Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

Velike promjene za kreatore YouTube sadržaja

YouTube uvodi velike promjene koje bi mogle uznemiriti mnoge kreatore video sadržaja na toj Googlovoj platformi.

Prema novim pravilima, YouTube navodi da su svi kreatori sadržaja dužni obrazložiti je li njihov sadržaj napravljen za djecu ili ne, kako bi bio u skladu sa Zakonom o zaštiti privatnosti djece online (COPPA) i / ili drugim važećim zakonima.

Kako bi se lakše prilagodili i shvatili nove promjene, YouTube je predstavio novu ‘postavku publike’ u YouTube Studiju.

Izvor: YouTube

Ovisno o količini sadržaja za djecu na vašem kanalu, postavke je moguće postaviti na razini kanala ili na razini videozapisa. Dakle, kreatori sadržaja su dužni označiti sadržaj kao “namijenjen djeci” ili “nije namijenjen djeci” u YouTube Studiju.

YouTube najavljuje kako će od siječnja limitirati podatke prikupljene na sadržaju koji je označen kao “namijenjen djeci”, kako bi sve bilo u skladu sa zakonom. To znači da će YouTube onemogućiti personalizirane oglase na tom sadržaju, što će svakako imati utjecaj na prihode kreatora sadržaja za djecu, a limitirani će biti i komentari.

Izvor. YouTube

YouTube navodi kako su ove promjene neophodne i posljedica nagodbe s američkom Federalnom trgovinskom komisijom (FTC) i glavnim državnim odvjetnikom, a trebale bi vam pomoći da se pridržavate Zakona o zaštiti privatnosti djece online (COPPA) i drugih važećih zakona.

Ostaje samo pitanje, što se to smatra sadržajem za djecu?

YouTube navodi kako se videozapisom za djecu smatra (prema naputku FTC-a o COPPA-i), videozapis usmjeren prema djeci kao primarnoj publici (npr. videozapis za predškolski uzrast) i videozapis namijenjen djeci kod kojeg su djeca sporedna publika (npr. crtani koji prvenstveno cilja na tinejdžerski uzrast ali je također namijenjen i djeci). Više o tome što se smatra “dječjim sadržajem” možete pronaći OVDJE.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Web & IT

Kvaliteta videa, koje korisnici postavljaju na Facebook i Instagram društvene mreže, bit će u Europi privremeno smanjena kako bi se izbjeglo zagušenje interneta, koji...

Hi-tech

Netflix će u sljedećih 30 dana isporučivati smanjenu  kvalitetu videozapisa za Europu, kako bi se smanjio pritisak na davatelje internetskih usluga. Potražnja za njihovim servisom porasla je...

Web & IT

Kako se koronavirus COVID-19 širi svijetom, sve je važnije doći do točnih informacija o njemu u moru podataka kojima smo svakodnevno zatrpani. U vrijeme...

Gaming

Nepokolebljivi uspjeh Fortnitea nastavio i drugu godinu zaredom, a Epicov svestrani (uključujući Star Wars) battle royal zaradio je nevjerojatnih 1,8 milijardi dolara u 2019....

Oglašavanje