Pratite nas

80938093

Dugo se pričalo o mogućnosti snimanja Warcraft filma, ali godinama se odugovlačilo. Nakon početnog pokušaja, Blizzard Entertainment je odustao od filma samo da bi opet odlučio da će filma ipak biti. Dugo su tražili redatelja i podosta ih je odbijeno jer su težili savršenstvu.

Bitno je spomenuti da je Blizzard Entertainment bio zabrinut da film može kompletno uništiti imidž koji je World of Warcraft gradio godinama te bi uspjeh igre bio usko povezan s njim. S obzirom na pad pretplatnika, izgleda da su odlučili da je krajnje vrijeme da privuku nove igrače, ne samo World of Warcraftu, već svim svojim igrama.

Warcraft trailer

Radnja filma

Radnja filma se ne veže za World of Warcraft, već za originalnu Warcraft priču kako bi žanr mogla približiti novim gledateljima i igračima, ali je nemoguće kompletno ga odvojiti od planetarno poznatog MMORPG-a.

Film se odvija u vrijeme kad su se ljudi i orkovi prvi put sreli te prikazuje obje strane tijekom sukoba. Pojaviti će se likovi poput Durotana, Anduina Lothara, Llanea Wrynna, Variana Wrynna, Medivha, Orgrima Doomhammera, Gul’dana, Grommasha Hellscreama i Khadgara – iskusnim obožavateljima poznata radnja i likovi.

Možemo napraiti usporedbu s rebootom Star Treka koji je odlučio manje iskusnim gledateljima pružiti priliku da se ne osjećaju zapostavljeno, ali se svejedno pojavio lik Spocka iz ranijih filmova. Isto tako se priča oslanjala na komičan učinak koji su doživljavali iskusniji gledatelji jer su znali likove i određene činjenice o žanru.

Uz novu ekspanziju i rastući interes za njihove ostale igre, je li moguće da će film pomoći World of Warcraftu koji je, čini se, na zalasku? Iako je mnogo puta dosad za pojedine igre bilo tvrdnji  da će biti “WoW ubojice”, sve je izglednije da će igra počiniti samoubojstvo, bar je takvo mišljenje igrača, a i kvartalnih financijskih izvještaja. Ne želimo zvučati pristrano i prerano zaključivati pa se nadamo da će nova ekspanzija WoW-a, Legion i najavljeni film stvoriti interes kojem se Blizzard Entertainment nada.

Warcraft

Aurelius je pravi geek. U jednoj osobi su povezana svojstva tech geeka, gamera, ljubitelja znanosti, SF-a, fantasyja i animea. S njim uvijek možete pričati o najnovijim trendovima, vijestima ili svjetskoj politici. Neutralan je u razdoru Star Wars/Trek, LOTR/Harry Potter i DC/Marvel. Uzori su mu Stephen Colbert, Yoda i Neil deGrasse Tyson.

Gaming

Odgođene čak četiri dugo iščekivane igre

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Steam/ Cyberpunk 2077

Početkom tjedna, japanska tvrtka Square Enix najavila je odgodu izlaska za dvije igre : Final Fantasy VII Remake i Marvel’s Avengers. Predviđeni datum izlaska igre Final Fanatasy VII Remake trebao je biti 3. ožujka 2020. godine, a 15. svibanj 2020. je bio rezerviran za akcijsko-pustolovnu igru Marvel’s Avengers. Obje igre su odgođene, a iz tvrtke su se ispričali zbog ovakvog poteza i zamolili za strpljenje. Novi predviđeni datum izlaska igre Final Fantasy VII Remake trebao bi biti 10. travnja. Za Marvel’s Avengers trebat će ipak malo više vremena, pa je izlazak najavljen tek 4. rujna.

Jučer je vijest o odgodi izlaska najiščekivanije igre 2020. godine, Cyberpunk-a 2077, rastužila fanove. Cyberpunk 2077 trebao je izaći 16. travnja, no čini se kako to ipak neće biti moguće. Predstavnik poljske tvrtke CD Projekt izjavio je kako igra još treba doradu i usavršavanje, pa su izlazak igre pomaknuli na jesen 2020., točnije 17. rujna.

Danas je najavljena još jedna odgoda, a radi se o igri Marvel’s Iron Man VR za PlayStation VR. Igra je trebala izaći 28. veljače, a datum izlaska je pomaknut na 15. svibanj 2020. godine.

S obzirom na sve odgode, čini se kako će proljeće i jesen biti prepuni novih igara i raj za gejmere.

Nastavi čitati

Gaming

Sands of Salzaar – kineska open world RPG igra postaje jedna od najprodavanijih na Steamu

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Steam/ Sands of Salzaar

Čini se kako svakih par mjeseci na samom vrhu Steamove liste najprodavanijih igara nađe se neka kineska indie igra. Igre China Parents i Scroll of Taiwu postigle su ogroman uspjeh prošle godine, prodavši više od milijun primjeraka. To zapravo i nije iznenađujuća informacija ako uzmemo u obzir da je Steamovo drugo najveće demografsko područje upravo Kina.

Igra Sands of Salzaar objavljena je 2. siječnja ove godine i već se našla na Steamovoj globalnoj listi najprodavanijih igara, s procjenom od oko 50.000 prodanih primjeraka u prvom tjednu. Očekuje se da će se igra prodati u 200.000 primjeraka do kraja siječnja. Iako je igra dostupna samo na pojednostavljenom kineskom, igra je prikupila više od 2600 uglavnom pozitivnih recenzija i trenutno je 31. najigranija igra na Steamu prema broju istodobnih igrača.

Prema recenzijama, izgled Sands of Salzaar definitivno opravdava njegov uspjeh, a igrači igru opisuju kao dinamičan svijet smješten u mističnu pustinju.

Sands of Salzaar bi s vremenom trebala postati dostupna i na engleskom. Iako ne znamo točno kad bi se engleska verzija mogla pojaviti, na Steamu navode kako im je to trenutno prioritet.

Nastavi čitati

Gaming

Fortnite je igra s najvećom zaradom u 2019. godini

Objavljeno

-

Objavio

Nepokolebljivi uspjeh Fortnitea nastavio i drugu godinu zaredom, a Epicov svestrani (uključujući Star Wars) battle royal zaradio je nevjerojatnih 1,8 milijardi dolara u 2019. godini, navodi se u “SuperData Year in Review” izvješću. To nije rekord kojeg je Fortnite imao prve godine, ali niti jedna druga igra nije generirala toliko novca u 2019. godini.

Free-to-play igre i dalje su na vrhu liste po zaradi, a četiri od pet dolara potrošenih na digitalne igre ide upravo njima. Većinski se radi o mobilnim igrama, koje su tijekom godine ostvarile 64,4 milijarde dolara, a slijede ih PC igre sa 29,6 milijardi dolara. Konzole su generirale oko 15,4 milijarde dolara. Na konzolama i računalima, zarada od free-to-play igara je opala, dok je na mobilnim uređajima porasla za nekoliko milijardi dolara.

Premium igre nisu imale tako dobru godinu, gdje je prihod smanjen za pet posto. FIFA 19, Call of Duty: Modern Warfare i GTA 5 zauzeli su prva mjesta na ljestvici.

Sveukupno gledano, digitalne igre i interaktivni mediji zaradili su više nego u bilo kojoj drugoj godini, rekordnih 120,1 milijardi dolara, iako ta brojka uključuje i novac zarađen od YouTube videozapisa i Twitch streamova. Samo digitalne igre dostigle su 109,4 milijarde dolara, što je također rekord.

Nastavi čitati

Preporučeno