Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Hi-tech

Zašto je Apple kupio Beats?

Nakon dugog špekuliranja i mnogih glasina Apple je ipak kupio Beats By Dre za nevjerojatnih 3 milijarde dolara. Da, 3 milijarde. To bi bio državni proračun Hondurasa ili Makedonije. Dogovorena je prodaja ne samo Dreove linije superskupih slušalica nego i friško lansiranog audio streaming servisa. Osnivači Beatsa, Jimmy Iovine i Dr. Dre će nastaviti raditi u Apple-u.

U proteklim mjesecima je bilo mnogo nagađanja što zapravo Apple želi od Beats-a, i pretpostavka je bila da se radi samo o Appleovom dobrom ulaganju jer se Beats slušalice iznimno dobro prodaju, a Apple je toga svjestan jer prodaje Beats proizvode u svojim dućanima, ili da je to možda zbog sve manjeg rasta iTunesa? Sve sumnje su otklonili Eddy Cue, CEO u Appleu i Jimmy Iovine, CEO Beatsa na intervjuu koji su dali na Code konferenciji u Kaliforniji gdje je Iovine napomenuo kako je sreo Cue-a i Steve Jobs-a još 1999-te te da je već tada osjetio da Apple razumije i poštuje glazbu te da još od tada priželjkuje suradnju sa Appleom. Iovine se je malo našalio i na račun Appleovih slušalica rekavši kako su Apple slušalice dovoljno kvalitetne da poslušaš muziku, no ne dovoljno da i uživaš u slušanju na što je Cue odgovorio kako Apple radi najbolje slušalice koje dolaze uz uređaj. Također je potvrđeno kako Apple ne planira rascjepkati Beats i krenuti u izgradnju nove platforme nego ovom kupnjom odlazi korak dalje od iTunes-a te da Beatsovim servisom i njegovim pojednostavljenim načinom naplate i korištenja planira privući još više od sadašnjih 250,000 pretplatnika.
Beats je na Twitteru objavio prikladnu fotku referirajući se na Dreovu pjesmu „Next Episode“.

Jedino pitanje koje preostaje je koje će uloge imati Dre i Iovine u Apple-u. Obojica su iskusni glazbeni moguli koji sigurno mogu prenijeti dio tog iskustva u Appleove glazbene servise, no pošto je ovo daleko najveća Appleova akvizicija sigurni smo kako je Apple imao veći plan od samo kupnje tvrtke koja dobro posluje. Da li to znači da ćemo u budućim Dreovim spotovima, osim čestog, „suptilno“ sakrivenog Beats By Dre logo-a viđati i nagriženu jabuku? Ostaje nam samo pričekati sljedeći Dreov spot/reklamu.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Apps & Software

Apple i Google su prošlog tjedna stavili na raspolaganje javnim zdravstvenim agencijama svoju tehnologiju za praćenje kontakata.

Biznis

Karticu će lansirati u suradnji s tvrtkom SoFi.

Gaming

Tvrtka Valve odlučila je ukinuti podršku za macOS na svojoj platformi za virtualnu realnost. To je objavljeno na SteamVR forumu, gdje je napisao da...

Apps & Software

Ovakva suradnja nikada u povijesti njihovih međusobnih odnosa nije zabilježena. Američki tehnološki giganti Google i Apple objavili su da zajedno rade na naprednoj platformi...

Oglašavanje