Published On: Sri, lis 21st, 2015

Organizacijski trikovi

image

Učimo na greškama, i tko radi – taj i griješi. No, osim što tijekom posla, napretka u karijeri ili privatnom životu, puno toga naučimo nakon što ‘fulamo’, postoje i oni trikovi za koje bi svi voljeli ‘da smo ih znali ranije’.

Jenna Goudreau danas je uspješna poduzetnica, a za Business Insider je napisala svoje trikove za koje bi voljela da ih je znala u 20-ima. Mi vam donosimo najbolje:

1. Uvijek ima vremena. Vrijeme su prioriteti.

2. Uvijek planirajte samo 4 – 5 stvarnih radnih sati dnevno. Vrijeme se uvijek još još nečime ispuni.

3. Normalno je da na neke dane ne možete uopće raditi, a druge dane ste 12 sati nezaustavljivi.

4. Poštujte svoje vrijeme i dovedite druge do toga da ga poštuju.

5. Prestanite raditi sto stvari odjednom, izgubit ćete fokus.

6. Nemojte odmah napustiti posao radi sna, uvijek smo više produktivni kada imamo manje vremena na raspolaganju.

7. Gotovo je bolje od savršenog (ovo je i moto Facebook tima).

8. Sve najvažnije obaveze obavljajte od jutra. Vrijeme do njih najčešće potratimo.

9. Uvijek se držite najvažnije obaveze koju treba obaviti određeni dan, i ona mora biti prioritet.

10. Razbijte obaveze na manje.

11. Postavite rokove za sve, ne dopustite da se obaveze nastavljaju ‘zauvijek’.

12. Bilježite. Ne vjerujte svom mozgu da će zapamtiti baš sve detalje.

13. Odmorite se. Ponekad.

Preuzeto: N1 portal

Top Objave & Stranice