Geekmaxi
Web & IT

8 razloga zašto bi freelanceri trebali koristiti email marketing kao kanal promocije

Bavite se freelancerstvom i potrebni su vam novi super klijenti? Pitate se kako stići do novih klijenata i koja metoda promocije dobro funkcionira? Razmišljate o pokretanju vlastitog newslettera kako biste zainteresirali nove klijente i održali postojeće? Niste sigurni da li je email marketing pametan odabir za vas?
Ako ste freelancer, onda ste sami odgovorni kako za posao koji obavljate, tako i za sve druge stvari vezane uz poslovanje. Dakako, jedna od najvažnijih stavki uspješnog freelancera je dovoljan broj kvalitetnih klijenata. Ponekad je do klijenata teško stići, a ponekad ih imate previše.
Da biste uravnotežili posao i stigli do stalnih zadovoljavajućih prihoda morate koristiti neku od marketing metoda. Iako vam na raspolaganju stoje društvene mreže, web tražilice i ostale platforme, mnogi se slažu kako je email marketing još uvijek jedna od najboljih vrsta promocije.
Putem email marketinga stvorit ćete jedno pozitivno okruženje oko sebe, što će sadašnjim i budućim klijentima dati određeno povjerenje u vas i vaše usluge. Dakako, benefiti newsletter promocije su brojni, a danas ćemo nabrojati 8 glavnih razloga zašto biste kao freelancer trebali koristiti mogućnosti newslettera:
 

Precizno targetiranje klijenata

Iako vam i ostali oblici marketinga nude precizno targetiranje ciljane skupine, email marketing sve to diže još jednu stepenicu više. Naime, pretplatnici koji su se odlučili za primanje vašeg newslettera, već su sami po sebi zainteresirani za vaše usluge/proizvode. Kada na to nadodamo i kategoriziranje putem baze email adresa te personaliziranje emailova na način da spominjemo ime osobe kojoj šaljemo email – cijela stvar će vrlo vjerojatno polučiti znatno bolje rezultate (u odnosu na ostale vrste marketinga).
 

Detaljno testiranje rezultata

Bez obzira na to što se trendovi na internetu ekstremno brzo mijenjanju, email i dalje ima svoje korisnike i ne nazire se pad popularnosti komunikacije putem emaila. Dakako, email ima svoju strukturu: naslov, tekst, izgled, pozive na akciju, itd. Sve to moguće je personalizirati putem newsletter kampanja i to vrlo detaljno. Na temelju rezultata poslanih emailova moguće je dobiti iznimno vrijedne ulazne rezultate koji će vam poslužiti da svaki sljedeći email bude kvalitetniji i tako privlači više novih klijenata.
 

Edukacija klijenata

Newsletter kampanje super su način za educiranje klijenata o uslugama i proizvodima koje nudite. Zanimljivo, mnogi se stručnjaci slažu kako su klijenti uglavnom premalo upoznati s uslugama koje se nude u IT sektoru pa često klijenti ne shvaćaju pozitivne učinke koje dobivaju. Putem newslettera taj se problem može donekle otkloniti jer unutar emailova koje šaljete možete klijente educirati kako bi znali bolje prepoznati potrebu i priliku na tržištu.
 

Poticanje postojećih klijenata za nove suradnje

Očuvanje postojećeg klijenta ne bi trebalo biti teško, ako ste tom klijenti isporučili kvalitetnu uslugu ili proizvod. Ipak, freelanceri premalo brinu o tome da s postojećim klijentom treba ostati u kontaktu, kako on ne bi zaboravio da vi postojite. Dakle, potrebno je povremeno baciti ‘bubicu u uho’ postojećim i bivšim klijentima, kako bi oni ponovno osvijestili potrebu da trebaju suradnju s vama. Email marketing super je stvar za poticanje postojećih i bivših klijenata na nove suradnje i projekte.
 

Izgradite svoj brend

Brend se ne može izgraditi u tjedan dana, već se mora postepeno ulagati trud kroz jedan duži period kako bi vaše usluge, ali i vi sami postali brend. Newsletter marketing odlično je rješenje za građenje brenda jer iz tjedna u tjedan možete nenapadljivo promovirati sebe, dozirajući korisnicima informacije i znanje iz svoje sfere djelovanja. Na taj način ljudi će se vremenom shvatiti da znate o čemu pričate i povećat će se njihovo povjerenje u vas i vaše usluge.
 

Promovirajte popuste i pogodnosti

Vjerojatno ćete prije ili kasnije oformiti neko promotivno razdoblje u kojem ćete svoje usluge ili proizvode prodavati po nižim cijenama nego što je to uobičajeno. Dakle, radi se o svojevrsnim popustima koji su uglavnom iznimno privlačni krajnjim kupcima. Newsletter je vrijedan način da promovirate svoje popuste i pogodnosti klijentima, a super stvar kod toga je što popust možete prilagoditi svakom klijentu (ili skupini klijenata) pojedinačno.
 

Pokažite što ostali klijenti misle o vama

Preporuka drugih ljudi uglavnom je okidač za kupnju nekog proizvoda ili usluge. Klijenti se žele uvjeriti da i drugi ljudi kupuju kod vas i da vjeruju vašem poslovanju. Da biste ojačali ‘ugled’ kod newsletter pretplatnika možete povremeno u svoje emailove uključiti recenzije klijenata i nove projekte koje ste upravo završili. Dakle, možete pokazati pretplatnicima što i kako radite te što drugi ljudi misle o vama.
 

Postignite velike rezultate uz mala ulaganja

Generalno gledajući, newsletter marketing još uvijek je jedan od najboljih načina promocije. Naime, ako je email kvalitetno osmišljen i ako pretplatnicima donosi određene benefite – velika je vjerojatnost da će popriličan broj korisnika otvoriti i pročitati email koji ste poslali. Također, ako je mudro osmišljen poziv na akciju – korisnici će kliknuti na vaše linkove i zainteresirat će se za suradnju s vama. U newsletter je uglavnom potrebno uložiti manje od sat vremena tjedno, a može vam donijeti hrpu kvalitetnih i zainteresiranih klijenata.
 

Zaključak

Email marketing pametan je način promocije za freelancere jer uz minimalna vremenska ulaganja, može polučiti prilično kvalitetne rezultate. Kada kažemo rezultate, mislimo na nove kvalitetne klijente i projekte zahvaljujući kojima ćete bezbrižno raditi i nećete brinuti hoćete li mjesec završiti u zadovoljavajućem plusu. Dakle, ako želite biti uspješan freelancer, odvojite dio svojeg vremena i uložite u email marketing – a rezultati će prije ili kasnije doći.

1 Komentar

Najbolji komentari

  1. Tekstove o cijenama koliko što košta vidim uvijek 100 postova jer svi bacaju svoju pamet i svoje mišljenje.
    A premalo ih gleda na sebe i kako zapravo posluju, pogotovo kad se kreće.

    Dobar tekst, i garantirano evo iz primjera funkcionira. 1-2 godine sam slao ponude itd. Nakon ovakvih uhodanih koraka, posao se sam stvara, trenutni klijenti, preporuke.

    Newsletter da, ali samo kontaktima, ovo sa slanjem masovnih mailova firmama. NE: jednostavno NE!

    Dakle ciljano i proučeno unaprijed.

    Pretpostavljam da je uvijek najteže doći do te “kritične mase” klijenata, no kad dođe lakše je nešto
    (u HR :slight_smile: )

    Dobar tekst.

Nastavi raspravu wmforum.geek.hr

Forumaši

Vrh