Novosti

VLADAR INDIJE: xiaomi ostavio konkurenciju u prašini

Tržište smartfona u Indiji izvanredno je žestoko; većina kineskih proizvođača mobitela upravo Indiju biraju za prvo mjesto gdje će izvoziti svoje proizvode. Razlozi su očiti: geografska blizina i enorman broj stanovnika (čak 1,34 milijarde). Vrlo je zgodno i što ondje, kao niti u Kini, ne moraju poštivati silne regulative oko patenata, zbog čega ih gotovo niti nema na zapadnim tržištima.

Na tako dinamičnom, konkuretnom tržištu kao što je indijsko, čovjek bi pomislio kako se vrh liste najprodavanijih prozvođača mijenja na dnevnoj bazi, ali to nije slučaj. Indijski su potrošači već odavno odlučili tko je za njih najbolji izbor: Xiaomi. Ova je kompanija prvak u prodaji čak pet kvartala zaredom. Posljednji izvještaj – za treći kvartal ove godine – kaže kako Xiaomi drži impresivnih 27,3% lokalnog tržišta, dok je drugi Samsung s 22,6%. Daleko iza njih su kineski Vivo (10,5%), Oppo (6,9%) i indijski Micromax (6,7%).

Ako ćemo još malo detaljnije, Xiaomi je u promatranom kvartalu prodao ukupno 8,5 milijuna proizvoda. Kad kažem “proizvoda”, mislim na cjelokupan njihov asortiman, jer Xiaomi prodaje i puno drugih gadgeta. Od toga je šest milijuna smartfona i, zanimljivo, gotovo pola milijuna pametnih TV-a.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh