Pratite nas

Web & IT

YouTube bi trebao usporiti s dosadnim Premium spamom

Objavljeno

-

Zadnjih tjedana dosta je ljudi primijetilo kako ih YouTube doslovno gnjavi sa skočnim (pop-up) prozorima, koji bi trebali navesti korisnike da kupe Premium članstvo. Također, baš kao i ja, mnogi ljudi smatraju to vrlo dosadnim i napadnim. Ispada, da bi trebali kupiti Premium članstvo samo kako bi se riješili dosadnih pop-up prozorčića, koje Google šalje svakodnevno. Google je odlučio postaviti pop-up oglase u svoju YouTube aplikaciju za Premium pretplate. To se u početku činilo kao prihvatljiva opcija, ali očito je Google odlučio da bi vas oni trebali ispamati ​​na smrt, ponekad i preko cijelog zaslona, ​​bez mogućnosti da ih trajno odbacite tako da ih vidite praktički cijelo prokleto vrijeme.

To je klasični trik kako navesti što više ljudi da koriste YouTube glazbu ili YouTube Premium, jer iskreno koga zanima bilo koja od tih usluga? Uz Spotify kojeg masa ljudi koristi, i koji pruža masu opcija, tko će platiti 71,99 kuna za YouTube Premium? Google bi trebao poboljšati svoju ponudu, umjesto da ovakvim potezima pokušava skupiti korisnike.

Googleove akcije ovog tipa osigurale su da mnogi nikada neće taknuti YouTube glazbu ili YouTube Premium, zato što su pop-up prozori i tvrdoglavi oglasi toliko dosadni da to postaje komično.

Bilo bi lijepo kad bi jedini primjer ovakvog poslovanja bio Google, ali izgleda da je to trend u zadnje vrijeme i da se puno drugih tehnoloških tvrtki koristi istim ovim trikom. Pa je tako Apple odlučio da je super za njihovo poslovanje korištenje oglasa preko cijelog zaslona Apple TV-a koji nudi novu uslugu pretplate na Apple TV Plus.

Microsoft je također prošao fazu inficiranja sustava Windows 10 dosadnim oglasima za OneDrive, njegov preglednik Edge i još mnogo toga. Srećom, Microsoft je popustio i promijenio svoje načine, a Apple-ove obavijesti su jednokratne prirode.

Google se također služi sličnim trikovima kako bi ljude naveo da koriste Chrome. Google pretraživanje je prepuno obavijesti koje predlažu da se prebacite na Chrome, ako koristite neki drugi preglednik. A i puno Googleovih web servisa jedva podržava konkurentne preglednike prilikom prvog korištenja. Microsoft također na svojim web stranicama upotrebljava obavijesti koje bi trebale navesti ljude da koriste Edge ili Bing, koje su više svakodnevne, a ne povremene ili jednokratne.

Apple, Google i Microsoft ne dozvoljavaju programerima trećih proizvođača da zloupotrebljavaju njihove platforme s takvim vrstama pop-up prozora, pa zašto te divovske tehnološke tvrtke misle da je to dobro kad se radi o njima?

Ako ste korisnik Googla, Applea ili Microsofta, sve ovo uistinu može biti frustrirajuće. I možda bi se ove kompanije trebale više posvetiti unapređivanju usluge i ponude, nego skočnim (pop-up) prozorima i oglasima.

Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Instagram Direct Messages postaju dostupne i na webu

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Instagram napokon donosi direct messages (izravne poruke) na web. Od danas, mali postotak globalnih korisnika platforme moći će pristupiti svojim DM-ovima na Instagramovoj web stranici. Smatra se kako će ovaj potez biti iznimno koristan za tvrtke, influencere i sve druge koji šalju puno DM-ova, a osim toga svakako će upotpuniti iskustvo korištenja ove platforme na različitim uređajima. Današnji program predstavljen je samo kao test, tvrde iz tvrtke, a više detalja o potencijalnom trajnom uvođenju ove opcije znat ćemo u budućnosti.

Slanje direktnih poruka uglavnom će izgledati isto putem preglednika i na mobilnom uređaju. Moguće je stvoriti nove grupe ili započeti chat bilo sa stranice profila korisnika ili DM-a. Dvostrukim dodirom (klikom) je moguće lajkati poruku, podijeliti sliku ili vidjeti ukupan broj nepročitanih poruka. Ako ova opcija zaživi, moći ćete primati DM obavijesti sa svog stolnog računala ako u svom pregledniku omogućite obavijesti za cijelu Instagram stranicu.

Iz Instagrama najavljuju kako ovo nije jedini test ovakve prirode, te da će nastaviti testirati ovu opciju do daljnjeg.

Nastavi čitati

Web & IT

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’, ne i parodične video snimke

Objavljeno

-

Objavio

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’ odnosno video snimke izmijenjene pomoću umjetne inteligencije kojom su zamijenjena lica ili promijenjene riječi koje izgovara neka osoba, objavila je ta društvena mreža.

U odluci objavljenoj na blogu, Facebook navodi da će ukloniti video snimke koje su izmijenjene na način da to nije očito, zbog čega mogu obmanuti korisnike interneta kada je riječ o izjavama neke osobe, a koje se izrađuje pomoću umjetne inteligencije koja “miješa, zamjenjuje ili dodaje” neki sadržaj u video kao da je “autentičan”.

Odluka se ne odnosi na “parodičan ili satiričan sadržaj” ili na video snimke koje su montirane tako da su izostavljene riječi ili im je promijenjen redoslijed, precizira potpredsjednica Facebooka, Monika Bickert.

Facebook će također nastaviti uklanjati audiovizualni sadržaj koji krši “standarde zajednice” i jako smanjiti broj pratitelja onih sadržaja koje vanjski kontrolori s kojima surađuje, kao što je AFP, označe kao lažne.

Facebook je 2016. pokrenuo program provjere istinitosti sadržaja koji se objavljuje na njegovim stranicama i na Instagramu u suradnji s vanjskim kontrolorima (Third party fact-checking) u kojem sudjeluje šezdesetak medija širom svijeta.

Nastavi čitati

Web & IT

Win 7 ukida korisničku podršku, no BZfuture nudi povoljno rješenje

Objavljeno

-

Objavio

Ako vam je računalo još uvijek na Windows 7 operativnom sustavu, od 14. siječnja 2020. više nećete moći primati sigurnosna ažuriranja, najavljuju iz Microsofta. Stoga je neophodna nadogradnja na noviji operativni sustav (primjerice Windows 10) kako biste si osigurali da su vam svi podaci sigurni. Jednako tako, ukida se i korisnička podrška za Win 7.

Za većinu korisnika Win 7 operativnog sustava najpametnije bi bilo preći na najnoviji Win 10. No, kako je nadogradnja softvera poprilično skupa zbog kupovanja licence, te nerijetko prelazi i $100 preporučamo vam servis BZFuture. Preko ovog servisa možete ključ za Win 10 dobiti potpuno besplatno.

banner(8)

BZFuture platforma specijalizirana je za prodaju originalnih službenih softvera i dodataka za računalne igre. Cijena Kaspersky, Avast ili McAffea, kako i AOMEI Backuppera, MiniToola ili pak ShadowMakera mnogo je niža od onih koje se prodaju na službenim stranicama tih softvera. Bez obzira na to koji paket antivirusnog programa ili sigurnosnog softvera odabrali, ključ za Win 10 Pro dobit će potpuno besplatno, a bilo koji od kompleta možete kupiti ovdje.

picture

McAfee Antivirus 1 PC 1 YEAR Global + FREE Windows 10 Pro OEM key  Cijena: 13.99 EUR Kupite ovdje!
Kaspersky Internet Security 1 PC 6 Months Global Key + FREE Windows 10 Pro OEM key  Cijena: 15.30 EUR Kupite ovdje!
Avast Internet Security 1 PC 1 Year Key Global + FREE Windows 10 Pro OEM key  Cijena: 17.99 EUR Kupite ovdje!
AOMEI Partition Assistant Professional 8.5 Edition Key Global + FREE Windows 10 Pro OEM key  Price: 16.99 EUR Kupite ovdje!
MiniTool ShadowMaker Pro 3.1 Standard CD Key Global + FREE Windows 10 Pro OEM key  Price: 19.59 EUR Kupite ovdje!

price comparation
  • Otiđite na BZfuture new year sale i odaberite proizvod koji vam najviše odgovara te potom otvorite korisnički račun (možete koristiti i logiranje preko društvenih mreža)
  • Artikl koji trebate ubacite u košaricu, zajedno sa ključem za licencu Win 10
  • Vaš artikl trebao bi biti označen cijenom $0,00. Kliknite Submit Order
  • Načini plaćanja su PayPal, FasterPay, Mint, kreditna kartica i drugi.
  • Nakon što je plaćanje procesuirano, svoj ključ ćete dobiti na e-mail, ili kliknete User Center
订单图

Za slučaj tehničkih problema prije ili poslje kupnje, tu je korisnička služba koja je dostupna 24/7. Do njih se može doći direktno preko BZFuture.com, ili e-mailom service@bzfuture.com.

Osim licenci za softvere, BZFuture prodaje i dodatke za gejming.

Nastavi čitati

Preporučeno