Connect with us

Webmajstori.net

Društveni marketing za prave webmajstore: Ultimativnih 35 alata (8.dio)

Društvene mreže

Društveni marketing za prave webmajstore: Ultimativnih 35 alata (8.dio)

Vodite društvene mreže i često ste pretrpani sitnim poslovima? Postoji hrpa alata koja vam može pomoći! Osmi dio!

Nakon prvog članka u kojem smo obradili najbitnije aspekte samih alata, ali i otvorili listu s predstavnicima ovog biznisa, u narednih smo šest članaka, zaključno sa 7. dijelom, prošli sve alate za male i srednje poduzetnike, a danas nastavljamo s alatima za velike poduzetnike i korporacije! Prije nego krenemo, podsjetimo se još jednom kratko na osnovne detalje, pa nastavimo s popisom!

Dakle, što se same naše liste tiče, podsjećamo da ćemo sve – od social management toolsa do alata za pronalaženje stock slika. Ovdje smo sad već na enterprise alatima koji zahtijevaju posebne edukacije i velike tutoriale, a cijena im obično počinje od 1000 dolara mjesečno nadalje te zahtijevaju demo verzije s njihovim timom kako biste kvalitetno započeli i naučili sve što vam treba za posao.

Krenimo u carstvo velikih biznisa!

 

  1. Shoutlet

Ovaj alat upravlja komunikacijama u društvenom marketingu, gradeći, angažirajući i mjereći. Pruža podršku za više računa i platformi, upravljanje društvenih odnosa s kupcima, ali i e-commerce za Facebook te e-mail marketing.

  1. Spredfast

Spredfast je enterprise alat za upravljanje društvenim medijima koji omogućuje upravljanje, nadziranje i mjerenje kroz više kanala, ali nudi i white label opciju za agencije (ponovimo, to znači da se program da prilagoditi na način da izgleda da je to originalni program te agencije, a ne kupljeno tuđe rješenje). Topla preporuka velikim agencijama i poduzećima!

  1. Sprinklr

Još jedna platforma kao dosadašnje, ali i consulting usluga za oglašivače i agencije na B2B i B2C tržištu. Pruža istraživanje publike na društvenim mrežama, akvizicije, promociju sadržaja i alate za mjerenje. Isplativo samo za velika poduzeća.

  1. Oracle SRM

Platforma za upravljanje društvenim odnosima (Oracle Social Relationship Management) s paletom različitih alata – Oracle Social Marketing Cloud Service, Oracle Social Network i Oracle Social Dana. Oracle SRM je nastao akvizicijom – kad je Oracle pod svoje krilo uzeo Vitrue i Involver. Još jednom, preporučeno velikim poduzećima.

  1. Janrain

Spremni za nešto malo drukčije? Janrain je platforma za upravljanje korisničkim identitetima. Podržava akviziciju korisnika na različitim uređajima, prepoznaje profile korisnika gdje god bili te nudi precizne podatke o korisnicima za vrlo usmjerene, ciljanje marketinške kampanje. Preporučeno velikim websiteima koji trebaju upravljati login-ovima u velikom broju.

  1. SocialFlow

Platforma za upravljanje društvenim medijima koja se bavi zakazivanjem objava, ciljanom društvenom oglašavanju te inteligentnom izvještavanju i licenciranju. Preporučeno srednje velikim poduzećima.

  1. Engagor

Poslovno rješenje za upravljanje društvenim medijima koje omogućuje objavljivanje i zakazivanje objava na svakoj većoj društvenoj mreži, kao i nadzor u stvarnom vremenu, praćenje timskih izvedbi, osiguranje usklađenosti sa zakonom te analitiku. Preporučeno za poduzeća srednje veličine.

To je to, ostala su nam još samo dva dijela ove priče. Obradit ćemo još ukupno osam alata, a onda se baciti na svaki zasebno. Puno je toga još ostalo za naučiti, no napokon ćemo u Hrvatskoj na jednom mjestu imati sve važne alate za upravljanje društvenim medije!

Nastavi čitati
Advertisement
Možda vas zanima...
Ostavi komentar

Započni raspravu na WM Forumu

Više u Društvene mreže

Advertisement

Popularno

Na Vrh