Pratite nas

Web & IT

8 razloga zašto bi freelanceri trebali koristiti email marketing kao kanal promocije

Objavljeno

-

Bavite se freelancerstvom i potrebni su vam novi super klijenti? Pitate se kako stići do novih klijenata i koja metoda promocije dobro funkcionira? Razmišljate o pokretanju vlastitog newslettera kako biste zainteresirali nove klijente i održali postojeće? Niste sigurni da li je email marketing pametan odabir za vas?
Ako ste freelancer, onda ste sami odgovorni kako za posao koji obavljate, tako i za sve druge stvari vezane uz poslovanje. Dakako, jedna od najvažnijih stavki uspješnog freelancera je dovoljan broj kvalitetnih klijenata. Ponekad je do klijenata teško stići, a ponekad ih imate previše.
Da biste uravnotežili posao i stigli do stalnih zadovoljavajućih prihoda morate koristiti neku od marketing metoda. Iako vam na raspolaganju stoje društvene mreže, web tražilice i ostale platforme, mnogi se slažu kako je email marketing još uvijek jedna od najboljih vrsta promocije.
Putem email marketinga stvorit ćete jedno pozitivno okruženje oko sebe, što će sadašnjim i budućim klijentima dati određeno povjerenje u vas i vaše usluge. Dakako, benefiti newsletter promocije su brojni, a danas ćemo nabrojati 8 glavnih razloga zašto biste kao freelancer trebali koristiti mogućnosti newslettera:
 

Precizno targetiranje klijenata

Iako vam i ostali oblici marketinga nude precizno targetiranje ciljane skupine, email marketing sve to diže još jednu stepenicu više. Naime, pretplatnici koji su se odlučili za primanje vašeg newslettera, već su sami po sebi zainteresirani za vaše usluge/proizvode. Kada na to nadodamo i kategoriziranje putem baze email adresa te personaliziranje emailova na način da spominjemo ime osobe kojoj šaljemo email – cijela stvar će vrlo vjerojatno polučiti znatno bolje rezultate (u odnosu na ostale vrste marketinga).
 

Detaljno testiranje rezultata

Bez obzira na to što se trendovi na internetu ekstremno brzo mijenjanju, email i dalje ima svoje korisnike i ne nazire se pad popularnosti komunikacije putem emaila. Dakako, email ima svoju strukturu: naslov, tekst, izgled, pozive na akciju, itd. Sve to moguće je personalizirati putem newsletter kampanja i to vrlo detaljno. Na temelju rezultata poslanih emailova moguće je dobiti iznimno vrijedne ulazne rezultate koji će vam poslužiti da svaki sljedeći email bude kvalitetniji i tako privlači više novih klijenata.
 

Edukacija klijenata

Newsletter kampanje super su način za educiranje klijenata o uslugama i proizvodima koje nudite. Zanimljivo, mnogi se stručnjaci slažu kako su klijenti uglavnom premalo upoznati s uslugama koje se nude u IT sektoru pa često klijenti ne shvaćaju pozitivne učinke koje dobivaju. Putem newslettera taj se problem može donekle otkloniti jer unutar emailova koje šaljete možete klijente educirati kako bi znali bolje prepoznati potrebu i priliku na tržištu.
 

Poticanje postojećih klijenata za nove suradnje

Očuvanje postojećeg klijenta ne bi trebalo biti teško, ako ste tom klijenti isporučili kvalitetnu uslugu ili proizvod. Ipak, freelanceri premalo brinu o tome da s postojećim klijentom treba ostati u kontaktu, kako on ne bi zaboravio da vi postojite. Dakle, potrebno je povremeno baciti ‘bubicu u uho’ postojećim i bivšim klijentima, kako bi oni ponovno osvijestili potrebu da trebaju suradnju s vama. Email marketing super je stvar za poticanje postojećih i bivših klijenata na nove suradnje i projekte.
 

Izgradite svoj brend

Brend se ne može izgraditi u tjedan dana, već se mora postepeno ulagati trud kroz jedan duži period kako bi vaše usluge, ali i vi sami postali brend. Newsletter marketing odlično je rješenje za građenje brenda jer iz tjedna u tjedan možete nenapadljivo promovirati sebe, dozirajući korisnicima informacije i znanje iz svoje sfere djelovanja. Na taj način ljudi će se vremenom shvatiti da znate o čemu pričate i povećat će se njihovo povjerenje u vas i vaše usluge.
 

Promovirajte popuste i pogodnosti

Vjerojatno ćete prije ili kasnije oformiti neko promotivno razdoblje u kojem ćete svoje usluge ili proizvode prodavati po nižim cijenama nego što je to uobičajeno. Dakle, radi se o svojevrsnim popustima koji su uglavnom iznimno privlačni krajnjim kupcima. Newsletter je vrijedan način da promovirate svoje popuste i pogodnosti klijentima, a super stvar kod toga je što popust možete prilagoditi svakom klijentu (ili skupini klijenata) pojedinačno.
 

Pokažite što ostali klijenti misle o vama

Preporuka drugih ljudi uglavnom je okidač za kupnju nekog proizvoda ili usluge. Klijenti se žele uvjeriti da i drugi ljudi kupuju kod vas i da vjeruju vašem poslovanju. Da biste ojačali ‘ugled’ kod newsletter pretplatnika možete povremeno u svoje emailove uključiti recenzije klijenata i nove projekte koje ste upravo završili. Dakle, možete pokazati pretplatnicima što i kako radite te što drugi ljudi misle o vama.
 

Postignite velike rezultate uz mala ulaganja

Generalno gledajući, newsletter marketing još uvijek je jedan od najboljih načina promocije. Naime, ako je email kvalitetno osmišljen i ako pretplatnicima donosi određene benefite – velika je vjerojatnost da će popriličan broj korisnika otvoriti i pročitati email koji ste poslali. Također, ako je mudro osmišljen poziv na akciju – korisnici će kliknuti na vaše linkove i zainteresirat će se za suradnju s vama. U newsletter je uglavnom potrebno uložiti manje od sat vremena tjedno, a može vam donijeti hrpu kvalitetnih i zainteresiranih klijenata.
 

Zaključak

Email marketing pametan je način promocije za freelancere jer uz minimalna vremenska ulaganja, može polučiti prilično kvalitetne rezultate. Kada kažemo rezultate, mislimo na nove kvalitetne klijente i projekte zahvaljujući kojima ćete bezbrižno raditi i nećete brinuti hoćete li mjesec završiti u zadovoljavajućem plusu. Dakle, ako želite biti uspješan freelancer, odvojite dio svojeg vremena i uložite u email marketing – a rezultati će prije ili kasnije doći.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Web & IT

Google će pratiti kretanja ljudi kako bi pomogao znanstvenicima u borbi s koronavirusom

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Google će javno pratiti kretanja ljudi tijekom pandemije koronavirusa. Iz tvrtke su rekli kako se nadaju da će informacije koristiti nadležnima u zdravstvu i drugima kako bi se izborili s pandemijom.

Tvrtka će objavljivati detalje o različitim mjestima na koja ljudi odlaze u 130 zemalja. Plan je svakodnevno ažurirati podatke o aktivnostima starim dva ili tri dana, piše BBC.

Iz tvrtke su obećali da će privatnost pojedinaca ostati sačuvana. Objavljeno će se temeljiti na podacima prikupljenim putem aplikacije Google Maps ili neke druge usluge. Google je ovu opciju obično koristio kako bi otkrio kada su određeni muzeji ili druga mjesta najfrekventnija, kao i da bi vozačima pomogao da izbjegnu gužvu u prometu.

U ovom slučaju podaci će pokazati koliko su frekventna sljedeća mjesta u odnosu na vrijeme prije uvođenja blokada: maloprodaja, trgovine prehrambene robe i ljekarne, parkovi, autobusne i željezničke stanice, poslovne zgrade i stambeni blokovi.

“Ove informacije bi mogle pomoći nadležnima kako bi lakše razumjeli promjene na osnovu kojih bi mogli izdati daljnje preporuke. Podaci mogu biti iznenađujući za ljude koji nisu svjesni koliko informacija prikuplja Google. Također, pružit će fascinantan uvid u to kako blokade funkcioniraju. Međutim, moglo bi se dogoditi da ljudi odluče izbjeći zauzete lokacije ili da se iznenade koliko ljudi izlaze pa im se odluče pridružiti”, rekao je dopisnik BBC-a Rory Cellan-Jones.

Ovaj novitet dolazi dan nakon što je šefica EU za pravosuđe Vera Jourova pozvala tehnološke divove na dijeljenje više podataka sa znanstvenicima koji se bore protiv virusa.

Nastavi čitati

Web & IT

Tko je jači, virus ili internet?

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Sve više ljudi radi od kuće, sve se više gledaju filmovi ili igraju video igre. Može li internet to izdržati? Kako gdje. U Njemačkoj kažu da nema razloga za brigu čak ni kad bi svi odjednom bili na internetu.

Švicarska Vlada prijeti isključenjem Netflixa i drugih sličnih ponuđača. Najveći internet provider Swisscom je prije nekoliko dana upozorio da mreža može biti preopterećena. To je nuspojava virusa i mjera izolacije – svi su kod kuće odakle rade ili gledaju video sadržaje za razonodu.

Zabrinutost raste i u EU. Povjerenik za zajedničko tržište Thierry Breton traži od velikih providera da razmotre kako se može uštedjeti protok podataka. Na to su već reagirali Netflix i YouTube, spuštajući kvalitetu slike u Europi.

YouTube u narednih 30 dana dozvoljava gledanje videa samo u standardnoj kvaliteti (SD) umjesto u visokoj (HD). Netflix je smanjio količinu podataka koje prenosi za četvrtinu, ali nije sasvim prešao na SD već prilagođava kvalitetu trenutnoj opterećenosti lokalne mreže. To znači da će neki pretplatnici ove platforme primijetiti da je slika lošija, dok drugi neće primijetiti ništa.

Bolja kvaliteta slike traži više piksela, a to znači više podataka. HD zato ovih dana postaje luksuz.

U Njemačkoj se ne brinu

Prema pisanju medija, Francuska je već tražila od Disneya da odgodi pokretanje platforme Disney+ koja bi trebala od utorka nuditi sadržaje poput Netflixa.

U Njemačkoj još nema takvih briga. U Frankfurtu se nalazi jedno od najvećih internet-čvorišta svijeta. Za sada je registrirano pojačano korištenje interneta za deset posto, ali to još nije alarmantno. Kada bi svi kapaciteti bili iskorišteni, brzina bi pala na 9,1 terabita u sekundi, kaže Harald Summa, šef uprave internet-čvorišta u Frankfurtu.

“Ovih 9,1 terabita su najveće opterećenje koje sada možemo imati na mreži. Ali trenutno je protok 41 terabit, dakle još ima puno prostora”, dodao je on.

Da u Njemačkoj nema razloga za brigu kaže i Dorothee Bär, koja je u Kancelarskom uredu zadužena za digitalizaciju: “Čak i kad bi sve bilo uključeno, kad bi svi u Njemačkoj radili od kuće i paralelno gledali preko interneta nogometno prvenstvo, čak i tada bi bilo dovoljno kapaciteta.”

Puno više videa

U čvorištu u Frankfurtu nemaju podatke koji se točno sadržaji više koriste, ali znaju da je korištenje videa poraslo za pedeset posto. To nije samo rezultat pojačanog gledanja filmova i serija, već i više video-konferencija preko platformi poput Skypea ili Zooma. Više se igraju i video igre, piše Deutsche Welle.

“Vidimo da ljudi sada ranije koriste internet. Uobičajeno je vrhunac između 20 i 21 sat, a sada već počinje u 10 sati. Vidimo da se ponašanje ljudi s druge strane mreže znatno promijenilo”, kaže Summa.

On kaže da se u cijelom svijetu po pojačanom korištenju interneta vidi koji su dijelovi posebno jako pogođeni epidemijom te su ljudi više kod kuće. Recimo, u Madridu se prenosi 60 posto više podataka nego inače.

Nastavi čitati

Web & IT

Nabavite Win 10 Pro jeftinije za samo 13.33 EUR na CDKeysales. Zalihe su ograničene!

Objavljeno

-

Objavio

Globalna pandemija korona virusa natjerala vas je da radite od kuće, a računalo koje koristite još uvijek je na Win 7 za kojeg je Microsoft ukinuo svu podršku i ažuriranja. Kako bi doskočili tom problemu potrebno je u najkraćem roku ažurirati računalo na noviji operativni sustav, u ovome slučaju Win 10. Da biste si to omogućili potrebno je kupiti odgovarajuću licencu i izvršiti nadogradnju.

Kupnja preko službenih kanala daleko je skupnja pa nerijetko stoji i preko 100€ po licenci. No, online trgovina CDKeysales bavi se isključivo prodajom licenci za softvere i razne igre, a na svojim stranicama nudi kupnju originalne licence za Win 10 Pro po cijeni od samo 16.66 €. Da to ne bi bilo sve, svim našim čitateljima geek.hr portala nude poseban popust od 20% uz pomoć kupona što cijenu spušta na samo 13.66 €. Kako bi ostvarili popust dovoljno je iskoristiti kupon GH20 prilikom kupnje licence. Osim licence za Win 10 Pro u ponudi su još:

Microsoft Windows 10 Pro OEM key po cijeni od 13.33€ uz korištenje koda GH20
Microsoft Windows 10 Home OEM CD KEY GLOBAL po cijeni od 11.7€ nakon popusta
Office2016 Professional Plus CD Key Global po cijeni od 25€ nakon popusta
Office2019 Professional Plus CD Key Global  po cijeni od 43.6€  nakon popusta

Nakon registracije mailom, preko Google ili Facebook računa, kliknut ćete na Buy Now pored proizvoda kojeg odaberete i otvorit će vam se novi prozor. U novom ćete prozoru unijeti promotivni kod, cijena će se korigirati prema unesenom kodu te će te nakon toga odabrati način plaćanja. Možete koristiti Visa karticu, Paypal, Mint, Neosurf, Alipay ili Bitcoin način plaćanja, a idući korak je prihvaćanje plaćanja i isporuka licence.

Kako aktivirati Win 10?

Prvi način je da ovisno o tipu licence otvorite Settings->System-> Information ->Change product key or upgrade Windows version ->Change product key. Ili da skinete Windows 10 Pro i klasično instalirate, te nakon instalacije otvorite Control Panel-> System-> te kliknete na Change Product Key i unesete ključ licence koji ste kupili na CDKeysales.com te zatim aktivirate.

Nemojte propustiti priliku da vrlo povoljno osposobite svoje računalo kako vaš posao ne bi trpio. Nažalost, količina je licencnih ključeva u prodaji vrlo ograničena, tako da će najbrži najbolje iskoristiti ovaj popust. Jednako tako, za sve nedoumice ili pitanja, na CDKeysales.com stranici postoji korisnička podrška kroz live chat ili mailom. Ako vam nešto nije jasno, možete kontaktirati direktno korisničku podršku i riješiti sva pitanja koja vas muče. Požurite i iskoristite ovu idealnu priliku!

Nastavi čitati

Preporučeno