Pratite nas

Web & IT

YouTube bi trebao usporiti s dosadnim Premium spamom

Objavljeno

-

Zadnjih tjedana dosta je ljudi primijetilo kako ih YouTube doslovno gnjavi sa skočnim (pop-up) prozorima, koji bi trebali navesti korisnike da kupe Premium članstvo. Također, baš kao i ja, mnogi ljudi smatraju to vrlo dosadnim i napadnim. Ispada, da bi trebali kupiti Premium članstvo samo kako bi se riješili dosadnih pop-up prozorčića, koje Google šalje svakodnevno. Google je odlučio postaviti pop-up oglase u svoju YouTube aplikaciju za Premium pretplate. To se u početku činilo kao prihvatljiva opcija, ali očito je Google odlučio da bi vas oni trebali ispamati ​​na smrt, ponekad i preko cijelog zaslona, ​​bez mogućnosti da ih trajno odbacite tako da ih vidite praktički cijelo prokleto vrijeme.

To je klasični trik kako navesti što više ljudi da koriste YouTube glazbu ili YouTube Premium, jer iskreno koga zanima bilo koja od tih usluga? Uz Spotify kojeg masa ljudi koristi, i koji pruža masu opcija, tko će platiti 71,99 kuna za YouTube Premium? Google bi trebao poboljšati svoju ponudu, umjesto da ovakvim potezima pokušava skupiti korisnike.

Googleove akcije ovog tipa osigurale su da mnogi nikada neće taknuti YouTube glazbu ili YouTube Premium, zato što su pop-up prozori i tvrdoglavi oglasi toliko dosadni da to postaje komično.

Bilo bi lijepo kad bi jedini primjer ovakvog poslovanja bio Google, ali izgleda da je to trend u zadnje vrijeme i da se puno drugih tehnoloških tvrtki koristi istim ovim trikom. Pa je tako Apple odlučio da je super za njihovo poslovanje korištenje oglasa preko cijelog zaslona Apple TV-a koji nudi novu uslugu pretplate na Apple TV Plus.

Microsoft je također prošao fazu inficiranja sustava Windows 10 dosadnim oglasima za OneDrive, njegov preglednik Edge i još mnogo toga. Srećom, Microsoft je popustio i promijenio svoje načine, a Apple-ove obavijesti su jednokratne prirode.

Google se također služi sličnim trikovima kako bi ljude naveo da koriste Chrome. Google pretraživanje je prepuno obavijesti koje predlažu da se prebacite na Chrome, ako koristite neki drugi preglednik. A i puno Googleovih web servisa jedva podržava konkurentne preglednike prilikom prvog korištenja. Microsoft također na svojim web stranicama upotrebljava obavijesti koje bi trebale navesti ljude da koriste Edge ili Bing, koje su više svakodnevne, a ne povremene ili jednokratne.

Apple, Google i Microsoft ne dozvoljavaju programerima trećih proizvođača da zloupotrebljavaju njihove platforme s takvim vrstama pop-up prozora, pa zašto te divovske tehnološke tvrtke misle da je to dobro kad se radi o njima?

Ako ste korisnik Googla, Applea ili Microsofta, sve ovo uistinu može biti frustrirajuće. I možda bi se ove kompanije trebale više posvetiti unapređivanju usluge i ponude, nego skočnim (pop-up) prozorima i oglasima.

Web & IT

Ovogodišnji YouTube Rewind video uči iz prošlogodišnjih grešaka

Objavljeno

-

Objavio

YouTube Rewind je video serija stvorena i producirana od strane YouTubea i Portal A Interactivea. Predstavlja pregled i sažetak viralnih videozapisa, događaja, trendova, memeova i glazbe koji su obilježili pojedinu godinu. Svake godine se povećava broj predstavljenih YouTube persona, a serije se mogu pronaći na službenom YouTube kanalu.

Završava još jedna godina, a to znači da je vrijeme za YouTube Rewind, osvrt na posljednjih dvanaest mjeseci kako bi istaknuo najpopularnije videozapise na platformi.

Nakon prošlogodišnjeg urnebesnog debakla u kojem je Rewind 2018. postao najomraženiji videozapis ikada, YouTube se uistinu trudi da ovog puta napravi nešto drugačije. Ove godine osim poznatih kategorija, YouTube je uključio i ‘memeove’.

Umjesto originalnog sadržaja koji je sačinjavao prošlogodišnji Rewind, ovogodišnji video je sažetak najgledanijih videozapisa i kreatora u posljednjih dvanaest mjeseci. Video sadrži glazbeni, gaming i beauty sadržaj, a može se pohvaliti velikim imenima poput PewDiePiea i Jellya, a u glazbenoj kategoriji s glazbenicima poput Lil Nas X i Billie Eilish.

Video je podijeljen na kategorije kao što su glazbeni videozapisi, plesni videozapisi, gaming, beauty videozapisi, popularni i novi kreatori.

YouTube se nada da će ovaj Rewind koji je praktički sažetak najpopularnijih videa, pomoći u izbjegavanju neprilika koje su ih snašle prošle godine.

Nastavi čitati

Web & IT

Novi alat Facebooka omogućit će prijenos slika u Google Photos

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Facebook objavljuje novi alat koji će svojim korisnicima omogući da fotografije izravno prenose na Google Photos. Alat će isprva biti dostupan samo u Irskoj, a u prvoj polovici 2020. bi trebao postati dostupan širom svijeta.

Ovaj projekt prijenosa podataka također uključuje i druge sudionike kao što su Apple, Microsoft, Twitter i drugi. Facebook je izjavio da započinje s Google Photos, ali da bi u budućnosti trebali biti uključeni i drugi servisi. Facebook ovaj alat testira u Irskoj te će ga pročistiti i poboljšati na temelju povratnih informacija korisnika.

Ovaj će alat biti iznimno koristan za korisnike Google Photos koji automatski ne izrađuju sigurnosne kopije slika s telefona.

Nastavi čitati

Web & IT

Kina od sad zahtijeva skeniranje lica za sve nove mobilne račune

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Kina nikad nije bila odlučnija u nakani da poveže stvarne identitete ljudi s digitalnim svijetom. Od 1. prosinca svi koji potpisuju novi ugovor za mobilni telefon ili mobilne usluge će osim pokazivanja svoje osobne iskaznice, morati dokazati identitet i skeniranjem lica.

Foto: Pixabay

Navodno bi ovaj potez trebao smanjiti prijevare ali i anonimno korištenje mobilnih uređaja i mobilnih usluga što svakako ide kineskoj vladi u prilog.

Ovakav potez za sobom povlači niz pitanja o sigurnosti i privatnosti. Kina je poznata po tome da koristi prepoznavanje lica kako bi pratila i kontrolirala etničke manjine, a isti sustav koriste i kod uočavanja putnika i automobila koji su na državnoj crnoj listi.

Nije poznato još kako će Kina urediti ovaj sustav i što će se događati sa skenovima lica nakon procesa verifikacije što može predstavljati sigurnosni problem. Bez obzira na to jesu li skenovi odmah korisni za nadzor ili ne, mogu predstavljati mete hakerima koji će zloupotrijebiti te podatke.

Određeni broj ljudi se naravno protivi ovakvim potezima, no nije za očekivati da će kineska vlada odustati od sistema prepoznavanja lica koje ide u prilog gušenju političke opozicije.

Nastavi čitati

Preporučeno