Connect with us

Webmajstori.net

Društveni marketing za prave webmajstore: Ultimativnih 35 alata (10.dio)

Društvene mreže

Društveni marketing za prave webmajstore: Ultimativnih 35 alata (10.dio)

Vodite društvene mreže i često ste pretrpani sitnim poslovima? Postoji hrpa alata koja vam može pomoći! Deseti i posljednji dio!

Nakon prvog članka u kojem smo obradili najbitnije aspekte samih alata, ali i otvorili listu s predstavnicima ovog biznisa, u narednih smo šest članaka obradili self service alate za male i srednje poduzetnike. Zatim smo u sedmom, osmom i devetom dijelu nastavili s alatima za velike poduzetnike i korporacije! Prije nego nastavimo, podsjetimo se još jednom kratko na osnovne detalje, pa završimo s popisom!

Dakle, što se same naše liste tiče, podsjećamo da ćemo sve – od social management toolsa do alata za pronalaženje stock slika. Ovdje smo sad već na enterprise alatima koji zahtijevaju posebne edukacije i velike tutoriale, a cijena im obično počinje od 1000 dolara mjesečno nadalje te zahtijevaju demo verzije s njihovim timom kako biste kvalitetno započeli i naučili sve što vam treba za posao.

Završimo ovu veliku priču!

 

  1. SocialCompass

SocialCompass omogućava pretraživanje ključnih riječi i fraza, a zatim i angažiranja osoba koje su objavile tu frazu u razgovoru. Kao i većina enterprise alata, omogućava fokus na specifično geografsko područje kako biste mogli pravilno targetirati oglase. Usmjereno je na velike kompanije poput Starbucksa – ili bilo koga tko treba upravljati društvenim marketingom na puno različitih lokacija.

Baš zato, jedna od ključnih svojstava je mogućnost povezivanja ovih aktivnosti. Ako stručnjak za društvene medije u poduzeću sazna da netko priča o određenom brandu u jednom području, ovaj alat dopušta da se njegova aktivnost prati i zatim ponudi nagrada bazirana na tome kako će on retweetati tu nagradu. Konačno, izvještaji mogu pokazati kako se općenito isplate svi ti društveni mediji u terminima klikova na stvarne reward linkove i koliko ljudi onda dijeli taj link dalje svojim prijateljima.

  1. UberVU

UberVU je nešto kao TweetDeck, SproutSocial ili HootSuite, samo za velike korporacije. Namjera mu je pomoći timovima koji se bave društvenim marketingom da mogu objavljivati poruke na različitim platformima. Tipično radi s uslugama poput Facebooka i Twittera, ali dopušta i praćenje postova na Redditu, YouTubeu, Google+, pa čak i blogovima.

Kako je namijenjen za veće timove, uključuje značajke poput dijeljenja zadataka i praćenja objava nakon što su puštene van. Također, omogućava obavljanje pretraživanja imena branda kako bi se pospješile marketinške aktivnosti, ali i nudi „razgovornu mapu“ za sva spominjanja i diskusije o brandu.

  1. Bottlenose Enterprise

Jedan od vrlo jedinstvenih alata za društvene medije kad su korporacije u pitanju. Više je alat za otkrivanje, učenje o doživljaju vašeg branda, ali i općenitim trendovima. Koristi jedinstveno „sonarno“ sučelje gdje su trending teme pokazane u real-time kružnom grafikonu. Tako možete pretražiti neku generičku ključnu riječ i vidjeti što je u trendu vezano uz tu riječ. One kritično važne diskusije bit će veće ili u žarkijim bojama. Izvještaji su također posebni – mogu se vidjeti povijesni podatci oko branda, kao i međusobno uspoređivati brandove – na primjer, vidjeti sve rasprave o brandovima unutar zadnjih par mjeseci.

Kraj putovanja

Hvala na pažnji i interesu – na kraju ovog putovanja, uvijek je lijepo pronaći ljude koji su jednako zainteresirani za ove teme kao mi. Nećemo stati samo na nabrajanju – svaki će od ovih alata s vremenom biti detaljno opisan kako biste što više saznali o ovim sjajnim mogućnostima. Dotad, nastavite nas pratiti, dijelite i sudjelujte u raspravama na našem forumu! Stay tuned!

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Društvene mreže

Advertisement

Popularno

Na Vrh