Pratite nas

Web & IT

YouTube bi trebao usporiti s dosadnim Premium spamom

Objavljeno

-

Zadnjih tjedana dosta je ljudi primijetilo kako ih YouTube doslovno gnjavi sa skočnim (pop-up) prozorima, koji bi trebali navesti korisnike da kupe Premium članstvo. Također, baš kao i ja, mnogi ljudi smatraju to vrlo dosadnim i napadnim. Ispada, da bi trebali kupiti Premium članstvo samo kako bi se riješili dosadnih pop-up prozorčića, koje Google šalje svakodnevno. Google je odlučio postaviti pop-up oglase u svoju YouTube aplikaciju za Premium pretplate. To se u početku činilo kao prihvatljiva opcija, ali očito je Google odlučio da bi vas oni trebali ispamati ​​na smrt, ponekad i preko cijelog zaslona, ​​bez mogućnosti da ih trajno odbacite tako da ih vidite praktički cijelo prokleto vrijeme.

To je klasični trik kako navesti što više ljudi da koriste YouTube glazbu ili YouTube Premium, jer iskreno koga zanima bilo koja od tih usluga? Uz Spotify kojeg masa ljudi koristi, i koji pruža masu opcija, tko će platiti 71,99 kuna za YouTube Premium? Google bi trebao poboljšati svoju ponudu, umjesto da ovakvim potezima pokušava skupiti korisnike.

Googleove akcije ovog tipa osigurale su da mnogi nikada neće taknuti YouTube glazbu ili YouTube Premium, zato što su pop-up prozori i tvrdoglavi oglasi toliko dosadni da to postaje komično.

Bilo bi lijepo kad bi jedini primjer ovakvog poslovanja bio Google, ali izgleda da je to trend u zadnje vrijeme i da se puno drugih tehnoloških tvrtki koristi istim ovim trikom. Pa je tako Apple odlučio da je super za njihovo poslovanje korištenje oglasa preko cijelog zaslona Apple TV-a koji nudi novu uslugu pretplate na Apple TV Plus.

Microsoft je također prošao fazu inficiranja sustava Windows 10 dosadnim oglasima za OneDrive, njegov preglednik Edge i još mnogo toga. Srećom, Microsoft je popustio i promijenio svoje načine, a Apple-ove obavijesti su jednokratne prirode.

Google se također služi sličnim trikovima kako bi ljude naveo da koriste Chrome. Google pretraživanje je prepuno obavijesti koje predlažu da se prebacite na Chrome, ako koristite neki drugi preglednik. A i puno Googleovih web servisa jedva podržava konkurentne preglednike prilikom prvog korištenja. Microsoft također na svojim web stranicama upotrebljava obavijesti koje bi trebale navesti ljude da koriste Edge ili Bing, koje su više svakodnevne, a ne povremene ili jednokratne.

Apple, Google i Microsoft ne dozvoljavaju programerima trećih proizvođača da zloupotrebljavaju njihove platforme s takvim vrstama pop-up prozora, pa zašto te divovske tehnološke tvrtke misle da je to dobro kad se radi o njima?

Ako ste korisnik Googla, Applea ili Microsofta, sve ovo uistinu može biti frustrirajuće. I možda bi se ove kompanije trebale više posvetiti unapređivanju usluge i ponude, nego skočnim (pop-up) prozorima i oglasima.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Ukidaju se prvotravanjske šale

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Ove godine velike IT firme neće objavljivati svoje prvotravanjske šale na društvenim mrežama.

Prethodnih godina Nokia, Microsoft, Google i puno drugih tvrtki nasmijavale su nas svojim zanimljivim prvotravanjskim šalama.

Izgleda da ove godine neće biti “aprililili”…

S obzirom na to da je koronavirus paralizirao veći dio svijeta, zamrznuo poslove i ljude poslao na rad od kuće, Google je odlučio ukinuti sve što se tiče prvotravanjskih šala. “Tijekom uobičajenih vremena prvotravanjske šale su naša tradicija i naše vrijeme kad slavimo to što smo nekonvencionalna tvrtka“, objavila je direktorica marketinga Google tvrtke Lorraine Twohill. “Ove godine to ćemo prekinuti, kako bi odali poštovanje svim onima, koji se bore protiv COVID-19 pandemije“.

Direktorica je objasnila da je prioritet tvrtke u ovom trenutku pomoć svima, koji su u borbi protiv koronavirusa, kao i da je najpametnije da prvotravanjske šale sačuvaju za sljedeći travanj, kad će pokazati koliko dovitljivi mogu biti kad su ovakve stvari u pitanju.

Twohill je iskoristila ovu priliku da istovremeno najavi pauziranje prvotravanjskih šala, ali i da kaže zaposlenima da ih ni sami ne prakticiraju u ime tvrtke i da prekinu rad na svom dijelu prvotravanjskih projekata, jer je Google poznat po velikom broju šala, koje ispucava tijekom dana na različitim platformama i u različitim proizvodima, koje ima.

I druge velike IT i tehnološke tvrtke ili su već najavile ili razmišljaju o ukidanju svojih prvotravanjskih šala, koje bi ove godine mogle biti previše za neke korisnike.

Nastavi čitati

Web & IT

Najpopularniji site za odrasle otključao premium usluge svima

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pornhub

Najpopularniji site za odrasle, Pornhub, iznenadio je mnoge kad je prije nekoliko tjedana u Italiji otključao Premium sadržaj za sve zbog koronavirusa.

Tada su se mnogi sjetili VPN mogućnosti i podešavali ih na Italiju kako bi mogli uživati u ovom sadržaju, ali sad to više nije potrebno.

Od sada Premium sadržaj svih rubrika, što znači i Full HD video otključan je svima, bez obzira na to gdje se nalazili. Od 24. ožujka svi korisnici imaju mogućnost prijaviti se na posebnom dijelu popularne stranice #StayHomeHub i gledati Premium sadržaje sljedećih 30 dana.

“Skoro milijardu ljudi je u zatvorenom prostoru širom svijeta zbog koronavirusa. Važno je da pružimo ruku i ugodan način da im vrijeme brže prođe”, izjavio je jedan od predsjednika PornHub sitea Corey Price. On je objasnio i to da će tako ljudi širom svijeta imati dodatan motiv da ostanu kod kuće.

Ova platforma za zabavu odraslih i financijski i materijalno pomaže u borbi protiv koronavirusa i već je uplaćena velika svota za Talijane i njihov zdravstveni sustav.

Nastavi čitati

Web & IT

Online pomoć u 24 pitanja: Francuska uvela internet test za koronavirus

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Naglašava se da u pitanju nije dijagnoza već procjena zdravstvenog stanja u situaciji epidemije koronavirusom.

Francusko ministarstvo zdravlja odobrilo je test kojim se putem interneta mogu provjeriti simptomi i mogućnost zaraze COVID- 19.

Francuski mediji navode da se od prošlog tjedna test nalazi na web stranici maladiecoronavirus.fr i sadrži 24 pitanja koja se odnose na simptome koje imaju ljudi koji su razvili bolest nakon zaraze koronavirusom.

Od korisnika se također traži da anonimno odgovore i na pitanja o svojoj težini, visini, starosti i daju dodatne informacije o njihovom općem zdravstvenom stanju.

Na kraju testa se daje preporuka trebaju li se obratiti liječniku, pozvati hitne službe ili se čini da je mala vjerojatnost da su zaraženi virusom.

Test putem interneta uveden je kako bi se u nedostatku fizičkih tekstova za koronavirus smanjio pritisak na francuske zdravstvene službe koje u trenutnoj situaciji dobivaju veliki broj nepotrebnih poziva građana zabrinutih za svoje zdravlje.

TV stanica France 24 javlja da je samo u subotu web stranicu posjetilo više od 2 milijuna ljudi od čega je 12 posto ispitanika pozvano da se obrate hitnim službama.

U Francuskoj je u nedjelju ukupno bilo 14.459 potvrđenih slučajeva koronavirusa i 562 smrtnih slučajeva povezanih s koronavirusom.

Nastavi čitati

Preporučeno