{"id":1750,"date":"2013-05-31T10:08:24","date_gmt":"2013-05-31T09:08:24","guid":{"rendered":"http:\/\/e-kako.geek.hr\/2013\/05\/31\/kako-biti-sam-svoj-brand\/"},"modified":"2015-07-23T20:52:33","modified_gmt":"2015-07-23T19:52:33","slug":"kako-biti-sam-svoj-brand","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/posao\/kako-biti-sam-svoj-brand\/","title":{"rendered":"Kako biti sam svoj brand?"},"content":{"rendered":"

Danas u poslovanju gotovo je uobi\u010dajeno primjenjivati marketin\u0161ke alate u svrhu povezivanja s potencijalnim kupcima i u\u010dvr\u0161\u0107ivanju odnosa s postoje\u0107im kupcima. Posljedice kori\u0161tenja marketinga vlastitog poduze\u0107a su mnogobrojne, me\u0111utim jedna od najzna\u010dajnijih je prepoznatljivost imid\u017ea u okru\u017eenju u kojem djeluje.Upoznati s iznimnom va\u017eno\u0161\u0107u marketinga me\u0111u poduze\u0107ima, isti alati se mogu primijeniti na pojedince u svrhu stvaranja vlastitog, jedinstvenog i prepoznatljivog imid\u017ea.<\/p>\n

Za\u0161to bih se isticao\/la se iz mno\u0161tva? <\/strong><\/p>\n

Odgovor mo\u017eete prona\u0107i u samim situacijama koje ste mogli do\u017eivjeti u osnovnoj odnosno srednjoj \u0161koli ili \u010dak danas unutar vlastitog dru\u0161tva. Naime, u\u010ditelji, profesori i va\u0161i prijatelji upamtili su one osobe koje su bile \u201enajglasnije\u201c. Na taj na\u010din je razvijena odre\u0111ena vrsta vlastitog branda jer su upravo oni postali prepoznatljive jedinice u mno\u0161tvu. Naravno takva prepoznatljivost je mogla imati posljedice pozitivne ili negativne naravi.<\/p>\n

Upravo iz tih razloga blagodati kvalitetnog stvaranja branda na temelju samih sebe su mnogobrojne me\u0111u kojima se mogu istaknuti pozitivan uspon karijere. Na\u017ealost, brojni su ljudi, upravo zbog nesklonosti stvaranju vlastitog branda, marginalizirani unato\u010d svojem iznimnom talentu i znanju. Dakle, kako bi to sprije\u010dili odnosno kako bi va\u0161a okolina prepoznala va\u0161 talent i znanje, potrebno je primijeniti odre\u0111ena pravila samopromocije, te time i stvaranja vlastitog branda.<\/p>\n

 <\/p>\n

Koraci u stvaranju branda <\/strong><\/p>\n

Prije nego \u0161to po\u010dnete s postupkom stvaranja vlastitog branda potrebno je primijeniti analizu vlastitih mogu\u0107nosti na \u0161to objektivniji na\u010din. Analiza vlastitih mogu\u0107nosti mogu\u0107e je provesti pomo\u0107u primjene jednog od nu\u017enih elemenata marketinga, a to je SWOT analiza.<\/p>\n

Nakon toga potrebno je stvoriti strategiju izra\u017eenu kroz dugoro\u010dne poslovne ciljeve. Dakle, \u0161to \u017eelite posti\u0107i u narednih, primjerice, 5 godina. U ovome trenutku va\u017eno je da su ciljevi potpuni, visoko postavljeni, a opet unutar granica realnosti. Isti\u010dem va\u017enost postavljanja trenuta\u010dno \u201ete\u017ee dosti\u017enih\u201c ciljeva jer upravo takvi ciljevi poti\u010du va\u0161 daljnji razvoj znanja i vje\u0161tina.<\/p>\n

Nakon uspostave ciljeva i vlastite SWOT analize, kre\u0107emo prema stvaranju vlastite prepoznatljivosti. Kvalitetno stvaranje branda krije se u identifikaciji na\u0161ih prednosti u odnosu na na\u0161u okolinu i pronala\u017eenju tr\u017ei\u0161ne ni\u0161e gdje \u0107e va\u0161e prednosti biti istaknute i jedinstvene.<\/p>\n

\u0160to to zna\u010di? <\/strong><\/p>\n

Primjerice, Meryl Streep je svoju gluma\u010dku karijeru zapo\u010dela na temelju dramskih filmova gdje je njena uloga uglavnom zavr\u0161avala nesretno \u2013 smr\u0107u u raznim nesre\u0107ama. Tada je Meryl Streep bila poprili\u010dno neprepoznatljiva glumica sve do trenutka kada nije prona\u0161la vlastitu tr\u017ei\u0161nu ni\u0161u, a to su komedije. Nakon nekoliko komedija gdje je uspje\u0161no iskazala svoj talent i znanje o glumi, Meryl Streep postala je iznimno poznata glumica, a i time je i ve\u0107i krug ljudi prepoznao kvalitetu njenog rada.<\/p>\n

Dakle, kada shvatite koja je va\u0161a tr\u017ei\u0161na ni\u0161a ili jednostavnije re\u010deno podru\u010dje gdje mo\u017eete na najbolji na\u010din pokazati sve svoje prednosti kroz svoj rad, tada stvarate i vlastiti brand. Kvalitetu i snagu vlastitog branda stvarate s koli\u010dinom ljudi s kojima sura\u0111ujete i kontinuiranim ja\u010danjem i ulaganjem u vlastite prednosti.<\/p>\n

\"centar_uspjeha_banner\"<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Danas u poslovanju gotovo je uobi\u010dajeno primjenjivati marketin\u0161ke alate u svrhu povezivanja s potencijalnim kupcima i u\u010dvr\u0161\u0107ivanju odnosa s postoje\u0107im kupcima.<\/p>\n","protected":false},"author":153,"featured_media":1748,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[28,26],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1750"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/users\/153"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1750"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1750\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media\/1748"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1750"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1750"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1750"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}