Connect with us

Webmajstori.net

Društveni marketing za prave webmajstore: Ultimativnih 35 alata (9.dio)

Društvene mreže

Društveni marketing za prave webmajstore: Ultimativnih 35 alata (9.dio)

Vodite društvene mreže i često ste pretrpani sitnim poslovima? Postoji hrpa alata koja vam može pomoći! Deveti dio!

Nakon prvog članka u kojem smo obradili najbitnije aspekte samih alata, ali i otvorili listu s predstavnicima ovog biznisa, u narednih smo šest članaka obradili self service alate za male i srednje poduzetnike. Zatim smo u sedmom i osmom dijelu nastavili s alatima za velike poduzetnike i korporacije! Prije nego nastavimo, podsjetimo se još jednom kratko na osnovne detalje, pa nastavimo s popisom!

Dakle, što se same naše liste tiče, podsjećamo da ćemo sve – od social management toolsa do alata za pronalaženje stock slika. Ovdje smo sad već na enterprise alatima koji zahtijevaju posebne edukacije i velike tutoriale, a cijena im obično počinje od 1000 dolara mjesečno nadalje te zahtijevaju demo verzije s njihovim timom kako biste kvalitetno započeli i naučili sve što vam treba za posao.

Krenimo u carstvo velikih biznisa!

 

  1. Falcon Social

Falcon Social uključuje uobičajene karakteristike ovakvih alata, ali i timsko praćenje, dozvole, osluškivanje konkurenata i još puno toga. Dizajniran za velika poduzeća.

  1. Viralheat

Content marketing alat (za sadržaj), kao i alat za upravljanje društvenim medijima – podržava digitalne oglašivače s nadzorom društvenih medijima, objavljivanjem, analitikom, obavještajima o sadržaju te izvještavanjem.

  1. Conversocial

Rješenje bazirano na Cloudu, bavi se upravljanjem korisničkom podrškom na društvenim medijima. Obuhvaća više različitih mreža kroz više mogućih timova kao dio većeg kanala customer servicea. Preporučeno za poduzeća srednje veličine koja trebjau pouzdano rješenje za ovakvo upravljanje korisničkom podrškom.

  1. Sysomos

Poslovni obavještajni alat za društvene medije koji uključuje nadzor društvenih mreža, blogova i foruma kako bi analizirao kako su brand i proizvodi doživljeni na tim mjestima. Preporučeno za velika poduzeća koja trebaju snažno rješenje za osluškivanje tržišta.

  1. GremIn

Rješenje za marketinške odjele koji vole pokušavati s različitim idejama kako bi vidjeli što zaista upaliti, mogu koristiti GremIn kako bi bili sigurni da sve rade u skladu sa zakonom i potrebnim normama. Ipak, trenutno je prilagođeno za strana i internacionalna tržišta. Poduzeća mogu ograničiti pretragu čavrljanja s društvenih medija na određeno područje. Na primjer, ako postoje druga poduzeća s istim imenom u nekim drugim zemljopisnim područjima, možete ograničiti pretragu na određeni grad.

Kad to učinite, možete se uključiti u razgovor s ljudima koji se bave tom temom. Ključna je karakteristika mogućnost blokiranja određenih ključnih riječi i pojmova. Na primjer, banka može blokirati riječ „obećanje, obećati“ od pojavljivanja u objavama kako kasnije ne bi trpila pravne posljedice zbog neke ležerne, slučajno spomenute rečenice na društvenim medijima. Konačno, osim ovog sita, postoji i rešeto – svaka objava treba proći određeni proces odobravanja kako bi mogla postati javnom.

Također, korisnici Gremlina mogu pratiti klikove sve do konačne prodaje proizvoda, a sve to pomoću dijelovima embediranog koda na stranici proizvoda koji pokazuju kako određeni link funkcionira u terminima stvarne prodaje – u odnosu na aktivnost na Facebooku i Twitteru.

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Društvene mreže

Advertisement

Popularno

Na Vrh