{"id":2582,"date":"2014-03-12T10:53:20","date_gmt":"2014-03-12T09:53:20","guid":{"rendered":"http:\/\/e-kako.geek.hr\/?p=2582"},"modified":"2019-12-15T14:09:18","modified_gmt":"2019-12-15T13:09:18","slug":"kako-facebook-moze-pomoci-vasem-poslovanju","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/posao\/kako-facebook-moze-pomoci-vasem-poslovanju\/","title":{"rendered":"Kako Facebook mo\u017ee pomo\u0107i va\u0161em poslovanju?"},"content":{"rendered":"
Ne morate biti marketin\u0161ki stru\u010dnjak ili internetski poznavalac da bi shvatili ogromni Facebook potencijal koji vam mo\u017ee pomo\u0107i u va\u0161em poslovanju. Kada bi Facebook bila dr\u017eava, brojem stanovnika, tj. korisnika, bila bi odmah iza Kine i Indije. S takvim brojkama i s \u010dinjenicom da jo\u0161 raste, Facebook je postao \u201cMeka\u201d za sve vrste poslodavaca.<\/p>\n
Nakon Google tra\u017eilice, Facebook je druga naj\u010de\u0161\u0107e kori\u0161tena internetska stranica na svijetu. To u svakom slu\u010daj zna\u010di da je bolje da \u201cste na Facebooku\u201d nego da niste jer samim time pove\u0107avate mogu\u0107nost da vas va\u0161i potencijalni klijenti prona\u0111u.<\/p>\n
Za\u0161to je Facebook toliko dobar?<\/strong><\/p>\n Za sam po\u010detak va\u0161e virtualne prisutnosti na Facebooku ne treba vam niti jedna kuna. Facebook nudi besplatnu izrade Facebook fun page-a koji vam od trenutka kada ga izradite mo\u017ee sakupljati va\u0161e fanove ili potencijalne klijente te svima onima kojima ste trenutno nepoznati mo\u017ee pru\u017eiti informacije o va\u0161em poslu, tj. o va\u0161im proizvodima i uslugama koje nudite<\/p>\n Facebook poznaje svoje korisnike. Korisnici su dobrovoljno rekli Facebooku koliko su stari, gdje \u017eive, tko su im prijatelji, koji su im hobiji, kakav im je ljubavni status itd. Facebook zna \u0161to njegovi korisnici vole i \u0161to ne vole, koji su im interesi, najdra\u017ee pjesme i filmovi. Te sve podatke Facebook skuplja od same registracije i prati sve stvari koje se korisnicima svi\u0111aju i sve stvari koje ti isti korisnici pregledavaju. Drugim rije\u010dima, Facebook mo\u017eda zna vi\u0161e o vama nego \u0161to vi sami znate.<\/p>\n S takvom bazom dostupnih podataka mo\u017eete segmentirati odre\u0111eni dio tr\u017ei\u0161ta i targetirati svoje oglase na odre\u0111enu skupinu ljudi kojima \u017eelite prikazati svoje oglase. Va\u0161i oglasi se pritom mogu namjestiti tako da se va\u0161i novci tro\u0161e samo u slu\u010daju da netko klikne na va\u0161e oglase. Tako na najjednostavniji na\u010din smanjujete bacanje novaca na ogla\u0161avanje.<\/p>\n \u201cPolovica novca koju sam potro\u0161io na ogla\u0161avanje je izgubljena, problem je \u0161to ne znam koja je to polovica.\u201d Facebook nudi besplatan pristup va\u0161im izvje\u0161tajima i analizama te na taj na\u010din mo\u017eete saznati relevantne podatke o tome kako su pojedini subjekti reagirali na va\u0161e oglase, \u0161to ih je privuklo i \u0161to ih vi\u0161e zanima.<\/p>\n Osim \u0161to \u0107e vam Facebook pomo\u0107i s uspostavom veze do novih klijenta, pomo\u0107i \u0107e vam i da tu vezu odr\u017eavate pa \u0107ete tako mo\u0107i napraviti va\u0161 krug stalnih stranaka i klijenata s kojima mo\u017eete voditi dvostruku komunikaciju i upoznati ih bolje. Nakon nekog vremena oni su ti koji \u0107e \u0161iriti pri\u010du dalje o vama i na taj na\u010din vas promovirati.<\/p>\n Prije nego se po\u010dnete ogla\u0161avati na Facebooku, trebate biti upu\u0107eni u sam princip rada mre\u017ee. To upoznavanje s cijelim procesom mo\u017ee iziskivati va\u0161e dragocjeno vrijeme pa je mo\u017eda jeftinije anga\u017eirati specijaliziranu kreativnu agenciju da taj posao obavi umjesto vas.<\/p>\n <\/p>\n Ono \u0161to treba unaprijed definirati je \u0161to uop\u0107e \u017eelite posti\u0107i, osmisliti strategiju i taktiku izrade i takve informacije onda ponuditi. Pomo\u0107u Facebooka mo\u017eete dobiti povratne informacije u realnom vremenu te s tim podacima tr\u017ei\u0161tu potom nudite ono \u0161to tr\u017ei\u0161te \u017eeli, a to je klju\u010d uspjeha.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Ne morate biti marketin\u0161ki stru\u010dnjak ili internetski poznavalac da bi shvatili ogromni Facebook potencijal koji vam mo\u017ee pomo\u0107i u va\u0161em poslovanju. Kada bi Facebook bila dr\u017eava, brojem stanovnika, tj. korisnika, bila bi odmah iza Kine i Indije. S takvim brojkama i s \u010dinjenicom da jo\u0161 raste, Facebook je postao \u201cMeka\u201d za sve vrste poslodavaca. Nakon […]<\/p>\n","protected":false},"author":1975,"featured_media":2583,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[28,26],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2582"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1975"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2582"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2582\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media\/2583"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2582"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2582"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2582"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}\n
\n
\n
\n<\/em><\/strong>– John Wanamaker<\/strong><\/p>\n\n
\n