Novosti

Google integrira AdMob u mobilno pretraživanje

Nakon šest mjeseci i državne istrage, Google je napokon postigao dogovor s AdMobom. U četvrtak je Google izbacio vijesti da je akvizicija tvrtke, specijalizirane za mobilno oglašavanje, gotova.

Državna komisija za trgovinu odgodila je akviziciju s istragom o mogućem slučaju nepoštivanju pravila tržišnog natjecanja. Na kraju, komisija je zaključila da ova akvizicija neće ometati tržišnu konkurenciju. To je potaklo Google da počne integrirati AdMob tehnologiju na svoju platformu. Iz Googlea nisu došle vijesti o vremenu kada će integracija biti gotova.

„Jasno je da mobilno oglašavanje postaje sve veći dio korisničkih i poslovnih strategija te ćemo s ovom akvizicijom taj dio staviti u centar pažnje,“ izjavila je Susan Wojcicki, predsjednica proizvodnog menađmenta pri Googleu.

Wojcicki je nadodala da će Google nastaviti ulagati u krajnje konkurentno mobilno tržište što se može uočiti kombiniranjem vlastitih tehnologija te proizvoda tvrtke AdMob. Srce Google-AdMob kombinacije biti će pretraživanje. Wojcicki je izjavila da se obujam mobilnog pretraživača upeterostručio u posljednjih dvije godine.

Wojcicki je također naglasila Googleove pokušaje da oglašivačima omogući telefonski broj unutar oglasa kako bi korisnici klikom na broj mogli odmah kontaktirati oglašivača. Na kraju, Wojcicki je obećala mnogo novih odlika kod novih verzija pretraživača.

Osim pretraživanja, Google ulaže i u prikaz oglasa na mobilnim web stranicama. Wojcicki je nazvala AdMob pionirom u ovom području, kao jednu od prvih tvrtki koje nude oglašavanje unutar aplikacija na Android i iPhone platformama.

„Akvizicija AdMoba čini Google nedvojbeno najjačim igračem na području mobilnog oglašavanja, s svojstvima mobilnog pretraživanja i prikazivanja oglasa. Google sada posjeduju opsežnije mogućnosti na različitim platformama. Ovo ne znači da je Google pobjednik na mobilnom tržištu. Na tržištu vlada oštra konkurencija i to će biti tako i ubuduće,“ izjavio je Greg Sterling, analitičar pri tvrtki Sterling Market Intelligence.

„Najava akvizicije prošle godine privukla je pozornost tržišta na mobilno oglašavanje,“ nadodao je Sterling. „Integracija AdMoba trebala bi ubrzati napredak tehnologija mobilnog oglašavanja.“

Wojcicki je izjavila da mobilno oglašavanje raste prilično brzo s mnogo poslovnih inovacija. Smatra da će mnogi pokušati iskoristiti ovu situaciju za širenje svog djelovanja.

„Želimo osloboditi kreativnost agencija i oglašivača na mobilnim uređajima te im donijeti bolje rezultate njihovih projekata,“ završila je Wojcicki.


Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh