Published On: Pon, svi 5th, 2014

Na rubu pameti

Život je ponekad deprimirajuć. U takvim vremenima popiješ koju hladnu, upališ laptop i zahvališ Bogu što ti je dao barem zdrave pameti, ako ničeg drugog. Zato, upustimo se u avanturu i pogledajmo zajedno kako svijet izgleda s one strane razuma:

Geografija
U 21. stoljeću s nama dijeli zrak ekipa uvjerena da je Zemlja ravna ploča. Štoviše, ova ekipa ne samo da diše, već ima i svoje udruženje The Flat Earth Society.  Zbilja, kako drugačije objasniti to što stanovnici južne hemisfere svakodnevno i spontano ne bivaju katapultirani u Svemir? U konačnici, gravitacija je, znamo svi, baš kao i evolucija, „samo teorija“.
Dopustite da vas upoznam s još jednom ekipom. Ovi pak ne vjeruju nužno u plošnost majčice Zemlje, ali to ih ne čini ništa manje zanimljivima. Zemlja je, kažu ovi, stvorena u 6 dana. Prije otprilike 6000 godina. Uporedbe radi, postoje stabla starija od toga! Lucy, naša pretkinja iz roda australopiteka, živjela je pred 3,2 milijuna godina. Svjetlost koja dopire s kvazara; najudaljenijih objekata koje vidimo u Svemiru, mjeri se u milijunima godina.

Još malo geografije
Brinu vas svi sukobi i drame koji se odvijaju na površini naše planete? Ništa to, prava se stvar odvija u unutrašnjosti Zemlje, gdje žive svakojaka mistična i opasna bića, kaže teorija šuplje zemlje. DOKAZ: Google Earth je cenzurirao šupljine (ulaze u underground svijet) na polovima.

Biologija
Zaboravite sve što ste ikad učili o evoluciji čovjeka, jer je čovjek nastao od- vodenog majmuna.  Ako je vjerojati Aquatic ape teoretičarima, naši evolucijski srodnici su ni manje ni više nego- sirene. Za teoriju vodenog majmuna, naravno, postoji čitav niz dokaza, a kao najfascinantnije prezentiram vam:
a) ženski himen štiti bebu dok je majka u vodi
b) sve bebe znaju plivati
c) hodati je sigurnije četveronoške, a mi smo dvonošci
d) ljudi imaju velike sinuse, koji imaju funkciju bove-održavaju glavu iznad vode
Ne morate me dalje uvjeravati! Teorija prodana!

Napredna biologija
Prije nekoliko godina kružila je anegdotalna pričica o djevojci koja se nakon snošaja sa crncem brinula se hoće li njena djeca (s novim partnerom bijele boje kože) biti crna. Njena je zabrinutost i neukost izazivala salve smijeha. No…postoji ekipa koja vjeruje da DNA naših seksualnih partnera  ostaje u nama i njihovi se geni prenose budućoj djeci. Ovo se,  naravno odvija po principu ”tko prvi, njegova djevojka.” Vaše će dijete naslijediti gene vašeg prvog seksualnog partnera (bez obzira tko je biološki roditelj vašeg djeteta). Fenomen se naziva TELEGONIJA.

Nadam se da ste se zabavili, možda nešto novog i naučili. Do slijedećeg članka pozdravljam vas riječima Carla Sagana: „Nevjerojatne tvrdnje zahtijevaju nevjerojatne dokaze.

Autor:
Selma Subotić