{"id":1606,"date":"2012-10-27T17:16:10","date_gmt":"2012-10-27T16:16:10","guid":{"rendered":"http:\/\/e-kako.geek.hr\/2012\/10\/27\/kako-biti-prepoznatljiv-u-poslu\/"},"modified":"2019-12-15T13:24:53","modified_gmt":"2019-12-15T12:24:53","slug":"kako-biti-prepoznatljiv-u-poslu","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/posao\/kako-biti-prepoznatljiv-u-poslu\/","title":{"rendered":"Kako biti prepoznatljiv u poslu?"},"content":{"rendered":"
Jeste li ikada bili na nekom dru\u0161tvenom doga\u0111aju, prikupili hrpu vizitki, a kad ih pregledavate sljede\u0107i dan, ne sje\u0107ate se pola ljudi koji su vam ih dali? Ili se poku\u0161ajte sjetiti nekoga koga ste sreli i razgovarali s njim, ali se ne sje\u0107ate \u010dime se bavi .<\/p>\n
Zasigurno ne \u017eelite biti jedni od onih koje se drugi ljudi ne sje\u0107aju, zar ne ?<\/p>\n
Pohvalno je podijeliti vizitke, ali ako vas se ljudi ne sje\u0107aju, vjerojatno vas ne\u0107e zvati, i sigurno vas ne\u0107e imati na umu za svoje budu\u0107e projekte ili preporuke !<\/p>\n
ZATO budite potpuno uklju\u010deni i svjesni ljudi koje upoznajete. Slu\u0161ajte pa\u017eljivo, odgovarajte to\u010dno, zadr\u017eite kontakt o\u010dima…uostalom, ako ste potpuno u\u017eivljeni u trenutak, sve \u0107e do\u0107i prirodno…PITAJTE PITANJA KOJA POTI\u010cU NA RAZMI\u0160LJANJE<\/p>\n
Ljudi s kojima se upoznajete ne\u0107e pamtiti duga obja\u0161njavanja \u010dime se bavite, obi\u010dno se u prvih 15-tak sekundi dobije \u017eeljeni dojam, stoga ukratko predstavite :<\/p>\n
Nemojte re\u0107i ne\u0161to, samo da ka\u017eete, javno pred ljudima. Recite jednu pametnu stvar za stolom ili pred grupom ljudi i biti \u0107ete primije\u0107eni i ljudi \u0107e vas se sje\u0107ati. Stvaranje vrijednosti za druge, je u biti stvaranje vrijednosti za sebe.<\/p>\n
Kada gledamo strategiju BRENDA u marketingu, va\u017eno je da brend nije samo nezaboravno ime ili logo, nego ISKUSTVO.<\/p>\n
Pravi brend komunicira vrijednostima i osje\u0107ajima koji se javljaju svaki put kad netko pomisli na va\u0161e ime ili logo. Ovdje govorimo o VA\u0160EM osobnom brendu. Sjetite se da ste VI posao. Dojam koji ostavite na poslovne kontakte je dojam va\u0161eg posla, stoga ga u\u010dinite dobrim i nezaboravnim.<\/p>\n
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Jeste li ikada bili na nekom dru\u0161tvenom doga\u0111aju, prikupili hrpu vizitki, a kad ih pregledavate sljede\u0107i dan, ne sje\u0107ate se pola ljudi koji su vam ih dali?<\/p>\n","protected":false},"author":1975,"featured_media":1605,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[28,26],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1975"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1606"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media\/1605"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1606"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1606"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1606"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}