HiTech

UAE želi napraviti ljudska naselja na Marsu

By

on

Ujedinjeni Arapski Emirati otkrili su novi projekt kojem je cilj da se naprave prva ljudska naselja na Marsu do 2117. godine.

Inicijativu nazvanu “Mars 2117” najavio je šeik Mohammed bin Rashid Al-Maktoum, vladar Dubaija i potpredsjednik UAE-a, na marginama petog Samita svjetskih vlada, koji se trenutno održava u toj zemlji.

“Spuštanje ljudi na druge planete dugo je bio san. Naš je cilj da UAE predvodi međunarodne napore da se ovaj san ostvari. U narednom stoljeću težit ćemo razvoju znanosti, tehnologije i obrazovanja. Ta vizija pokreće ovaj projekt”, rekao je Al-Maktoum.

Rekao je i da je njegova zemlja jedan od svjetskih lidera u ulaganju u svemirska istraživanja.

Prema priopćenju Vlade u Dubaiju, projekt će biti razvijen i proveden u partnerstvu s velikom međunarodnom istraživačkom institucijom.

Međunarodni tim

Projekt će se prvo fokusirati na pripremanje kadra koji će moći postići znanstvena otkriča koja će olakšati dolazak ljudi na Crveni planet u sljedećim desetljećima, navodi se u priopćenju.

Počet će se sa znanstvenim timom iz UAE-a, koji će biti proširen kako bi uključivao međunarodne znanstvenike i istraživače, prenosi Al Jazeera.

Projekt će se fokusirati na razvijanje brzog transporta sa i do Marsa.

Također će se raditi na znanstvenoj viziji ljudskih naselja i njihovoj opskrbi hranom i energijom.

UAE je u 2014. godini najavio formiranje svemirske agencije s ciljem slanja prve arapske sonde bez ljudske posade na Mars do 2021. godine.

Podijeli s drugima:

Autor ghost