Published On: Ned, sij 5th, 2014

Internet Explorer ima tržišni udio na 57.91%, Chrome na 16.22%

Microsoftov preglednik Internet Explorer  11 bilježi pad tržišnog udjela za 0,45 postotnih bodova, Firefox tržišni udjel smanjen je za 0,19 postotnih bodova dok Chrome raste 0,78 postotnih bodova. To su najnoviji podaci istraživanja analitičke tržišta Net Applications za prosinac 2013. Do kraja 2013, Microsoftov Internet Explorer je zabilježio tržišni udio od 57,91%, dok je krajem studenog ta brojka bila nešto viša sa 58.36%, odnosno na razini kao i prošle godine.

U prosincu Internet Explorer  oznake 11 je zabilježio rast i  njegov tržišni udio povećan je za 7.15 postotnih bodova. Porast je rezultat smanjenja tržišnih udjela IE oznake 10, za 6.45 postotnih bodova, i Internet Explorera 9. Zanimljivo je da Internet Explorer 8 je  dalje browser koji globalno koristi najveći broj ljudi i ima svoj tržišni udio od 20,64%. Razlog tome leži u činjenici da korisnici sustava Windows XP ne mogu nadograditi  Internet Explorer 8.
U prosincu Chrome je povratio izgubljeni dio, a njegov tržišni udio je dosegnuo 16,22%. Chrome 31 tržišni udio porastao je za 6.11 postotnih bodova, a Chrome 30 bilježi smanjenje tržišnog udjela za 5.49 postotnih bodova, dok Chrome 29, Chrome 28 i Chrome 27 su gotovo bez promjena.

Krajem godine 2013, Firefox je imao tržišni udio 18.35%, što je na razini u posljednjih šest mjeseci. Firefox oznake 26, jedini od ostalih inačica bilježi dobar rezultat.

 

Na drugoj strani, prema StatCounter, u prosincu prošle godine, Chrome bilježi tržišni udio od 43,92%, Firefox 18,95 % , a na trećem mjestu je Safari, čiji tržišni udio ima 9,14%, prenosi The Nex Web.

Top Objave & Stranice