Dijeta

Surutka za mršavljenje i energiju

Surutka je kvalitetna namirnica koja se preporučuje u mnogim dijetama za vrijeme mršavljenja. Osim toga, ovaj prirodni napitak je koristan i često korišten za vrijeme napornih vježbi, posebno kada želite izgraditi mišićnu masu. Napisat ćemo u nastavku zbog čega je tako dobra surutka, i kako se koristi za mršavljenje.

Naime, proteini koji se nalaze u surutki pospješuju skidanje masnih naslaga, a ujedno povoljno djeluju na povećanje mišićne mase.

Mnogi smatraju da je surutka odlična namirnica pomoću koje se možete trajno riješiti suvišnih naslaga sala. Ako se odlučite provoditi dijetu sa surutkom, jako je važna intenzivna vježba. Najbolji napitak za teretanu je surutka. Svi današnji komercijalni preparati dolaze sa određenim udjelom proteina iz surutke. Nije to bez razloga tako.

Da bi uspješno uklonili masne naslage, a da se kilogrami ne vrate nakon provedene dijete, jako je važno da vježbate i povećate mišićnu masu. To zahtjeva velike napore i vježbe, pa je surutka primjerena osobama koje su fizički aktivne – onima koji vježbaju.

mladi sir surutka
Surutka i mladi sir

Mišićna masa je važna jer mišići troše kalorije. To znači da će mišići i dalje nastaviti da troše masne naslage, čak i nakon što ste prestali sa dijetom. Naravno, prehranu trebate održavati optimalnom, da se ne udebljate ponovno.

U kratkim crtama – Što je surutka?

Surutka se pojavi tijekom proizvodnje sira. To je nusprodukt koji nastaje kada se iz mlijeka izdvaja sir. Sve masnoće odlaze u sir, ili druge mliječne proizvode, nakon čega ostaje prozirna tekućina (surutka) bogata proteinima i elektrolitima. Surutka je iznimno bogata proteinima, vitaminima kompleksa B i mineralnim tvarima poput kalcija, kalija i natrija.

Napitak za mršavljenje – Surutka

Surutka je dobra za mršavljenje prvenstveno jer daje osjećaj sitosti, dok istovremeno daje organizmu sve potrebne sastojke za normalan i pravilan rad. Surutka u sebi ne sadrži elemente koji nas debljaju, ali zato obiluje elementima koji hrane naše mišiće i neophodni su za njihov rast. Ako osjetite iscrpljenost tijekom dijete, ili vježbanja, surutka je napitak koji će vam pomoći.

Osim što je dobra za vježbanje, surutka može poslužiti i za provođenje dijete.

U nastavku ćemo opisati jedan dijetalni režim (dijeta sa surutkom), koji će sigurno biti efikasan. Isprobajte surutka dijetu, pa se i sami uvjerite.

Ova dijeta sa surutkom traje tri dana, i već nakon tog perioda rezultati su vidljivi. Tijekom svakog dana, dok traje dijeta, imat ćete 6 obroka, i prilagođena je tako da svakih 2-3 sata unosite manju količinu lako probavljivih namirnica, koje će dobro djelovati u kombinaciji sa surutkom i ubrzati metabolizam.

Tijekom provođenja ove dijete preporučeno je pojačano unositi tekućinu u organizam. Voda ili blago zaslađeni biljni čajevi najbolji su izvor.

Dijeta sa surutkom od 3 dana

U nastavku dajemo prijedlog dijete sa surutkom koja traje 3 dana. Možete je prilagoditi sebi (odabrati namirnice), kako vam je lakše.

Prvi dan dijete

  1. obrok: 1 čaša surutke i 1 banana
  2. obrok: 1 čaša surutke uz dodatak žličice meda
  3. obrok: bareno povrće, blago začinjeno
  4. obrok: 1 kuhano jaje, komad mladog sira i salata po želji
  5. obrok: 1 komad prepečenog kruha, 1 list šunke (po želji), 1 kiselo mlijeko i 1 svježa paprika (po želji)
  6. obrok: 1 čaša surutke

Drugi dan dijete

  1. obrok: 1 čaša surutke, 1 komad integralnog tosta
  2. obrok: 1 grejpfrut, 1 žličica meda
  3. obrok: manji komad barenog mesa (posnog), barena integralna riža (2-3 žlice), barena mrkva
  4. obrok: 1 čaša surutke
  5. obrok: 1 mala konzerva tunjevine, salata po izboru (paradajz, paprika, krastavac, rotkvica…)
  6. obrok: 1 čaša surutke

Treći dan

  1. obrok: 1 čaša surutke, 2 kivija (možete ih i pomiješati i piti kao smoothie sa surutkom)
  2. obrok: 1 manja integralna kifla, 1 čaša kiselog mlijeka sa manjim udjelom mliječne masti, 1-2 svježe mrkve
  3. obrok: 1 šnicla bijelog mesa (pečenog), bareno povrće (krumpir i brokulice)
  4. obrok: 1 čaša surutke, 1 komad prepečenog integralnog kruha (običnog ili tost)
  5. obrok: 2 cijela jajeta (ispržena) i bareni grašak
  6. obrok: 1 čaša surutke

Kako smo već napisali, ovo je prijedlog ove dijete, a namirnice možete odabrati po svojoj želji i mogućnostima. Važno je da namirnice nisu puno kalorične, da su lako probavljive, i naravno, da svaki dan pijete surutke koliko smo naveli.

Ako uvrstite surutku u svakodnevni jelovnik, to će se svakako dobro odraziti na vašu tjelesnu masu, udio masnoća u organizmu i opće zdravstveno stanje organizma.

Tags

Related Articles

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker