{"id":4251,"date":"2018-12-01T02:31:38","date_gmt":"2018-12-01T01:31:38","guid":{"rendered":"https:\/\/e-kako.geek.hr\/?p=4251"},"modified":"2018-12-01T02:31:38","modified_gmt":"2018-12-01T01:31:38","slug":"kako-poslati-newsletter","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/drustvo\/kako-poslati-newsletter\/","title":{"rendered":"Kako poslati newsletter ?"},"content":{"rendered":"

Svaki kupac voli da mu se pristupi individualno. A svatko tko prodaje proizvod ili uslugu voli da ne ulo\u017ei puno financijskih sredstava u predstavljanje onoga \u0161to prodaje.<\/p>\n

Newsletter odli\u010dno je sredstvo komunikacije pomo\u0107u kojeg predstavljate \u0161to tr\u017ei\u0161tu nudite, a da za to ne potro\u0161ite mnogo novaca. Najjednostavniji na\u010din za poslati newsletter je slanje preko alata za e – mail marketing. \u00a0Tako mo\u017eete poslati newsletter preko sljede\u0107ih alata za e \u2013 mail marketing: ConstantContact, My Emma, Mailchimpa, GetResponse.<\/p>\n

Mi smo izabrali Mailchimp za primjer kako poslati newsletter.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Prije svega, potrebno je registrirati se u Mailchimp sustav. Svoj newsletter \u017eeljet \u0107ete poslati na vi\u0161e adresa, budu\u0107i da je cilj newslettera pro\u0161iriti vijest o proizvodu ili usluzi. Kako bi poslali newsletter na vi\u0161e adresa, potrebno je sastaviti meil listu.<\/p>\n

Kad ste otvorili Mailchimp, kliknite na Lists kako bi sastavili popis adresa na koje \u0107ete poslati newsletter. Nakon toga kliknite na Create list. Sljede\u0107i korak je da upi\u0161ete naziv va\u0161e liste. Ispod toga upisujete s koje e-meil adrese \u0161aljete newsletter te naziv va\u0161eg obrta, trgovine i sli\u010dno. U \u010detvrtom, ne\u0161to ve\u0107em prozor\u010di\u0107u, upisujete za\u0161to ste va\u0161im primateljima poslali newsletter. Ispod toga, upisujete naziv va\u0161eg obrta, trgovine i sli\u010dno, njegovu adresu te po\u0161tanski broj. Kad ste sve to ispunili, kliknete Save. Poslije toga, va\u0161a je lista spremna za popunjavanje s e-mail adresama na koje \u0107ete poslati newsletter.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Kad odlu\u010dite poslati newsletter, prije svega je potrebna njegova kreacija. Kliknete na campaigns te na Create Campaign. Nakon toga, otvorit \u0107e vam se prozor\u010di\u0107 na ra\u010dunalu koji \u0107e tra\u017eiti od Vas da imenujete newsletter koji \u0107ete slati. U campaign type odaberete kakva je vrsta va\u0161eg newslettera. U ovom slu\u010daju odaberete Regular te kliknete Create. Nakon toga odaberete kojoj listi primatelja (koju ste kreirali prije) \u0161aljete newsletter. Nakon toga odaberete Entire list i kliknete Next. Vidjet \u0107ete da je ime va\u0161e kampanje, tj. newslettera ve\u0107 ispunjeno. Vi upisujete temu newslettera s nekoliko rije\u010di. Nakon toga upisujete tko \u0161alje newsletter. Stavite i kva\u010dicu na Personalize the \u201eTo\u201c field. Tako \u0107e va\u0161 newsletter oslovljavati primatelja na njegovo ime. Nakon toga kliknete Next.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Sljede\u0107i korak je odabir \u0161ablone u kojoj \u0107ete kreirati meil. Preporu\u010duje se da odaberete \u0161ablonu koja pripada grupi Basic. Kad ste odabrali \u0161ablonu, vrijeme je da kreirate izgled va\u0161eg newslettera.\"\" Ovdje treba obratiti pa\u017enju na to da ni\u0161ta ne nagla\u0161avate previ\u0161e. Izbjegavajte pisanje teksta velikim rije\u010dima. Isto tako, ne nagla\u0161avajte natpis akcije. Bilo bi dobro da uop\u0107e ne upisujete akcija. Ono \u0161to \u0107e najvi\u0161e privu\u0107i pa\u017enju ljudima su slike. \u0160to ljep\u0161e i kvalitetnije slike podignut \u0107e kvalitetu va\u0161eg newslettera. Pazite i da ne pretjerate s bojama. Koristite maksimalno tri razli\u010dite boje kod kreiranja newslettera.<\/p>\n

Mailchimp newsletter na dnu stranice sadr\u017ei ikonice od facebooka, google plusa, twittera i ostalih kanala te mo\u017eete va\u0161 newsletter odmah povezati i s drugim stranicama gdje se nalazi va\u0161 obrt, tvrtka i sli\u010dno kako bi uputili va\u0161e potencijalne kupce na svu ostalu ponudu i informacije o tome tko ste i \u010dime se bavite.<\/p>\n

Kad ste kreirali va\u0161 newsletter onako kako ste zamislili, kliknite Next. Ako vam je svaka izjava na zadnjoj stranici prije, nego po\u0161aljete newsletter potvr\u0111ena zelenom kva\u010dicom kliknite send i na adrese va\u0161ih primatelja sti\u017ee va\u0161 newsletter.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

Ako jedna ili vi\u0161e izjava ima ikonicu crveni x, ne\u0107ete mo\u0107i poslati newsletter. Tada se morate vratiti natrag te dopuniti va\u0161 newsletter.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Primjeri newslettera kreiranih u Mailchimpu<\/p>\n

Mailchimp vam omogu\u0107uje da pratite koliki je postotak klikova te koliki je postotak otvaranja va\u0161ih newslettera. To \u0107e vam pomo\u0107i da ubudu\u0107e znate da li pobolj\u0161ati newslettere prije slanja. Poslani newsletter mo\u017eete poslati ponovno. Imate mogu\u0107nost izmijeniti ga i poslati, a mo\u017eete poslati i bez izmjene.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Svaki kupac voli da mu se pristupi individualno. A svatko tko prodaje proizvod ili uslugu voli da ne ulo\u017ei puno financijskih sredstava u predstavljanje onoga \u0161to prodaje. Newsletter odli\u010dno je sredstvo komunikacije pomo\u0107u kojeg predstavljate \u0161to tr\u017ei\u0161tu nudite, a da za to ne potro\u0161ite mnogo novaca. Najjednostavniji na\u010din za poslati newsletter je slanje preko alata […]<\/p>\n","protected":false},"author":1975,"featured_media":4252,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[11,12],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4251"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1975"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4251"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4251\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4252"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4251"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4251"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/e-kako\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4251"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}