{"id":2607,"date":"2014-04-07T10:52:45","date_gmt":"2014-04-07T09:52:45","guid":{"rendered":"http:\/\/e-kako.geek.hr\/?p=2607"},"modified":"2019-12-15T14:09:18","modified_gmt":"2019-12-15T13:09:18","slug":"kako-pinterest-moze-pomoci-vasem-poslovanju","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/tehno\/kako-pinterest-moze-pomoci-vasem-poslovanju\/","title":{"rendered":"Kako Pinterest mo\u017ee pomo\u0107i va\u0161em poslovanju?"},"content":{"rendered":"
Pinterest je postao vrlo ugledni dru\u0161tveni mediji, sada je odmah iza Twitter u popularnosti i najbr\u017ea je rastu\u0107a socijalna mre\u017ea na svijetu. Pinterest poti\u010de vi\u0161e prometa prema web stranicama nego Twitter i LinkedIn zajedno.<\/p>\n
O\u010dito da s ovakvim mogu\u0107nostima ove popularne dru\u0161tvene mre\u017ee mogu u\u010diniti jako puno za va\u0161u tvrtku i poslovanje, a tako\u0111er za va\u0161u online prisutnost, ali kao i sa svim marketin\u0161kim alatima i socijalnim mre\u017eama, mora ga se pravilno koristi.<\/p>\n
Osnovna ideja Pinterest socijalne mre\u017ee je stvoriti virtualne oglasne plo\u010de (boards) na kojima onda zaka\u010dite va\u0161e pribada\u010de tj. slike (pin). Plo\u010de su zami\u0161ljene kao kategorizacija, a svaka slika jo\u0161 mo\u017ee sadr\u017eavati i tekstualni dio koji opisuje ili ozna\u010dava ono \u0161to \u201cpinate\u201d. Neke od popularnih vrsta pinova su \u201cdom\u201d, \u201cumjetnost\u201d, \u201cstil i moda”, \u201chrana\u201d…<\/p>\n
Pinterest mo\u017ee biti jako efikasano marketin\u0161ko oru\u017eje i pomo\u0107i va\u0161em poslovanju ukoliko ga po\u010dnete tako i upotrebljavate.<\/p>\n
1. Otvorite poslovni profil<\/strong><\/p>\n Nakon \u0161to odaberete kategoriju va\u0161eg poslovanja, unesete sve podatke va\u0161e tvrtke, dodajte opis va\u0161eg poslovanja i postavite slike koji asociraju na va\u0161 vizualni identitet. Tako\u0111er upi\u0161ite va\u0161u va\u0161u web stranicu u \u00a0opisni dio va\u0161eg Pinterest profila.<\/p>\n 2. Potvrdite ili verificirajte va\u0161u tvrtku na Pinterestu<\/strong><\/p>\n Dodajte meta tag u back-end va\u0161e web stranice tako da vas je mogu\u0107e prona\u0107i u web pretrazi. Tako\u0111er mo\u017eete dodajte \u201cPin-it\u201d gumb koji \u0107e omogu\u0107iti va\u0161im posjetiocima web stranice da \u201cpinaju\u201d slike te ih \u00a0na taj na\u010din dijele preko Pinteresta i pove\u0107avaju va\u0161 promet na web stranici.<\/p>\n Mo\u017eete dodati i widget koji \u0107e prikazivati va\u0161e pinove direktno na stranici.<\/p>\n 3. Napravite plo\u010de ili \u201cboardove\u201d i punite ih slikama ili \u201cpinovima\u201d<\/strong><\/p>\n Kod stvaranja boardova napravite strategiju \u00a0u kojem smjeru \u0107ete i\u0107i, tj. koje slike \u0107ete pinati. To mogu biti va\u0161i proizvodi, va\u0161e osoblje, va\u0161a lokacija prodajnog mjesta, va\u0161e kampanje ili \u0161to god vam se \u010dini da bi moglo biti interesantno va\u0161im potencijalnim strankama.<\/p>\n Bolje je napraviti manje boardova s vi\u0161e slika nego da su vam boardovi poluprazni. \u00a0Tako\u0111er, slike ve\u0107e kvalitete i boljeg izgleda imaju ve\u0107e izglede da \u0107e se vi\u0161e dijeliti nego one lo\u0161ije kvalitete.<\/p>\n Va\u017eno je da koristite odgovaraju\u0107e klju\u010dne rije\u010di na va\u0161im pinovima, ali i boardovima. To \u0107e pomo\u0107i ljudima da lak\u0161e prona\u0111u va\u0161e slike, a onda \u0107e to rezultirati ve\u0107im brojem \u00a0sljedbenika. Imena boardova bi trebali biti kao naslovnice u novinama, ne\u0161to \u0161to \u0107e privu\u0107i ljude da ih otvore i pregledaju, dok bi opisi na slikama trebale biti \u0161to kra\u0107i i precizniji.<\/p>\n 4. Pove\u017eite se s drugim dru\u0161tvenim mre\u017eama<\/strong><\/p>\n Povezivanje \u0107e vam pomo\u0107i u pronalasku va\u0161ih fanove s drugih dru\u0161tvenih mre\u017ea pa tako postoji velika vjerojatnost da ako vas prate na drugim dru\u0161tvenim mre\u017eama da bi vas mogli pratiti i na Pinterestu. Prednost povezivanja je naravno pove\u0107avanje va\u0161e online prisutnosti te ve\u0107i doseg do va\u0161ih fanova s objavama.<\/p>\n 5. Po\u010dnite pratiti va\u0161e fanove i \u201cre-pinajte\u201d<\/strong><\/p>\n Kao i na svakoj dru\u0161tvenoj mre\u017ei, dobro se povezati s istim profesionalnim industrijama i \u201cre-pinati\u201d ili \u201csherati\u201d druge fotografije va\u0161ih fanova koje su relevantne za va\u0161e poslovanje.<\/p>\n Zaklju\u010dak<\/strong><\/p>\n Pinterest je dru\u0161tvena mre\u017ea koja je isklju\u010divo fokusirana na vizualni dojam. Koriste ju prete\u017eito \u017eene i najbr\u017ea je rastu\u0107a platform za dijeljenje sadr\u017eaja. Ima izrazitu prednost u vizualnom prezentiranju va\u0161ih proizvoda i usluga.<\/p>\n <\/p>\n Amatersko vo\u0111enje ne bi trebalo biti problem, ali ako \u017eelite iskoristiti pun potencijal Pinteresta u va\u0161em poslovanju, onda je mo\u017eda najbolje anga\u017eirati marketin\u0161ku agenciju koja poznaje kretanje trendova i samu logiku ove dru\u0161tvene mre\u017ee te vam taj posao mo\u017ee napraviti puno bolje i profesionalnije.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Pinterest je postao vrlo ugledni dru\u0161tveni mediji, sada je odmah iza Twitter u popularnosti i najbr\u017ea je rastu\u0107a socijalna mre\u017ea na svijetu. Pinterest poti\u010de vi\u0161e prometa prema web stranicama nego Twitter i LinkedIn zajedno. O\u010dito da s ovakvim mogu\u0107nostima ove popularne dru\u0161tvene mre\u017ee mogu u\u010diniti jako puno za va\u0161u tvrtku i poslovanje, a tako\u0111er za […]<\/p>\n","protected":false},"author":1975,"featured_media":2608,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[33,31,72],"tags":[74,75],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2607"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1975"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2607"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2607\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media\/2608"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2607"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2607"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2607"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}\n
\n