljedice toga po njihovo poslovanje.

Otkriveno je kako gotovo svi koji donose odluke (99 %) vjeruju kako će njihove organizacije prenijeti svoje sustave u oblak u sljedećih 12 do 24 mjeseci, a 27 % njih očekuje kako će svu vlastitu infrastrukturu zamijeniti javnim oblakom.

36 % ispitanih očekuje manje od 15 minuta nedostupnosti u mjesecu, ali podaci govore da se gotovo trećina tvrtki (31 posto) suočava s nedostupnostima koje su gotovo dvostruko dulje od toga (31 minuta ili više).

Unatoč tome što ponuditelji rješenja u oblaku jamče ciljeve dostupnosti, istraživanje je pokazalo da mnoge organizacije ne razumiju najbolje vlastitu odgovornost za osiguravanje pristupa poslovnim aplikacijama u slučaju potencijalne nedostupnosti usluga u oblaku.

Više od pola ispitanih (59 %) vjeruje kako je rješavanje problema u nedostupnosti primarna odgovornost kompanije koja uslugu pruža. Dodatno, 83 % njih također vjeruje da je zadatak pružatelja usluge da podaci i aplikacije smješteni u oblak budu zaštićeni od mogućih posljedica nedostupnosti sustava.

Organizacija može odlučiti postati proaktivnija u tim situacijama te aplikacije prebaciti na izvršavanje na vlastitoj infrastrukturi ili na nekom drugom oblaku. Upravo je to primarna odgovornost same organizacije, a ne pružatelja usluga u oblaku.

“Jasno je da organizacijama treba više razumijevanja anatomije mogućih ispada sustava”, rekao je Mike Palmer, izvršni potpredsjednik Veritasa.

Komentiraj

Odgovori

Vrh