Pratite nas

Web & IT

Velike promjene za kreatore YouTube sadržaja

Objavljeno

-

YouTube uvodi velike promjene koje bi mogle uznemiriti mnoge kreatore video sadržaja na toj Googlovoj platformi.

Prema novim pravilima, YouTube navodi da su svi kreatori sadržaja dužni obrazložiti je li njihov sadržaj napravljen za djecu ili ne, kako bi bio u skladu sa Zakonom o zaštiti privatnosti djece online (COPPA) i / ili drugim važećim zakonima.

Kako bi se lakše prilagodili i shvatili nove promjene, YouTube je predstavio novu ‘postavku publike’ u YouTube Studiju.

Izvor: YouTube

Ovisno o količini sadržaja za djecu na vašem kanalu, postavke je moguće postaviti na razini kanala ili na razini videozapisa. Dakle, kreatori sadržaja su dužni označiti sadržaj kao “namijenjen djeci” ili “nije namijenjen djeci” u YouTube Studiju.

YouTube najavljuje kako će od siječnja limitirati podatke prikupljene na sadržaju koji je označen kao “namijenjen djeci”, kako bi sve bilo u skladu sa zakonom. To znači da će YouTube onemogućiti personalizirane oglase na tom sadržaju, što će svakako imati utjecaj na prihode kreatora sadržaja za djecu, a limitirani će biti i komentari.

Izvor. YouTube

YouTube navodi kako su ove promjene neophodne i posljedica nagodbe s američkom Federalnom trgovinskom komisijom (FTC) i glavnim državnim odvjetnikom, a trebale bi vam pomoći da se pridržavate Zakona o zaštiti privatnosti djece online (COPPA) i drugih važećih zakona.

Ostaje samo pitanje, što se to smatra sadržajem za djecu?

YouTube navodi kako se videozapisom za djecu smatra (prema naputku FTC-a o COPPA-i), videozapis usmjeren prema djeci kao primarnoj publici (npr. videozapis za predškolski uzrast) i videozapis namijenjen djeci kod kojeg su djeca sporedna publika (npr. crtani koji prvenstveno cilja na tinejdžerski uzrast ali je također namijenjen i djeci). Više o tome što se smatra “dječjim sadržajem” možete pronaći OVDJE.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Ovogodišnji YouTube Rewind video uči iz prošlogodišnjih grešaka

Objavljeno

-

Objavio

YouTube Rewind je video serija stvorena i producirana od strane YouTubea i Portal A Interactivea. Predstavlja pregled i sažetak viralnih videozapisa, događaja, trendova, memeova i glazbe koji su obilježili pojedinu godinu. Svake godine se povećava broj predstavljenih YouTube persona, a serije se mogu pronaći na službenom YouTube kanalu.

Završava još jedna godina, a to znači da je vrijeme za YouTube Rewind, osvrt na posljednjih dvanaest mjeseci kako bi istaknuo najpopularnije videozapise na platformi.

Nakon prošlogodišnjeg urnebesnog debakla u kojem je Rewind 2018. postao najomraženiji videozapis ikada, YouTube se uistinu trudi da ovog puta napravi nešto drugačije. Ove godine osim poznatih kategorija, YouTube je uključio i ‘memeove’.

Umjesto originalnog sadržaja koji je sačinjavao prošlogodišnji Rewind, ovogodišnji video je sažetak najgledanijih videozapisa i kreatora u posljednjih dvanaest mjeseci. Video sadrži glazbeni, gaming i beauty sadržaj, a može se pohvaliti velikim imenima poput PewDiePiea i Jellya, a u glazbenoj kategoriji s glazbenicima poput Lil Nas X i Billie Eilish.

Video je podijeljen na kategorije kao što su glazbeni videozapisi, plesni videozapisi, gaming, beauty videozapisi, popularni i novi kreatori.

YouTube se nada da će ovaj Rewind koji je praktički sažetak najpopularnijih videa, pomoći u izbjegavanju neprilika koje su ih snašle prošle godine.

Nastavi čitati

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Preporučeno