{"id":49113,"date":"2024-03-05T19:18:11","date_gmt":"2024-03-05T18:18:11","guid":{"rendered":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/?p=49113"},"modified":"2024-03-05T19:18:12","modified_gmt":"2024-03-05T18:18:12","slug":"imate-li-i-vi-problema-s-xiaomijem-zbog-buga-neki-modeli-postali-neupotrebljivi","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/imate-li-i-vi-problema-s-xiaomijem-zbog-buga-neki-modeli-postali-neupotrebljivi\/","title":{"rendered":"Imate li i vi problema s Xiaomijem? Zbog buga neki modeli postali neupotrebljivi"},"content":{"rendered":"\n

Nedavno a\u017euriranje <\/strong>koje je objavio Xiaomi<\/strong> za odre\u0111ene mobilne telefone izazvalo je ne\u017eeljene posljedice, \u010dine\u0107i neke ure\u0111aje neupotrebljivima<\/strong>. Xiaomi je priznao da postoji problem koji su prijavili brojni korisnici na raznim internetskim forumima, a koji utje\u010de na ure\u0111aje robnih marki Xiaomi, Redmi i POCO.<\/p>\n\n\n\n

Na\u017ealost, vijesti su lo\u0161e<\/strong>. Jedino rje\u0161enje za rje\u0161avanje problema uklju\u010duje vra\u0107anje na tvorni\u010dke postavke<\/strong>, \u010dime se bri\u0161u svi korisni\u010dki podaci na ure\u0111aju. To nosi zna\u010dajan rizik od trajnog gubitka podataka<\/strong>, nagla\u0161avaju\u0107i va\u017enost redovitih sigurnosnih kopija.<\/p>\n\n\n\n

Tehni\u010dka slu\u017eba trenutno je jedina <\/strong>opcija za pogo\u0111ene korisnike. \u010cini se da problem proizlazi iz a\u017euriranja <\/strong>unaprijed instalirane sistemske aplikacije unutar MIUI<\/strong>-a, Xiaomijevog prilago\u0111enog skina za Android. A\u017euriranje, namijenjeno isklju\u010divo ure\u0111ajima koji koriste HyperOS<\/strong>, nenamjerno je distribuirano svim korisnicima MIUI-ja.<\/p>\n\n\n\n

Tako\u0111er, ova nekompatibilnost rezultirala je loopom<\/strong>, odnosno stalnom petljom ponovnog pokretanja na pogo\u0111enim ure\u0111ajima nakon a\u017euriranja aplikacije, onemogu\u0107uju\u0107i im normalno pokretanje <\/strong>i dopu\u0161taju\u0107i deinstalaciju<\/strong> aplikacije. Xiaomi je javno priznao ovu gre\u0161ku na svojim kanalima dru\u0161tvenih medija.<\/p>\n\n\n\n

Iako problemati\u010dno a\u017euriranje aplikacije vi\u0161e nije <\/strong>dostupno u trgovini GetApps, \u010dime se eliminira rizik od budu\u0107ih pojava, korisnici moraju potra\u017eiti pomo\u0107 od pru\u017eatelja tehni\u010dkih usluga kako bi rije\u0161ili problem. Xiaomi izri\u010dito savjetuje da ga ne poku\u0161avate sami popraviti jer bi to moglo dovesti do potpunog gubitka podataka za podatke bez sigurnosne kopije<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n

Jo\u0161 ne znamo koliko korisnika koji se suo\u010davaju s problemom, a Xiaomi navodi samo da je u pitanju “mali broj<\/strong>“. Me\u0111utim, incident nagla\u0161ava va\u017enost temeljitog testiranja i selektivne distribucije a\u017euriranja softvera za ubla\u017eavanje nepredvi\u0111enih posljedica.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nedavno a\u017euriranje koje je objavio Xiaomi za odre\u0111ene mobilne telefone izazvalo je ne\u017eeljene posljedice, \u010dine\u0107i neke ure\u0111aje neupotrebljivima. Xiaomi je priznao da postoji problem koji su prijavili brojni korisnici na raznim internetskim forumima, a koji utje\u010de na ure\u0111aje robnih marki Xiaomi, Redmi i POCO. Na\u017ealost, vijesti su lo\u0161e. Jedino rje\u0161enje za rje\u0161avanje problema uklju\u010duje vra\u0107anje […]<\/p>\n","protected":false},"author":9674,"featured_media":49114,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_lmt_disableupdate":"","_lmt_disable":"","footnotes":""},"categories":[3563],"tags":[3015,1117],"modified_by":"Dominik S.","_links":{"self":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/49113"}],"collection":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/users\/9674"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=49113"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/49113\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":49115,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/49113\/revisions\/49115"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/media\/49114"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=49113"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=49113"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/geek.hr\/mobiteli\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=49113"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}