Pratite nas

Web & IT

YouTube ukida reklame od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti!

Objavljeno

-

Foto: straitstimes.com


YouTube nam donosi jednu lošu vijest. Počevši od iduće godine (2018.), servis će onemogućiti reklame od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti. Dobra vijest (za oglašivače) je da će drugi formati takvih oglasa ostati u ponudi…
Uvod ove vijesti nije prilagođen običnim korisnicima internet stranica, pa tako i YouTubea. Vijest je prilagođena korisnicima ovog portala i foruma – webmasterima. Nama svakako ne ide u prilog kada Google onemogući neku vrstu oglasa koju smo aktivno koristili. No, obični korisnici najpopularnijeg video servisa će ovu vijest dočekati suprotnog raspoloženja.
“S ciljem pružanja boljeg korisničkog iskustva kod oglašavanja, odlučili smo ukinuti video oglase dužine 30 sekundi koje nije moguće preskočiti. Fokusirat ćemo se na druge formate oglasa koji odgovaraju i oglašivačima i korisnicima” – komentirao je ovu odluku glasnogovornik kompanije.
Stručnjaci će se složiti kako ovaj potez Googlea nije neočekivan. Štoviše, vide ga kao logičan slijed. Jasno je da korisnici ne vole oglase koje ne mogu preskočiti. A kada pritom Facebook sve ozbiljnije preuzima promet i korisnike video servisa, odluka u korist običnih korisnika je bila jednostavna.
Jasno, YouTube mora razmišljati i o oglašivačima, koji su također bitni u njihovom poslovanju. A njima su u budućnosti na raspolaganju ostavili oglasne jedinice u trajanju do 20 sekundi (koje nije moguće preskočiti).
Ovo je jasan signal da je YouTube zabrinut zbog Facebooka. Vrlo je izvjesno kako je video servis postao jedan od glavnih smjernica razvoja Facebooka. Njihova ponuda sve je atraktivnija oglašivačima iz dana u dan, stoga YouTube paničari.” – smatra Callum McCahon, stručnjak za društvene mreže jedne britanske kompanije.
Jeste li koristili ovu vrstu oglašavanja? Smatrate li da su oglasi koje nije moguće preskočiti dobri? Komentirajte na našem forumu.

Nastavi čitati
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Pratite epidemiju koronavirusa pomoću ove web stranice

Objavljeno

-

Objavio

Širenje koronavirusa (poznat i kao 2019-nCoV) iz Wuhana diljem kopnene Kine i u druge dijelove svijeta je uistinu alarmantno, a trenutni opseg epidemije je teško razumjeti bez konkretnih brojki. Za sve one koji su znatiželjni (ili zabrinut), Centar za sistemsku znanost i inženjering (CSSE) na Sveučilištu Johns Hopkins stvorio je internetsku nadzornu ploču koja prati trenutni status epidemije koronavirusa.

Web stranica uključuje više grafova i slika kao što su broj potvrđenih slučajeva, broj oporavaka, smrtnih slučajeva i njihovih lokacija. Podaci se ažuriraju u stvarnom vremenu. Možete kliknuti na razne slike i okvire kako bi dobili prošireni prikaz i više detalja.

Nadzorna ploča je iznimno korisna jer sadrži informacije koje prikazuju potpunu sliku epidemije virusa vrlo jasno i bez komentara. Za razliku od raznih tvrdnji i nagađanja o virusu na koja se može naletjeti na internetu, ova web stranica sadrži stvarni uvid u razmjere epidemije.

Stvarno stanje epidemije možete pogledati OVDJE.

Nastavi čitati

Web & IT

Instagram Direct Messages postaju dostupne i na webu

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Instagram napokon donosi direct messages (izravne poruke) na web. Od danas, mali postotak globalnih korisnika platforme moći će pristupiti svojim DM-ovima na Instagramovoj web stranici. Smatra se kako će ovaj potez biti iznimno koristan za tvrtke, influencere i sve druge koji šalju puno DM-ova, a osim toga svakako će upotpuniti iskustvo korištenja ove platforme na različitim uređajima. Današnji program predstavljen je samo kao test, tvrde iz tvrtke, a više detalja o potencijalnom trajnom uvođenju ove opcije znat ćemo u budućnosti.

Slanje direktnih poruka uglavnom će izgledati isto putem preglednika i na mobilnom uređaju. Moguće je stvoriti nove grupe ili započeti chat bilo sa stranice profila korisnika ili DM-a. Dvostrukim dodirom (klikom) je moguće lajkati poruku, podijeliti sliku ili vidjeti ukupan broj nepročitanih poruka. Ako ova opcija zaživi, moći ćete primati DM obavijesti sa svog stolnog računala ako u svom pregledniku omogućite obavijesti za cijelu Instagram stranicu.

Iz Instagrama najavljuju kako ovo nije jedini test ovakve prirode, te da će nastaviti testirati ovu opciju do daljnjeg.

Nastavi čitati

Web & IT

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’, ne i parodične video snimke

Objavljeno

-

Objavio

Facebook će zabraniti ‘deepfakeove’ odnosno video snimke izmijenjene pomoću umjetne inteligencije kojom su zamijenjena lica ili promijenjene riječi koje izgovara neka osoba, objavila je ta društvena mreža.

U odluci objavljenoj na blogu, Facebook navodi da će ukloniti video snimke koje su izmijenjene na način da to nije očito, zbog čega mogu obmanuti korisnike interneta kada je riječ o izjavama neke osobe, a koje se izrađuje pomoću umjetne inteligencije koja “miješa, zamjenjuje ili dodaje” neki sadržaj u video kao da je “autentičan”.

Odluka se ne odnosi na “parodičan ili satiričan sadržaj” ili na video snimke koje su montirane tako da su izostavljene riječi ili im je promijenjen redoslijed, precizira potpredsjednica Facebooka, Monika Bickert.

Facebook će također nastaviti uklanjati audiovizualni sadržaj koji krši “standarde zajednice” i jako smanjiti broj pratitelja onih sadržaja koje vanjski kontrolori s kojima surađuje, kao što je AFP, označe kao lažne.

Facebook je 2016. pokrenuo program provjere istinitosti sadržaja koji se objavljuje na njegovim stranicama i na Instagramu u suradnji s vanjskim kontrolorima (Third party fact-checking) u kojem sudjeluje šezdesetak medija širom svijeta.

Nastavi čitati

Preporučeno