Published On: Ned, lip 8th, 2014

Sisak Željezara Festival – osvrt na stvarnost

Share This
Tags

Sisak je ovaj vikend bio domaćin glazbenog i umjetničkog festivala (06.-08.06.2014.). Prvog dana (petak) osobno sam očekivao više ljudi obzirom da je to ipak nešto novo u gradu u kojem Folk bilježi novu sliku crnila grada. Obzirom da je odaziv kako kažu organizatori bio odličan mislim da se moglo napraviti i više. Zasigurno je novitet u gradu bio boom ali je definitivno visina dnevne ili 3 dnevne karte bila previsoka za obične smrtnike iz Siska. U svakom slučaju ostavit ćemo to crnilo grada Siska i okrenuti se onome što je gradu donjelo malo svijetla.

Petak je bio dan otvaranja i uz parole aktivizma, anarhije ili novog oblika pogleda na svijet odlučio sam kćerkicu uzeti pod ruku i posjetiti live performance Bambi Molestersa. Volim takvu svirku pa se činilo kao dobar bijeg od stvarnosti i ovoga grada. Uživali smo na njihovoj svirci sa kojom su zapalili grad. Što je bilo prije ne mogu pisati jer nismo tada bili.

Subota je ipak donjela nešto novo. Ekipa se definitivno pokazala i ispunila sva moja očekivanja. Uz minutu šutnje kojima se iskazalo poštovanje za sve pokojne ljude koji su dobar dio života odradili u Željezari, performance kutije šibica od 50 ljudi u mraku, sjajnog alternativca Damira Avdića znanog kao Bosanski Psiho koji je na kraju svog jednosatnog performanca od svih nazočnih zaradio ovacije, preko ekipe koja nas je oduševila igrom vatre do usijanja u rane jutarnje sate. Ne smijem zanemariti tročlanu grupu Repetitori koja je samu večer podigla do krajnjih granica i usijanja cijelog predgrađa samog grada. Repetitor je odradio ono što se od jednog novog festivala očekivalo. Beogradska mlada grupa pokazala je zašto je česti gost u hrvatskoj i regiji, zašto je pokupila mnoge nagrade kao što je i u Puli pokupila za najbolju grupu na natjecanju alternativnih mladih punk rock bendova.

Nedjelja je bila dan za Dje i elektronsku muziku ako sam dobro shvatio tako da sam to preskočio. Možda bi kojim slučajem i skupio dozu hrabrosti i upustio se i u taj projekt da prošla dva dana nisam kasno dolazio kući. Iscrpljenost je učinila svoje. Festival je ispunio moja očekivanja ali da se moglo i moralo napraviti više je moralo se .. Nadamo se samo da se vidimo i na godinu …

Detalje programa možete pronaći na: http://www.festivalzeljezara.org/satnica/

Jedino još preostaje da pogledate i slike …

Autor i vlasnik slika